دنبال کننده ها

۱۳۹۶ خرداد ۱۰, چهارشنبه

وبسایت مکس بررسی ویژگی های نمایشگر خمیده ایسوس ROG Swift PG35VQ

[ad_1]








نمایشگر خمیده ایسوس یکی از انقلاب های موجود در عرصه ی گیمینگ مطرح می شود. بازی کردن یکی از لذت بخش ترین سرگرمی های دنیا است ، اما به شرطی که با ابزار مناسب انجام شود. یکی از این ابزارهای ضروری نمایشگر می باشد که باید همیشه و در هر جایی برای بازی کردن وجود داشته باشد. از طرفی وجود نام ایسوس در کنار این نمایشگر نشان دهنده ی کیفیت بالا ، طراحی بی نظیر و قیمت پایین است. بخترین سخت افزارها در این برند کاربرد دارد ، اما قیمت نهایی محصول بسیار منصفانه در نظر گرفته شده است.


نمایشگرهای بسیاری در بازار وجود دارد ، اما پیدا کردن یک نمایشگر خوب ، آن هم برای بازی کردن ، کاری سخت است. به همین دلیل در این مطلب از مکس قصد داریم تا یکی از جدیدترین و بهترین موارد آن را برای شما توضیح دهیم. این محصول در یک نمایشگاه معرفی شده است و به زودی به بازار راه خواهد یافت.


اما به صورت کلی هرچه میزان این نمایشگرها بزرگتر باشد ، هیجان بازی بیشتر می شود. به همین دلیل نمایشگر خمیده ایسوس به عنوان یکی از کاراترین نمایشگرها برای بازی کردن معرفی شده است ، میزان اندازه ی این نمایشگر بسیار زیبا در حدود سی و پنج اینچ می باشد که برای بازی کردن اندازه ی مناسبی است. گرچه که قیمت این نمایشگر با نام ROG Swift PG35VQ هنوز اعلام نشده است ، اما می توان قطعا حدود قیمت آن را از افرادی که در این راستا فعالیت دارند ، جویا شد.


نمایشگر خمیده ایسوس


نمایشگر خمیده ایسوس ، به دلیل خمیده بودن خود می تواند عمق و جذابیت را به بازی بیافزاید ، به چنین ترتیبی ، هر دو فرد بازی کننده می توانند دو سوی تصویر را مشاهده کنند. اما یکی از ضعف هایی که در خصوص نمایشگر خمیده ایسوس وجود دارد ، تغییر رنگ ها می باشد. زیرا رنگ ها در حالت اصلی خود به کار نرفته اند ، این موضوع بخصوص در زمانی شفاف تر می شود که نور بسیار جیغ باشد.


شاید برخی از افراد چنین تصوری داشته باشند که نمایشگر خمیده ایسوس تنها برای کارهایی مثل بازی کردن است ، اما برخلاف این کار شما می توانید این نمایشگر را بر روی میز کامپیوتر خود قرار دهید و از آن به عنوان یک نمایشگر برای کارهای کامپیوتری خود هم استفاده کنید. لذت دیدن تصاویر بزرگ تر و واضح تر را در این نمایشگر می توانید تجربه کنید. زیرا این نمایشگر از بهترین ویژگی ها همچون دارا بودن G-sync انویدیا برخوردار است. وقتی نام انویدیا در جایی باشد ، نشان دهنده ی آن است که سرعت در حرکات مختلف بسیار بالا بوده و این موضوع برای یک فردی که در حال بازی کردن می باشد بسیار اهمیت دارد. با انویدیا دیگر مشکلی در تصاویر وجود ندارد و همه چیز طبق آنچه شما می خواهید طراحی شده اند.


میزان وضوح تصویر در نمایشگر خمیده ایسوس 1440 در 3440 می باشد که در حد قابل قبولی قرار دارد. البته این مدل از نمایشگر ایسوس با مدل قبلی خود تفاوت زیادی دارد ، اما در عمل با تغییرات مختلف آن آشنا خواهید شد. هر بازی که دوست دارید ، فرقی ندارد اکشن باشد یا ماجراجویانه همه و همه در این نمایشگر که از نوع ال سی دی می باشد به صورت واقعی نشان داده خواهد شد. این مدل از آخرین دستاوردهای ایسوس می باشد که قرار است در ماه های آتی روانه ی بازار شود.


ایسوس یکی از برندهای خوب در زمینه ی وسایل الکترونیکی می باشد ، قیمت سایر وسایل آن با توجه به آنکه از نظر سخت افزاری در حد بالایی هم قرار دارند ، چندان با قیمت بالا عرضه نمی شود ، زیرا مشتری مداری و رضایت خریداران هدف بزرگ ایسوس است ، بنابراین این نمایشگر هم به همین روش عمل خواهد کرد و با توجه به ویژگی هایی که دارد دارای یک قیمت مناسب خواهد بود تا از این محصول هم همچون محصولات قبلی این شرکت بازدید و استقبال خوبی به عمل آید.


اگر دوست دارید که بهترین بازی ها را با بهترین نمایشگرها تجربه کنید قطعا نمایشگر خمیده ایسوس یکی از آن موارد می باشد که به راحتی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. دیگر نیازی به خرید لپ تاپ های گران قیمت گیمینگ نیست بلکه با یک سیستم خود و یک نمایشگر به روز می توانید ، تجربه ای فراتر را احساس کنید.















پست بعدیسیستم عامل فیوژا جایگزین اندروید نخواهد شد










[ad_2]

لینک منبع