دنبال کننده ها

۱۳۹۶ شهریور ۹, پنجشنبه

خداحافظی پلیس نیویورک با سیستم عامل منسوخ ویندوز فون

[ad_1]



13950512000009_PhotoA

در حالی که در دنیا کمتر کسی از سیستم عامل ویندوز فون استفاده می‌کند، پلیس نیویورک سرانجام با تاخیر فراوان تصمیم گرفت با گوشی‌های ویندوزی خداحافظی کند.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، به نقل از بیزینس اینسایدر، طرح دو ساله اداره پلیس شهر نیویورک به منظور استفاده از ۳۶ هزار گوشی مجهز به سیستم عامل ویندوز فون سرانجام در اکتبر سال ۲۰۱۶ به شکست انجامید، زیرا این سیستم عامل در برابر iOS اپل و اندروید گوگل حرفی برای گفتن نداشت.
اجرای این طرح نسنجیده ۱۶۰ میلیون دلار خرج روی دست اداره پلیس نیویورک گذاشت و حالا چاره ای جز مهاجرت به گوشی های آیفون و خداحافظی با دهها هزار گوشی مستعمل و بی فایده نمانده است.
به گفته سخنگوی پلیس نیویورک فرایند مهاجرت به آیفون در این اداره آغاز شده و این کار از پاییز امسال آغاز می شود. مقامات پلیس امیدوارند استفاده از آیفون های جدید فرایند پاسخگویی به نیازها و درخواست های مردم را تا ۸ درصد کاهش دهد.
نکته جالب اینکه گوشی های مجهز به ویندوز فون که در اختیار پلیس قرار گرفته بودند در همان زمان هم چندان به روز و تازه نبودند. این گوشی ها لومیا ۸۳۰ و لومیا ۶۴۰ ایکس ال بودند که در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ عرضه شده و مجهز به سیستم عامل ویندوز فون ۸٫۱ بودند.


[ad_2]

لینک منبع