دنبال کننده ها

۱۳۹۶ شهریور ۹, پنجشنبه

شایسته سالاری؛ ملاک انتصاب ها در دولت دوازدهم

[ad_1]

خبرگزاری ایرنا: معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری گفت: ملاک انتصاب‌ها در دولت دوازدهم که رئیس‌جمهوری نیز تاکید ویژه‌ای بر آن دارد، شایسته‌سالاری فارغ از قومیت و مذهب است.

حسینعلی امیری در مراسم شروع عملیات اجرایی احداث بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان مرزی مراوه تپه در شرق استان گلستان، اظهار داشت: استفاده از افراد شایسته فارغ از قوم و مذهب رویکرد اصلی شخص رئیس جمهوری است که در جلسه اخیر با هیات دولت نیز این خط مشی را به همه وزیران مورد تاکید قرار داد.

وی با یادآوری تنوع اقوام و مذاهب در ایران گفت: بی گمان مسیر انتصاب ها در دولت تدبیر و امید چه در دوره یازدهم و چه در دولت دوازدهم، براساس شایسته سالاری است. همه ملت ایران ارادت ویژه ای به نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارند بنابراین بایستی سیره نبوی و رفتار علوی را مدنظر خود قرار داده و از اختلافات کوچک که موجب سوء استفاده دشمن می شود، پرهیز کنیم.

معاون رئیس جمهور همچنین با اشاره به خدمات و دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه های مختلف، تصریح کرد: دولت توسعه مناطق مختلف کشور بویژه نقاط محروم و کمتر توسعه یافته را وظیفه خود می داند. دولت دوازدهم بر اساس عقلانیت و مشی اعتدال و با واقع بینی و رعایت حقوق شهروندی اصل توسعه متوازن را با برنامه ریزی های قابل اجرا در دستور کار خود دارد.

امیری، سه و نیم برابر شدن ارائه خدمات سلامت به روستائیان، افزایش 26 درصدی تخت های بیمارستان، احداث و بهره برداری از 130 بیمارستان، رشد 32 درصدی تولید نفت و 43 درصدی میعانات گازی، رشد 61 درصدی گاز رسانی به روستاها بویژه مناطق محروم و مرزی و راه اندازی واحدهای تولیدی و برابری برداشت از میدان های نفتی و گازی مشترک را از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم برشمرد.


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]