دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۹, دوشنبه

خبرگزاری آريا - از شوخي با ژن خوب و مديريت جهاني تا پيامک هاي روحاني در خنداننده شو

[ad_1]



از شوخي با ژن خوب و مديريت جهاني تا پيامک هاي روحاني در خنداننده شو

خبرگزاري آريا- شب گذشته، سيده‌ مريم کشفي و مجيد افشاري در مرحله نيمه‌نهايي خنداننده‌شو با يکديگر رقابت کردند.
به گزارش آريا به نقل از سينماسينما، شب گذشته آخرين برنامه از سري استندآپ‌هاي خنداننده‌شو در مرحله نيمه نهايي روي آنتن رفت. مجيد افشاري از گروه حسن معجوني و سيده مريم کشفي از گروه شقايق دهقان استندآپ‌هاي خود را اجرا کردند.
در اين برنامه که احسان کرمي اجراي آن را بر عهده داشت، دو مستند ساخته شده توسط محمود کريمي درباره دو کمدين شرکت کننده يعني مريم کشفي و مجيد افشاري پخش شد.
قرعه اجراي اول به مجيد افشاري افتاد و اين کمدين به روي صحنه آمد.
شوخي‌هاي متن مجيد افشاري نکته‌هاي بسياري داشت. او در استندآپ خود با زبان طنز و با شوخي‌هاي بسيار به معضلات مختلف فرهنگي، اجتماعي و سياسي اخير اشاره کرد. افشاري در بخشي از اجراي خود به حواشي اين روزهاي آزاده نامداري اشاره کرد و به کنايه گفت: «پدرم وصيت کرد هر جا ميري برو، ولي سوئيس نرو؛ اگه هم رفتي پارک نرو، چون اونجا بادهاي شديدي مياد و همه چيز رو با خودش مي‌بره».
شقايق دهقان درباره اجراي مجيد افشاري گفت: «شوخي‌هايت سر فرصت و درجه يک است. ارجاع به استندآپ‌هاي قبل به شدت با مزه است.»
رامبد جوان گفت: «دمت گرم خيلي خيلي بامزه بود و خيلي خنديديم. هم خيلي باهوش هستي، هم نکته سنج و فرمول بلدي. ترکيب تو و حسن معجوني ترکيب فوق العاده‌اي ايجاد کرده است.»
اشکان خطيبي اين شرکت‌کننده را درجه يک خواند و گفت: «قطعاً روح پدرت با استندآپي که کردي شاد خواهد شد. چيزي که در استندآپ مهم است تلاقي طراوت و متن از پيش تعيين شده و درجه يک است.»
حسن معجوني مربي افشاري از وي تشکر کرد و گفت: «اي کاش يار يک نفر ديگر بودي و از تو تعريف مي‌کردم. خيلي ممنون. عالي بود.» پس از اجراي افشاري نوبت به استندآپ مريم کشفي رسيد.
سيده مريم کشفي در اجراي خود به سبک زندگي و تفريحات عده‌اي از مردم به زبان طنز اشاره کرد. او اين استندآپ را نيز با سبک مختص خود و لحن عصباني اجرا کرد.
رامبد جوان با تبريک به مريم کشفي گفت: «گروه خانم‌ها قوي و پرانگيزه بودند. در بعضي قسمت‌ها اجراي تو قدرت و قوام قبل و بعد را نداشت که اين شايد به خاطر عدم تمرکز يا عدم تمرين بود. متن جذابي بود و روي نکات خوبي دست گذاشته بودي. کمدين باهوشي هستي».
اشکان خطيبي به دو شوخي در متن استندآپ کشفي اشاره کرد و گفت: «روي مقوله خوبي دست گذاشتي. نيمه اول ريتمت کندتر بود.»
معجوني خطاب به کشفي گفت: «بايد تلاش کني اين مرحله سخت را بگذراني که عصبانيتت تبديل به کاراکتر نشود.»
دهقان درباره هم تيمي خود گفت: «مريم هرچه که مي‌گذرد بهتر مي شود و با آقاي معجوني موافقم؛ اما اين‌ها ظرافت‌هاي بازيگري است که با تجربه به دست مي‌آيد. سعي شد در اين استندآپ، در کنار شوخي‌ها يکسري حرف‌ها هم براي گفتن وجود داشته باشد.»


[ad_2]

لینک منبع