دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مهر ۸, شنبه

جدال پینگ پنگ بازان ایران در آسیا برای اولین ورودبه المپیک جوانان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون تنیس روی میز که تاکنون تجربه ای از اعزام نماینده به بازی های المپیک جوانان نداشته، کسب سهمیه برای دوره جدید این بازی ها را در دستور کار قرار داده است. سومین دوره این بازی ها سال آینده میلادی در بوینوس آیرس آرژانتین برگزار می شود.



رقابت های تنیس روی میز انتخابی المپیک جوانان ابتدا به صورت قاره ای برگزار می شود. این مسابقات در قاره آسیا ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه به میزبانی دهلی نو هند و همزمان در دو بخش پسران و دختران برگزار می شود. امین احمدیان و مهشید اشتری پینگ پنگ بازان کشورمان هستند که برای جدال با رقیبان آسیایی خود در کسب سهمیه المپیک به این مسابقات اعزام می شوند. 



چهار نفر برتر هر یک از بخش های پسران و دختران رقابت های تنیس روی میز انتخابی المپیک جوانان در هند صاحب سهمیه خواهند شد.



مسابقات تنیس روی میز بازی های المپیک جوانان با حضور ۳۲ بازیکن در هر یک از بخش های پسران و دختران برگزار می شود. برای بازیکنانی که از حضور در رقابت های قاره ای، صاحب سهمیه این بازی ها نمی شوند، هشت رویداد بین المللی دیگر از طرف فدراسیون جهانی پیش بینی شده تا با حضور در آن کسب سهمیه کنند. 



فدراسیون تنیس روی میز ایران نیز در نظر دارد در صورت ناکامی احمدیان و اشتری در کسب سهمیه المپیک از قاره آسیا، حضور در دیگر رویدادهای انتخابی را در برنامه آنها قرار دهد. 



امین احمدیان و مهشید اشتری با هدایت نیاز مکیب و آزاده سرافراز در رقابت های انتخابی المپیک در قاره آسیا شرکت می کنند. 




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]