دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آذر ۹, پنجشنبه

تکمیل پروژه‌های کلان شهرستان دشتستان را با جدیت دنبال می‌کنیم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر سعادت عصر پنج‌شنبه در بازدید از پروژه احداث بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اظهار داشت: مردم حق زیادی بر گردن نظام و انقلاب دارند و تلاش می‌کنیم در راستای تحقق خواسته‌های آنها گام برداریم.



وی افزود: احداث بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، خواسته بحق مردم دشتستان بود که با جدیت آن را پیگیری کرده و الحمدلله اکنون شاهد آغاز کار این پروژه هستیم و امیدوارم بر اساس جدول زمانبندی در موعد مقرر به اتمام برسد.



سعادت تصریح کرد: همانطور که مستحضر هستید، بخاطر کمبود اعتبارات و شرائط اقتصادی کشور، شروع پروژه‌های جدید بسیار سخت است و نیاز به تلاش فراوان دارد.



نماینده دشتستان خاطر نشان کرد: البته دولت‌ نگاه ویژه‌ای به اجرای طرح های عام المنفعه دارد و تلاش دولت و مجلس این است که طرح هایی که جنبه عمومی دارد به مرحله اجرا درآید و در اولویت باشد.



وی با اشاره به پیشرفت کاری پروژه سد دالکی ابراز داشت: خوشبختانه با تلاش‌های پیمانکار این پروژه و نگاه ویژه دولت به این طرح، شاهد پیشرفت مناسب در اجرای آن هستیم و پروژه بر اساس جدول زمانبندی پیش می‌رود.



نماینده دشتستان از تلاش‌های استاندار سابق بوشهر قدردانی کرده و اظهار داشت: دکتر سالاری با تمام توان برای اعتلای استان تلاش می کرد و در مورد پروژه‌های بیمارستان ۱۷ شهریور و سد دالکی اهتمام زیادی داشت و دکتر گراوند استاندار فعلی بوشهر هم نسبت به توسعه و پیشرفت استان اهتمام جدی دارد.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]