دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۹, دوشنبه

تقوی: بازیکنان پدیده مقابل پیکان ۵ پاس هم ندادند! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

سیدمحمد تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم پدیده در هفته دوم برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی هفته اول سپاهان را آنالیز کردیم. سپاهان تیم بسیار خوبی است که از دیدن بازی این تیم لذت بردم و به آنان احترام می گذارم. سپاهان هدف دار بازی می کند، هماهنگی خوبی دارد و بازیکنانش درک متقابلی از یکدیگر دارند.



مربی تیم پدیده در خصوص تساوی این تیم برابر پیکان تهران گفت: ما تمرینات خوبی انجام دادیم و انتظار داشتیم بازیکنان بازی خوبی از خود ارائه کنند. با این حال ما اصلا خوب نبودیم و تمام تمریناتی که برای دیدار برابر پیکان انجام داده بودیم در بازی پیاده نشد. بازیکنان ما حتی نتوانستند پنج پاس به یکدیگر بدهند و بازی را کنترل کنند.



وی تاکید کرد: از امروز باید تلاش کنیم تا این مشکل برطرف شود؛ هر چند که هنوز بعد از گذشت دو روز از بازی علت آن را پیدا نکرده ایم. همه از نتیجه ناراضی هستیم.



تقوی در مورد  عملکرد تیم ها در هفته اول لیگ هفدهم گفت: بازی ها پرگل بود و نکته جالب آن این بود که بیشتر تیم هایی که به تازگی وارد لیگ برتر شده اند گل های زیادی زدند. پارس جم جنوبی و سپیدرود رشت توانستند به حریفانشان گل بزنند و این نکته بسیار جالبی برای فوتبال ما بود. البته تیم هایی که اسکلت فصل قبل خود را حفظ کرده اند توانستند نتایج بهتری هم کسب کنند. پرسپولیس یکی از این تیم ها بود چون توانسته بود نفرات فصل پیش خود را حفظ کند و چند بازیکن جدید را به خدمت بگیرد و دیدیم که توانست برابر فولاد خوزستان به پیروزی برسد.



تقوی در خصوص تعطیلی لیگ پس از هفته پنجم به خاطر اردوی تیم ملی گفت: با این تعطیلی مخالفم. وقتی رفتن تیم ملی به جام جهانی قطعی شده است باید مسئولان اجازه دهند لیگ سریع تر به پایان برسد و بعد اردوی تیم ملی را برگزار کنند. در آستانه جام جهانی اردوی تیم ملی و بازی های تدارکاتی به مراتب بهتر خواهد بود زیرا در حال حاضر هیچ استرس و نگرانی برای صعود به جام جهانی نداریم.



مربی پدیده مشهد در مورد شکست استقلال برابر نفت آبادان گفت: طبیعی بود که استقلال نتواند نتیجه دلخواه را بگیرد، آبی پوشان تغییرات زیادی در تیم خود داشتند و این مساله باعث شد آنها به هماهنگی کامل نرسند. البته به اعتقاد من استقلال تنها به زمان نیاز دارد و نبود بازیکن بیشتر یک بهانه است.



وی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته هم استقلال تغییرات زیادی داشت و نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکرد اما امیدوارم اتفاق سال گذشته این بار برای استقلال تکرار نشده و این تیم بتواند در هفته های آتی نتایج قابل قبولی کسب کند.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]