دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آذر ۹, پنجشنبه

برزیل دوباره اعتبارش را به دست آورده است

[ad_1]

وبسایت نود: در آستانه قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸، نیمار با سایت فیفا مصاحبه کرده و نظرش را درباره جام جهانی پیش رو بیان کرده است. نیمار جام جهانی ۲۰۱۴ را با تلخی به پایان رساند، او مصدوم شد و در نهایت برزیل با دو شکست تلخ، در خانه چهارم شد. گفتگوی نیمار را با سایت فیفا، ملاحظه می کنید.

تیمی وجود دارد که برزیل نخواهد در قرعه کشی با آن روبرو شود؟

نه، برزیل آماده جدال با هر تیمی است. ما تمرین می کنیم و از تقابل با هیچ تیمی ترس نداریم. جام جهانی است و در نتیجه بهترین های جهان حضور دارند. آن ها تیم هایی اماده با کیفیت هایی فوق العاده هستند. نمی توانید با این فرض که برخی ضعیف تر هستند، آن ها را به دیگران ترجیح دهید. باید برای جام جهانی کاملاً آماده بود.

قرعه کشی جام جهانی را چطور دنبال می کنی؟

مسلماً نمی توانید برای گروه بندی و مشخص شدن نتیجه، صبر کنید. دوست دارید هر چه سریعتر رقبا را بشناسید. ولی فکر می کنم خود قرعه کشی خیلی مسئله مهمی نیست. قرعه کشی از آن دست برنامه هایی است که مایلید همراه خانواده و دوستان بنشینید و با پاپ کورن، آن را تماشا کنید.

فکر می کنی چقدر شانس در جام جهانی دخیل است؟

خیلی کم. فکر نمی کنم شانس به تنهایی بتواند به موفقیت یک تیم کمک کند. تصورم این است که تیم قهرمان، آن تیمی است که تلاش زیادی کرده و آماده بوده تا با هر تیمی در دور گروهی و حذفی مقابله کند.

به نظر می آید برزیل دوباره اعتبارش را بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ به دست آورده؟ موافق هستی؟

بله درسته، اعتباری که برای تیم قائل می شوند، بیش از آن چیزی است که در طی ۳-۴ سال گذشته شاهد بوده ایم. اکنون مردم با نگاهی متفاوت به ما می نگرند. برزیلی که مورد احترام و اعتبار همه است، برگشته. تیمی که از فوتبال خوب، لذت می برد. روحیه هواداران و کشورمان نسبت به تیم ملی تغییر کرده و این باعث خوشحالی ماست.

بعد از اتفاقی که برایت در جام جهانی قبل رقم خورد، فکر می کنی جام جهانی ۲۰۱۸ چه نقشی در دوران حرفه ایت خواهد داشت؟

تجربه عجیبی بود، چرا که نتوانستم جام جهانی را تمام کنم. دچار مصدومیت سختی شدم، مشخصاً دلم می خواست به قهرمانی در خانه برسم ولی جام برایم زودتر تمام شد. هفته سختی برایم بود، بارها گریه کردم و از خودم می پرسیدم، چرا این اتفاق افتاد. اما در نهایت می فهمید که هر اتفاقی در زندگی تان می افتد، موجب می شود قوی تر شوید. کمک می کند چیزهایی یاد بگیرید و بهتر خود را برای آینده آماده سازید. جام جهانی برای برزیلی ها خیلی مهم است، من هم تمام تلاشم را برای فتح این تورنمنت می کنم.

گلزنی را بیشتر ترجیح می دهی یا دادن پاس گل؟

هر دو، برایم لذت بخش است. خوشحال می شوم که شرایط برای تیمم خوب پیش برود. اگرچه هدفم گلزنی است ولی دادن پاس گل هم می تواند باعث خوشحالی ام شود. نباید فقط به خودتان فکر کنید. چرا که فوتبال در هر صورت یک ورزش تیمی است. همیشه از دادن پاس گل هم به هم تیمی هایم خوشحال شده ام.

این جمله را کامل کن: «در سال ۲۰۱۸، نیمار ...

در سال ۲۰۱۸ نیمار در جام جهانی بسیار خوشحال خواهد بود. ( با خنده)


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]