دنبال کننده ها

۱۳۹۶ شهریور ۹, پنجشنبه

سامسونگ انتظار فروش 700 هزار گلکسی نوت 8 در کره جنوبی در ماه اول عرضه را دارد

[ad_1]

براساس جدیدترین گزارشی که از کره جنوبی منتشر شده، سامسونگ قصد دارد که 700 هزار دستگاه گلکسی نوت 8 در ماه اول عرضه آن در کشور خود، به فروش برساند.


این گزارش به آماده شدن این میزان گوشی هوشمند در اواخر این ماه اشاره دارد که 60 درصد از آن‌ها به حافظه داخلی 64 گیگابایتی و 40 درصد دیگر از 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند.


گلکسی نوت 8


دستگاه‌های مجهز به 64 گیگابایت حافظه داخلی در رنگ‌های مختلفی عرضه خواهد شد که 40 درصد دارای رنگ Deep Cyan Blue و 60 درصد باقی‌مانده به‌طور مساوی از رنگ‌های Midnight Black و Orchid Gray بهره می‌برند. 60 درصد از نسخه‌های 256 گیگابایتی به رنگ Deep Blue و باقی دارای رنگ Midnight Black هستند.


گلکسی نوت 8


براساس این گزارش، نسخه 128 گیگابایتی در ماه اول در این کشور عرضه نمی‌شود. میزان فروشی که سامسونگ برای گلکسی نوت 8 در ماه اول انتظار دارد، برابر با میزان گلکسی S8 عرضه شده در این کشور در ماه اول است.


پیش‌فروش این فبلت از تاریخ 7 سپتامبر تا 14 سپتامبر در این کشور جریان دارد و فروش آن از 15 سپتامبر شروع می‌شود. رئیس بخش موبایل سامسونگ، Koh Dong-jin، انتظار دارد که این فبلت به فروش 11 میلیونی دست یابد.





محمد قریشی


مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی








[ad_2]

لینک منبع