دنبال کننده ها

۱۳۹۶ خرداد ۸, دوشنبه

ده راهکار پرداخت موبایلی بین‌المللی که اگر نشناسید کلاهتان پس معرکه است

[ad_1]



Mobile-payment-square-1000-way2pay-96-03-08-768x430

تقریباً هرروز با این واقعیت که موجودی نادر هستم روبرو می‌شوم؛ آخرین گونه در حال مرگ! من هنوز از پول نقد برای خریدهای روزمره استفاده می‌کنم. در جامعه امروز این کار مرا تبدیل به دایناسور می‌کند. فناوری تلفن همراه پیشرفت در صنعت پرداخت را آسان‌تر و آسان‌تر کرده است تا جایی که می‌توان بدون باز کردن کیف پول خود خرید کرد. وجود چنین مجموعه‌ای از گزینه‌های متنوع بدان معنی نیست که همه از آن استفاده می‌کنند. داده‌های جمع‌آوری‌شده در ۴۵۱ پژوهش نشان می‌دهد برخی کاربران هنوز در پرداخت‌های موبایلی نگران مسائل امنیتی هستند. بااین‌حال این فناوری در حال پیشرفت است و هرروز فروشندگان بیشتری پرداخت موبایلی را می‌پذیرند. اگر می‌خواهید پرداخت با تلفن همراه را شروع کنید باید اول همه گزینه‌های خود را بشناسید. در ادامه ده راهکار پرداخت موبایلی بین‌المللی را معرفی کرده‌ایم که اگر کارشناس حوزه بانکداری و پرداخت باشید و این ده راهکار را نشناسید، کلاهتان پس معرکه است.به گزارش فاوانیوز به نقل از راه پرداخت،
 
