دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۹, دوشنبه

شهر قدس ۲۲ قهرمان مدال آور مسابقات جهانی و آسیایی دارد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد هرمزی عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از قهرمان شهر قدس که با حضور ورزشکاران قدس در سالن آمفی تئاتر باغ ملی این شهر برگزار شد، طی سخنانی ضمن تقدیر از حرکت رو به جلوی ورزشی آغاز شده، اظهار داشت: حرکت مجموعه شهری در این مسیر صحیح بوده است و رغبت جوانان شهر قدس و موفقیت آنان در عرصه های ورزشی نشان دهنده این جهت صحیح است.



وی افزود: باید همه با هم تلاش کنیم که نقاط قوت اقدامات ورزشی تقویت شده و نقاط ضعف برطرف شود تا نام قدس را مانند گذشته در محافل ورزشی بشنویم.





رییس شورای اسلامی شهر قدس گفت: امروز ما در شهر قدس ۲۲ قهرمان مدال آور جهانی آسیایی و ۱۶ نخبه  ورزشی داریم که مورد تشویق قرار گرفتند و این امر علاوه بر زحمات این قهرمانان نشان دهنده همت و حمایت مسئولین ورزشی و شورای این شهر است.



هرمزی اظهار داشت:شهر قدس ۳۴ هیات ورزشی در شهرستان قدس، ۱۶ هیات ورزشی که موفق به کسب مدال در سطوح مختلف در سال ۹۵ و ۳ ماهه اول سال ۹۶ شده اند،  ۲۸ نفر آورندگان مدال طلای کشوری به صورت انفرادی و تیمی در مسابقات و ۱۲ نفر از افرادی که مدال نقره و و ۲۰ نفر افرادی که مدال برنز کشوری کسب کرده اند و نیز  ۱۵ مربی قهرمان پرور کشوری دارد که مایه افتخار این شهر هستند.





بر اساس این گزارش، مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و نخبگان ورزشی قدس، بعد از ظهر دوشنبه با حضور محمد محمودی شاه نشین، نماینده شهرستان های ملارد، شهریار و قدس، رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، محمد صادق کولیوند، شهردار قدس و جمعی از مسئولین و مردم این شهرستان برگزار شد.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]