دنبال کننده ها

۱۳۹۶ شهریور ۹, پنجشنبه

جزئیات جنایت ترمینال جنوب - خانه

[ad_1]



به گزارش ایسنا،  در ساعت  16:10 دیروز وقوع یک فقره نزاع و درگیری در تعاونی شماره 13 ترمینال جنوب به کلانتری 208 اعلام شد که مأموران با حضور در تعاونی شماره 13 ترمینال جنوب ، جوانی حدودا 30 ساله را مشاهده کردند که با چاقوی آغشته به خون قصد فرار از محل را داشته اما مسافران ترمینال و شهروندان با او درگیر شده و مانع از فرار وی از محل شدند که سرانجام با دخالت مأموران این فرد به‌نام اکبر . ف 32 ساله دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

 

در همان لحظه دستگیری اکبر، مأمورین اطلاع پیدا کردند که سه نفر توسط این فرد مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفتند که وضعیت یک نفر از آنها وخیم و نامساعد است که بلافاصله موضوع به مرکز فوریت های پزشکی  115 اعلام و هر سه مجروح برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

 

ساعتی پس از دستگیری متهم پرونده و انتقال مجروحان به بیمارستان ، به کلانتری 205 ترمینال جنوب اعلام شد که یکی از مجروحان صحنه درگیری به‌نام علی . م 40 ساله که کارمند تعاونی 13 ترمینال جنوب است، بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه گردن فوت کرده است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در ساعت 10 صبح روز سه شنبه برای خرید بلیط اتوبوس به تعاونی شماره 13 ترمینال جنوب مراجعه کردم و فردی که مقابل تعاونی ایستاده بود مرا برای خرید بلیط به داخل تعاونی شماره 13 راهنمایی کرد. به باجه فروش بلیط مراجعه کردم و متصدی فروش بلیط مدعی شد که اتوبوس تا دقایقی دیگر حرکت خواهد کرد و من نیز با این تصور، اقدام به خرید بلیط اتوبوس کردم و منتظر ماندم. حدود یک ساعت از زمان خرید بلیط گذشت اما اتوبوس حرکت نکرد و نهایتا اعلام شد که اتوبوس با چند ساعت تأخیر حرکت خواهد کرد ؛ زمانیکه به متصدی بلیط فروش مراجعه کرده و درخواست بازپس گرفتن پولم را کردم ، آنها طفره رفته و عنوان داشتند که این کار امکان ندارد.

   

متهم در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: به منزلم در خیابان پیروزی برگشتم، بسیار عصبانی بودم و نهایتا پس از گذشت چند ساعت به قصد انتقام گیری ، با برداشتن چاقو از خانه خارج شده و به ترمینال جنوب برگشتم، ابتدا فردی را که مرا به تعاونی شماره 13 راهنمایی کرده بود ، با یک ضربه چاقو از ناحیه سینه مجروح کردم، سپس وارد تعاونی 13 شده و با فردی که بلیط را به من فروخته بود درگیر شده چاقویی به گردنش زدم. در همین زمان یکی از دوستان و همکاران این فرد که بعدا شنیدم در بیمارستان فوت کرده به قصد کمک کردن به مقتول با من درگیر شد که او نیز از ناحیه دست مجروح شد و درحال فرار از داخل ترمینال بودم که با مردم درگیر شده و سرانجام توسط مأموران دستگیر شدم.

 

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : یکی از دو مجروح حادثه به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و از بیمارستان ترخیص شدند، مجروح دوم که از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته ، همچنان تحت نظر تیم پزشکی قرار داشته و سیر مراحل درمانی و مراقبتی از ایشان در بیمارستان در حال انجام است.

 

مکرم افزود: با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده ، متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

 

بیتوته















تاریخ ارسال: جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 03:10 ق.ظ | نویسنده: حسام
| چاپ مطلب






[ad_2]

لینک منبع