دنبال کننده ها

۱۳۹۶ خرداد ۸, دوشنبه

وبسایت مکس ایسوس ذنفون AR تابستان عرضه می شود

[ad_1]








کمپانی گوگل دیروز در کنفرانس I/O خبر داده است که گوشی هوشمند ذن‌فون ای‌آر در تابستان روانه بازار خواهد شد.



کمپانی ایسوس از گوشی هوشمندی به نام ‌ذن‌فون ای‌آر در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد. از آن موقع خبری از محصول تازه ایسوس منتشر نشد تا اینکه روز گذشته کمپانی گوگل خبر داد که ذن‌فون ای‌آر در تابستان امسال عرضه خواهد شد.


ذن‌فون ای‌آر دومین تلفن هوشمندی به قلم داد می شود که مبتنی بر گوگل تانگو است. اولین گوشی هوشمند مبتنی بر تانگو، لنوو فب 2 پرو بود که در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد. ذن‌فون ای‌آر اولین محصولی خواهد بود که از واقعیت افزوده تانگو و واقعیت مجازی دی‌دریم بهره می‌برد. علاوه‌ بر آن، محصول تازه کمپانی ایسوس اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از ۸ گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد.


ایسوس ذنفون AR تابستان عرضه می شود


در ذن‌فون ای‌آر از سیستم TriCam استفاده شده است که در اصل به استفاده از سه دوربین در پشت این تلفن هوشمند اشاره می‌کند. به کمک این تکنولوژی، محصول ایسوس می‌تواند از امکاناتی نظیر ردیاب حرکتی، سنجش عمق و شناسایی محیط اطراف برخوردار باشد. از انجایی که انسان‌ها می‌توانند محیط اطراف را درک کنند، ذن‌فون ای‌آر با استفاده از سنسورهایی که دارد، از چنین درکی می‌تواند برخوردار باشد.


گوشی هوشمند ایسوس از نمایشگر ۵.۷ اینچی آمولد با رزولوشن 4K برخوردار است. نرخ نمایشگر به بدنه محصول تازه ایسوس ۷۹ درصد است و از سی پی یو اسنپدراگون 821 نیز در آن استفاده می‌شود. جدا از اینکه ذن‌فون ای‌آر از ۸ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد، مدلی نیز در نظر گرفته شده که دارای ۶ گیگابایت حافظه رم است. از نظر حافظه داخلی به کاربران امکان انتخاب میان حافظه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی داده می‌شود.















پست بعدیگوشی هوشمند s8 پلاس و معرفی کارایی آن










[ad_2]

لینک منبع