دنبال کننده ها

۱۳۹۶ شهریور ۹, پنجشنبه

برتری پرگل فرانسه و پرتغال در مقدماتی جام جهانی

[ad_1]

ورزش سه: تیم های فرانسه و پرتغال با پیروزی های پرگل مقابل هلند و جزایر فارو، یک گام دیگر به رقابت های جام جهانی نزدیک شدند.

فرانسه که میزبان تیم افول کرده هلند بود، در خانه موفق شد با نتیجه 4-0 این تیم را شکست بدهد و در صدر جدول گروه A در منطقه اروپا قرار بگیرد.

 

تنها 14 دقیقه از بازی گذشته بود که آنتوان گریزمان موفق شد روی یک حرکت دیدنی، با ضربه ای دقیق، یاسپر سیله سن را مغلوب کند و فرانسه را پیش بیندازد.

 

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و در حالی که هلندی ها در تلاش بودند تا گل خورده را جبران کنند، اخراج کوین استروتمن در دقیقه 62 با خطا روی گریزمان، شرایط را برای نارنجی ها دشوارتر کرد.

 

در ادامه فرانسوی ها از برتری نفری شان استفاده کردند و سه بار دیگر دروازه هلند را باز کردند. ابتدا توماس لمار در دقایق 73 و 88 دروازه حریف را باز کردند و در نهایت کیلیان امباپه در وقت های اضافه، گل چهارم را به ثمر رساند تا پیروزی خروس ها شیرین تر شود. با این پیروزی و به لطف شکست سوئد مقابل بلغارستان، فرانسه در صدر جدول گروه A قرار گرفت.

 

برتری پرگل فرانسه و پرتغال در مقدماتی جام جهانی

در دیگر دیدار مهم امشب، پرتغالی ها با هت تریک کریس رونالدو، 5-1 جزایر فارو را شکست دادند و جایگاه شان در صدر جدول گروه B را تثبیت کردند.

 

رونالدو در دقایق  3، 29 (پنالتی) و 65 دروازه حریف را باز کرد و دو گل دیگر را هم ویلیان کاروالیو و نلسون اولیویرا در دقیقه 58 و 85 به ثمر رساندند. تک گل بالدوینسون در دقیقه 38 هم از سنگینی شکست جزایر فارو کم نکرد.

 

در پرگل ترین دیدار امشب هم بلژیک موفق شد در خانه برابر جبل الطارق به برتری 9-0 برسد.


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]