دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آذر ۹, پنجشنبه

رانگینک: لایپزیش تا سال 2021 می تواند قهرمان آلمان شود؛ روی ورنر حساس هستیم

[ad_1]

طرفداری - رالف رانگینک که یکی از دلایل اصلی موفقیت های لایپزیش بوده است، چند روز پیش قراردادش را با تیم مورد علاقه اش تمدید کرد. او حالا در مصاحبه ای با بیلد از اهداف باشگاهش صحبت کرده است. 


مصاحبه او با خبرنگار بیلد بدین شرح بوده است؛


آقای رانگیک، به نظرتان روزی دوباره مربی خواهید شد؟


من بار ها تاکید کرده ام که به عنوان مدیر ورزشی در اینجا فعالیت خواهم کرد. در لایپزیش احساس راحتی می کنم و حس بسیار خوبی دارم. اگر چنین نبود قراردادم را تمدید نمی کردم. به هر حال نمی خواهم به مربی گری باز گردم هر چند که جوان هم هستم (با خنده).



 به نظر شما، لایپزیش می تواند تا سال 2021 به مقام قهرمانی در آلمان برسد؟


البته، قهرمانی همیشه یک هدف برای ما است. نمی توان دقیق پیشبینی کرد که چه زمانی قهرمان می شویم ولی ما هر سال به پیشرفتمان ادامه خواهیم داد. می خواهیم عملکردمان را بهبود بخشیم. اگر چنین پیش برویم به طور خودکار، شانس قهرمانی خود را زیاد کرده ایم.



 وضعیت تمدید قرارداد ورنر و سابیتزر چگونه پیش می رود؟ 


اول از همه این موضوع را باید یادآوری کنم که زمان زیادی به پایان قرارداد این دو مانده است. هیچ فشاری را در این مورد حس نمی کنیم ولی با این حال روی این دو بسیار حساس هستیم. می خواهیم روی بند های قرارداد این دو کار کنیم و بخش های جدیدی را به قرارداد هایشان اضافه کنیم. آن ها جزو بهترین بازیکنان تیم هستند و به این راحتی ها از لایپزیش جدا نمی شوند.



 تمدید قرارداد هازن هوتل (سرمربی لایپزیش) در چه مرحله ای قرار دارد؟


درباره این موضوع در اوایل زمستان صحبت خواهیم کرد. در مورد او هم مانند وضعیت ورنر و سابیتزر، هیچ فشاری وجود ندارد. او تا سال 2019 با ما قرارداد دارد. رالف در لایپزیش راحت است و عملکردی عالی از خود به نمایش گذاشته است. او می داند لایپزیش چقدر جذاب است و چه پتانسیلی دارد. ما می خواهیم همچنان با او در مسابقات و تورنمت های مهم، شرکت کنیم.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]