دنبال کننده ها

۱۳۹۶ خرداد ۱۰, چهارشنبه

دومین اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی کشور برگزار می‌شود

[ad_1]



2474761

اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی مردادماه در مرکز همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور نخبگان، فعالان و بزرگان وب فارسی، توسط کانون توسعه‌دهندگان فضای مجازی برگزار می‌شود.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، حمیدرضا همتی ریاست کانون توسعه‌دهندگان فضای مجازی در نشست خبری، اهداف برگزاری این اجلاس ملی را تشریح کرد و گفت: بار دیگر می خواهیم نخبگان، فعالان و بزرگان وب فارسی را برای روزی بزرگ دورهم جمع کنیم.
ریاست کانون محورهای اصلی برگزاری این اجلاس را کسب و کارهای اینترنتی، فناوری های مالی (فین تک)، امنیت سایبری، طراحی و توسعه وب عنوان کرد.
وی زمان برگزاری این اجلاس را مرداد ماه سال‌جاری عنوان کرد و افزود: در این اجلاس با همکاری دولتمردان و فعالان بخش خصوصی با برگزاری سخنرانی‌ها و پانل‌های تخصصی به بررسی فعالیت‌های مرتبط در فضای مجازی ایران خواهیم پرداخت.
همتی در پایان با اشاره به علاقه‌مندی شرکت‌های دانش بنیان و فعالان فضای مجازی به زمینه‌های مورد بحث در این اجلاس خاطرنشان کرد: امیدوارم با مشارکت شما فعالان عرصه فضای مجازی که الحق از بزرگترین و مهمترین افراد این جامعه هستید بتوانیم مسیر حرکت کشور به سوی تعالی فضای سایبری را تسریع بخشیم.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در بزرگترین گردهمایی توسعه دهندگان فضای مجازی می‌بایست به وب‌سایت اجلاس به نشانی www.pwconf.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۳۴۰۹۰۶ کانون توسعه دهندگان فضای مجازی تماس بگیرند.
 
 


[ad_2]

لینک منبع