دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آذر ۹, پنجشنبه

ماسکرانو از پایان دورانش در بارسلونا می گوید: می خواهم زودتر از اینکه دیر شود، تیم را ترک کنم

[ad_1]

طرفداری- به نظر می رسد خاویر ماسکرانو دوباره به فکر جدایی از بارسلونا افتاده است. او سال گذشته هم چنین فکری را در سر داشت اما در نهایت تصمیم گرفت قراردادش را تا پایان فصل ۲۰۱۹ با بلوگرانا تمدید کند.


مدافع/هافبک ۳۳ ساله بارسلونا در مصاحبه با ESPN گفت:


فکر می کنم دوران من در بارسلونا در حال به پایان رسیدن است. منطقی است که بعد از سالها حضور در این تیم، دیگر کار زیادی نمی توانم در اینجا انجام دهم. من این حرف را با ناراحتی نمی زنم. من بهترین دوران فوتبالم را در بارسلونا داشته ام و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. من یکی از آن افرادی هستم که فکر می کند شما باید بدانید چه زمانی، از تیم جدا شوید. من هم می خواهم دورانم در بارسلونا را در زمان مناسبی به پایان برسانم. اگرچه همه چیز واقعا به من بستگی ندارد. می خواهم شرایط را برای جداییِ به موقع مهیا کنم زیرا جدایی از لیورپول برایم خوب نبود و دوستش نداشتم. این حس را دوست نداشتم که اگر به لیورپول برگردم، فضا همچنان در آنجا مسموم است. نمی خواهم اتفاق مشابهی در بارسلونا برایم رخ بدهد.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]