گوگل‌ولت (Google Wallet)
یکی از اولین سیستم‌های پرداخت بر اساس NFC است که در سپتامبر ۲۰۱۱ شروع به کار کرد. شما می‌توانید در پرداخت‌های آنلاین و یا در فروشگاه‌ها از گوگل‌ولت استفاده کنید و یا برای دوستان و خانواده خود پول بفرستید. برخی پیش‌بینی کردند که اپل‌پی از گوگل‌ولت پیشی می‌گیرد اما این مسئله محقق نشد. در حقیقت گوگل به‌تازگی مالکیت معنوی Softcard را برای رقابت بهتر گرفت.
Google-wallet-index-way2pay-96-03-01-1024x563اپل‌پی (Apple Pay)
اپل‌پی در کنار آیفون ۶ در اواخر سال ۲۰۱۴ به بازار آمد. کاربران آیفون ۶ و نسخه‌های بعدی آن و یا اپل‌واچ، با ثبت کارت‌های اعتباری و یا بدهی موجود از اپل‌پی برای پرداخت‌های خود با یکی از کارت‌هایشان استفاده کردند. برای استفاده از اپل‌پی، موبایل خود را به دستگاه موردنظر نزدیک کرده و اثرانگشت خود را روی اسکنر می‌گذارید تا خریدی سریع انجام دهید.
apple-pay-1000-way2pay-96-02-10-810x454پی‌پال (Paypal)
پی‌پال که در ابتدا به‌عنوان سیستم پرداخت e-bay شناخته‌شده بود، یک اپلیکیشن موبایلی کاربردی و زیبا هم دارد. کاربر می‌تواند با یک عکس از کارت اعتباری یا نقدی، حساب خود را به آن اضافه کند و خرید و انتقال وجه را مستقیماً از گوشی خود انجام دهد. پی‌پال با Uber، Airbnb و Stub Hub برای پرداخت راحت‌تر همکاری می‌کند.
paypal-1000-way2pay-96-02-30-810x454اسکوئر‌ کَش (Square Cash)
اسکویرکش یک گزینه پرداخت موبایلی است که به کاربران اجازه می‌دهد نام کاربری یکتا که به هشتگ دلار موسوم است برای خود بسازند. به گزارش وب‌سایت اسکویر کش، کاربران می‌توانند با توییت نام کاربری خود در کارهای خیریه شرکت کنند و یا از آن برای پرداخت اجاره‌بهای خود استفاده کنند. همچنین از این نام کاربری برای پرداخت هزینه خدمات و انتقال پول استفاده کرد.
square-cash-1000-way2pay-96-03-02-810x467استرایپ (Stripe)
سیستم پرداخت موبایلی و اینترنتی که «برای توسعه‌دهندگان ساخته شده است». استریپ دسته‌ای از ابزارها و API ها را برای شخصی کردن آن برای شما و کسب‌وکارتان ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند بیت کوین را از طریق استریپ بپذیرند. به‌علاوه استریپ با شرکت‌هایی مانند Lyft، Instacart و Postmates همکاری می‌کند.
Stripe-620-Way2pay-95-06-20دولا (Dwolla)
Dwolla شبکه پرداخت برای انتقال وجه است. این شبکه به کارت اعتباری و یا بدهی نیاز ندارد و به‌طور مستقیم به حساب جاری شما متصل می‌شود و از یک آدرس ایمیل برای انتقال‌ وجه با هزینه ۰.۲۵ دلار برای هر تراکنش استفاده می‌کند. اگر مبلغ تراکنش ۱۰ دلار و یا کمتر باشد انجام آن رایگان است. تنها یک طرف هزینه تراکنش را می‌پردازد و می‌توانید از آن برای انتقال پول به کسانی که حساب Dwolla ندارند هم استفاده کنید.
Dwolla-index-way2pay-96-03-02
ام‌پِزا (MPESA)
وودافو، ام‌پزا را در سال ۲۰۰۷ راه‌اندازی کرد. ام‌پزا به کاربران این امکان را می‌دهد تا واریز و برداشت و انتقال پول و پرداخت را با تلفن همراه خود انجام دهند. حساب واقعی روی گوشی کاربر ذخیره می‌شود و آن‌ها می‌توانند از پیامک‌های امن برای انتقال پول و پرداخت استفاده کنند. هزینه انجام تراکنش‌ها بسیار کم است. ام‌پزا در بسیاری بازارهای آفریقا بسیار محبوب است و اولین سرویس پرداخت موبایلی بود که در کنیا راه‌اندازی شد.
Mpesa-Medium-way2pay-banner-93-09-24ونمو (Venmo)
برای پرداخت با ونمو می‌توانید از حساب بانکی و یا کارت بدهی استفاده کنید. بر اساس مطالب وب‌سایت شرکت، دریافت پول از طریق ونمو همیشه رایگان است و بیشتر اوقات با توجه به کارت اعتباری و یا بدهی مورداستفاده شما ارسال پول هم رایگان است. ثبت‌نام در آن با فیس بوک و یا ایمیل ممکن است.
Venmo-index-way2pay-96-03-08لایف‌لاک‌ولت (Lifelock Wallet)
لایف‌لاک پس از خرید لمون‌ولت، لایف‌لاک‌ولت را راه‌اندازی کرد. لایف‌لاک ولت مانند یک سیستم ذخیره‌سازی ابری عمل کرده و می‌تواند تمام کارت‌هایی را که به‌طورمعمول در کیف پول خود می‌گذارید در خود جا دهد. کارت شناسایی، کارت بیمه، کارت‌های وفاداری و کارت‌های پرداخت همه در آن ذخیره‌شده و از طریق یک اپلیکیشن قابل‌دسترسی هستند. اپلیکیشن، حفاظت از امنیت لایف‌لاک را بر عهده دارد و کاربران می‌توانند با پرداخت ۰.۹۹ دلار به امتیازهای خود دسترسی داشته باشند.
Lifelock-index-way2pay-96-03-08
سامسونگ‌پی (SamsungPay)
پس از به‌دست‌آوردن شرکت لوپ‌پی، سامسونگ کیف پول خود را جایگزین سامسونگ‌پی کرد. فناوری جدیدی که به نام انتقال امن مغناطیسی شناخته می‌شود درگوشی‌های سامسونگ گلکسی S6 و S6 edge تعبیه شده است و به کاربران اجازه می‌دهد در یک نوار مغناطیسی استاندارد با کمک تلفن همراه خود پرداخت را انجام دهند. اخبار این سرویس به‌تازگی منتشر شده و انتظار می‌رود تابستان امسال راه‌اندازی شود.
Samsungpay-index-way2pay-96-03-08-1024x636شما چه فکر می‌کنید؟
آیا از سیستم پرداخت موبایلی استفاده می‌کنید؟ چرا بله و چرا خیر؟
منبع: تک ریپابلیک


[ad_2]

لینک منبع