دنبال کننده ها

۱۳۹۶ شهریور ۹, پنجشنبه

دشمن در پی ایجاد ناامنی اخلاقی در جامعه است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی صبح جمعه در خطبه های نماز عید قربان دماوند، طی سخنانی گفت: ماه ذی الحجه را از ماه های پر برکت دانست.



وی سپس به مناسبت های مهم ماه ذی الحجه، از جمله عید سعید قربان و غدیر اشاره کرد و افزود: عید سعید غدیر خم، عید الله الاکبر و عید ولایت و امامت است و باید خود را برای برکزاری باشکوه این جشن بزرگ آماده کنیم.



امام جمعه دماوند تاکید کرد: همه ما باید تمام سعی خود را برای برگزاری باشکوه جشن های عید غدیر بکنیم تا در روز قیامت سربلند باشیم.



فتاح دماوندی تکریم سادات و پوشیدن لباس های پاکیزه در عید غدیر را مورد تاکید قرار داد و گفت: به کودکان در روز عید غدیر عیدی دهیم و چهره خیابان و بازار و مساجد را با پرچم امیرالمومنین مزین کنند.



وی با اشاره به اجتماع عظیم حجاج در مکه معظمه گفت: مسلمین در ایام حج قدرت بزرگ خود را حس می کنند و می بینند که اگر شجاعانه و با بصیرت رهنمودهای قرآن و پیامبر(ص) را سرلوحه خود قرار داده و در راه مبارزه با استکبار و دشمنان مجاهدت و اقدام عملی کنند، آن گاه به عزت و جایگاه واقعی خود دست می یابند.



فتاح دماوندی گفت: این مهم جز با اتحاد مسلمین حاصل نمی شود.



وی به پیام مقام معظم رهبری به حجاج اشاره و تاکید کرد: نظام سلطه در پی آتش افروزی و اختلاف افکنی بین مسلمین است که نتیجه ای جز نا امنی و ریختن خون مسلمین و ریخته شدن خون بی گناهان ندارد.



رییس شورای فرهنگ عمومی دماوند افزود: دشمن برای رسیدن به مقاصد شون خود سعی دارد با اشاعه فساد و بی بند وباری نا امنی اخلاقی ایجاد کند تا مسلمین از وظایف اصلی خود غافل شده و از کسب هویت و پیشرفت های علمی باز بمانند.



وی با اشاره به جنگ های داخلی در کشورهای اسلامی، اضافه کرد: دشمنان کاری کرده اند که هم اشداء علی الکفار و هم رحمابینهم فراموش شود.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]