دنبال کننده ها

۱۳۹۶ شهریور ۹, پنجشنبه

لپ تاپ لنوو یوگا 920 معرفی شد؛ میکروفون‌های دوربرد برای استفاده در کورتانا

[ad_1]














10 شهریور 96 ساعت 01:10









شرکت لنوو رسما از لپ تاپ جدید لنوو یوگا 920 (Lenovo Yoga 920) خود همراه با میکروفون‌های دوربرد مختص کورتانا و چیپست‌های نسل هشتمی اینتل Core i7 رونمایی کرد. قیمت این محصول بیش از هزار دلار است.


دستیار مجازی مایکروسافت، کورتانا، حدود دو سالی است که در لپ تاپ های ویندوز 10 قرار دارد که از طریق جعبه جستجوی دسکتاپ و یا در برخی موارد توسط یک کلید فیزیکی اختصاصی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. حال لنوو قصد دارد کورتانا را به عنوان یک دستیار خانگی برای لپ تاپ های بالارده خود تبدیل کند.


لنوو یوگا 920 ، یکی از لپ تاپ های جدید شرکت چینی لنوو است که امروز در نمایشگاه IFA 2017 رسما از آن پرده برداری شد حاوی میکروفون‌های دوربرد است. این میکروفون‌های دوربرد به کاربران اجازه می‌دهند چه در مواقعی که از لپ تاپ خود فاصله دارند و چه در جلوی روی آن‌هاست، بدون هرگونه مشکلی با کورتانا سخن گفته و به واسطه آن کامپیوتر خود را کنترل کنند. این بدان معناست که شما می‌توانید حتی اگر پای لپ تاپ خود نیستید هم به یادداشت‌برداری پرداخته و یا یک قرار ملاقات را در تقویم خود بگنجانید. اگر تمرکز اصلی سال گذشته‌ی نمایشگاه IFA بر روی ویندوز بود، امسال را باید سال کنترل صوتی بنامیم. در اینجا یک نسخه کوچکتر به نام لپ تاپ لنوو یوگا 720 نیز وجود دارد که از چنین قابلیتی بهره می‌برد.


لپ تاپ لنوو یوگا 920


البته اضافه شدن میکروفون‌های مخصوص کورتانا به معنای این نیست که دیگر لنوو قلم را از لپ تاپ جدید خود حذف کرده است. لنوو یوگا 920 همچنین با قلم هوشمند نوری Active Pen 2‌ نیز کار خواهد کرد که مدل پیشین آن، یوگا 910 از آن پشتیبانی نمی‌کند. نسخه دوم اکتیو پن به مراتب از حساسیت بیشتری نسبت به نسل پیشین آن برخوردار است و فاقد هرگونه تاخیر قابل تشخیص است.


لپ تاپ لنوو یوگا 920


لنوو از هشتمین نسل پردازنده‌های اینتل Core i7 (نسخه به‌روزشده Kaby Lake)،‌ رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی SSD یک ترابایتی بر روی لپ تاپ لنوو یوگا 920 استفاده کرده است. در اینجا همچنین دو درگاه تاندربولت 3 نیز دیده می‌شود. ما یک اسکنر اثر انگشت برای تشخیص هویت نیز بر روی این لپ تاپ در اختیار خواهیم داشت، اما هیچ دوربینی جهت استفاده در قابلیت تشخیص چهره Windows Hello وجود ندارد.


به طور کلی لنوو یوگا 920 یک لپ تاپ تمام فلزی 13.9 اینچی است که مطابق تمامی دیوایس‌های خانواده یوگا توانایی تبدیل به یک لپ تاپ کلاسیک، استفاده به عنوان یک تبلت و یا قرار گرفتن نمایشگر در حالت خیمه‌ای را دارد. این امکان توسط استفاده از یک لولای انعطاف پذیر به دست آمده است. نمایشگر لمسی این گوشی حاوی وضوح 4K است و حاشیه‌های کناری آن بسیار باریک هستند، اما حاشیه‌ها همچنان در قسمت زیری دستگاه ماندگار است.


وزن این دیوایس نیز نسبت به نسل گذشته خود کاهش پیدا کرده است و از 1.370 کیلوگرم به 1.369 کیلوگرم کاهش پیدا کرده است. یکی دیگر از تغییرات جدید، طراحی حاشیه جلویی آن است و شما می‌توانید به راحتی لپ تاپ خود را بدون مشکل باز کنید.


قیمت لپ تاپ لنوو یوگا 920


لپ تاپ لنوو یوگا 920


این محصول جدید به هیچ عنوان ارزان نخواهد بود. آغاز قیمت آن در آمریکا 1329 دلار است و انتظار می‌رود در فصل تعطیلات به فروش برسد. شما مهمچنین می‌توانید‌آن را در رنگ‌های مختلف مسی، برنزی و نقره‌ای خریداری کنید؛ هرچند لنوو قصد دارد نسخه‌ی ویژه و محدود جنگ ستارگان یوگا 920 را همراه با محافظ گوریلا گلس خریداری کنند.















[ad_2]

لینک منبع