دنبال کننده ها

۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

بهترین خودروهای کانسپت در سال 2017؛ با خودروهای آینده آشنا شوید

[ad_1]






در این مطلب قصد داریم مهم‌ترین، جذاب‌ترین و بهترین خودروهای کانسپت یا مدل‌های مفهومی را در سال 2017 معرفی کنیم. البته احتمالا برخی از این کانسپت‌ها هیچ‌گاه به تولید نخواهند رسید.


خودروهای مفهومی همواره جذابیت‌های بسیار زیادی دارند و دیدی از خودروهای آینده را به ما نشان می‌دهند، اما متاسفانه همیشه این کانسپت‌ها به مرحله تولید نمی‌رسند و تنها در همان حد مفهومی بودنشان باقی می‌مانند. اکنون که سال 2017 میلادی هم به پایان رسیده است، قصد داریم 9 مورد از بهترین خودروهای کانسپت سال 2017 را معرفی کنیم:


آشنایی با بهترین خودروهای کانسپت در سال 2017


1. Hum Rider


طرح مفهومی Hum Rider دارای بالابرهای هیدرولیکی در چرخ‌ها است که تا حدود 2.75 متر، کابین خودرو را بالا می‌برد. این خودروی مفهومی، وسیله نقلیه‌ای مناسب برای تردد در ترافیک خواهد بود.


بهترین خودروهای کانسپت


2. Corning


اگر شما هم عاشق صفحه نمایش لمسی هستید، این خودروی مفهومی برای شما ساخته شده است. این پروتوتایپ یا نمونه اولیه با نام Corning شناخته می‌شود و همه چیز درون آن، حتی فرمان، به صورت لمسی طراحی شده است.


بهترین خودروهای کانسپت


3. لکسوس LIT IS


لکسوس یک خودروی جدید را طراحی کرده که با چراغ‌های LED پوشیده شده است. این طرح مفهومی که به عنوان یکی از جذاب‌ترین و بهترین خودروهای کانسپت در سال 2017 شناخته می‌شود، لکسوس LIT IS نام دارد و بدنه آن از 41 هزار و 999 چراغ LED تشکیل شده است. این تعداد لامپ، سدان مهفومی لکسوس را به رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و زیبا درمی‌آورد و میزان روشنایی آن می‌تواند نسبت به صدای اطراف و واکنش مردم تغییر کند.


بهترین خودروهای کانسپت


4. فولکس واگن Sedric


فولکس واگن تصمیم دارد سطح اتومبیل‌های خودران خود را ارتقا دهد. سدریک نام خودروی مفهومی جدید این غول صنعت خودروسازی است که با چهره دوستانه خود شناخته شده و به یکی از بهترین خودروهای کانسپت سال 2017 تبدیل شده است. این مدل مفهومی کوچک، هیچ پدال یا فرمانی ندارد و حرکت آن توسط دستیار دیجیتال کنترل می‌شود.


بهترین خودروهای کانسپت


5. تویوتا FT-4X


تویوتا در نیمه اول سال جاری میلادی از یک کراس اوور مفهومی با نام FT-4X رونمایی کرد. این خودرو بیانگر کراس اوور چهار چرخ محرک آینده تویوتا بوده و در طراحی آن از سری لندکروز الهام گرفته شده تا نسل ماجراجوی امروزی را به سمت خود جذب کند. این کانسپت کاربردی از قطعات داخلی جداشدنی و چندین محفظه ذخیره تشکیل شده و تویوتا در ساخت آن در آینده نزدیک جدی به نظر می‌رسد.


بهترین خودروهای کانسپت


6. Flesby II


این خودروی مفهومی در اطراف بدنه خود دارای کیسه‌های هوا است و Flesby II نام دارد. چراغ‌های LED به خودرو شخصیت بخشیده و برای برقراری ارتباط با مسافران و عابران پیاده به کار می‌روند. کیسه‌های هوای بیرونی نیز هرگونه ضربه‌ای را به خود جذب کرده و از آسیب به مسافران جلوگیری می‌کنند.


بهترین خودروهای کانسپت


7. Deep Orange 7


دیپ اورنج 7 یک خودروی مفهومی کاملا کاربردی و محصولی از کمپانی MINI است. این کانسپت، سیستم ذخیره‌سازی بسیار منحصربه‌فردی دارد. در قسمت جلویی این خودرو یک فضای ذخیره‌سازی وجود دارد که می‌توانید چیزهای مورد علاقه‌تان را در آن قرار دهید. دیگر نگران فضای مورد نیاز برای ابزارآلات، تجهیزات ورزشی، وسایل باغبانی یا هر چیز دیگری در ماشین خود نباشید.


بهترین خودروهای کانسپت


8. ریورسیمپل Rasa


کمپانی خودروسازی ریورسیمپل (Riversimple) در سال 2017 از یک خودروی کاملا هیدروژنی با نام راسا (Rasa) رونمایی کرد که بیشتر شبیه خودرویی از سری فیلم‌های جیمزباند است. این مدل مفهومی با یک مخزن پر هیدروژن می‌تواند مسافت بیشتر از 480 کیلومتر را طی کند. همچنین موتورهای الکتریکی این کانسپت دو نفره در چرخ‌های آن مخفی شده است.


بهترین خودروهای کانسپت


9. آئودی Swarm


یکی دیگر از بهترین خودروهای کانسپت سال 2017، مدل مفهومی شگفت‌انگیز آئودی است. این خودرو که Swarm نام دارد با چراغ‌های عقب خیره‌کننده‌اش معروف شد. شرکت آئودی با ترکیب نمایشگرهای OLED و نورپردازی‌های زیبا، طرح جدیدی را برای چراغ عقب خودروهای آینده‌اش ارائه کرده است.


بهترین خودروهای کانسپت


ویدیویی از بهترین خودروهای کانسپت 2017
















[ad_2]

لینک منبع