دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۹, دوشنبه

گوشی هوشمند Moto X4 در سه رنگ عرضه می‌شود

[ad_1]

شرکت موتورولا به احتمال زیاد در رویداد IFA امسال که اواسط شهریور ماه برگزار می‌گردد، از میان‌رده جدید خود با نام Moto X4 رونمایی خواهد کرد.


تاکنون اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است؛ به‌طوری‌که پس از رویت شدن بنچمارک این گوشی بر روی سایت GFXBench و Geekbench، حالا تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده که نشان دهنده رنگ‌بندی این محصول 350 یورویی است.


Moto X4


همونطور که در تصاویر منتشر شده مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشمند در سه رنگ آبی، خاکستری و صورتی عرضه خواهد شد. گوشی Moto X4 دارای دوربین دوگانه به همراه فلش LED دوگانه خواهد بود.


همچنین تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که این محصول میان‌رده از طراحی محصولات اخیر Moto که در گوشی‌های اخیر به‌کار رفته برخوردار است. از همین رو یک دکمه حسگر اثر انگشت در قسمت جلویی گوشی قرار گرفته است. همچنین دکمه‌های پاور و تنظیم میزان صدا نیز در سمت راست گوشی و یک اسپیکر grill نیز در قسمت پایین گوشی و در کنار پورت USB گنجانده شده است. جک صدای 3.5 میلی‌متری Moto X4 نیز در بالای گوشی قرار دارد.





مرتضی صفری


علاقه‌ فراوانی به تکنولوژی‌های مرتبط با حوزه‌ کامپیوتر و فناوری اطلاعات دارم و از به اشتراک گذاشتن آموخته‌هام با دیگران لذت می‌برم.








[ad_2]

لینک منبع