دنبال کننده ها

۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

3 گوشی برتر سال 2017 معرفی شد!

[ad_1]

چندی پیش ۱۴ گوشی برتر سال ۲۰۱۷ را معرفی کردیم و سپس در انتهای مطلب از شما خواستیم تا بهترین گوشی را انتخاب کنید. در سوی دیگر، نظر ۱۵ نفر از کارشناسان و نویسندگان زبده حوزه فناوری را جویا شدیم و از آن‌ها درخواست نمودیم تا این گوشی‌ها را از بهترین به ضعیف‌ترین، رتبه‌بندی کنند.


در پایان امتیاز به‌دست آمده توسط کاربران (از ۱ تا ۱۴) را در کنار میانگین امتیازات به‌دست آمده هر گوشی از کارشناسان (از ۱ تا ۱۴) گذاشته و با گرفتن معدل بین آن‌ها، ۳ گوشی برتر سال ۲۰۱۷ را با تلفیق آرای کاربران و کارشناسان انتخاب کردیم.


نشان طلایی آی‌تی‌رسان


سامسونگ گلکسی نوت ۸


به‌نظر می‌رسد گلکسی نوت ۸ با چنان قدرتی به بازار بازگشت که نه تنها خاطرات مربوط به نوت ۷ فراموش شد، بلکه این فبلت بلند بالا توانست با اقتدار، در جایگاه برترین گوشی سال ۲۰۱۷ قرار بگیرد. نوت ۸ موفق شد تا بیشترین آرای کاربران و امتیاز کامل ۱۴ را به‌دست بیاورد. در میان کارشناسان نیز نوت ۸ از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود تا با کسب امتیاز ۱۳.۵ از آن‌ها و میانگین کل ۱۳.۷۵ به عنوان برترین اسمارت‌فون سال ۲۰۱۷ انتخاب شده و مدال طلای رقابت‌ها را بر گردن بیاویزد!



نشان نقره‌ای آی‌تی‌رسان


هواوی میت ۱۰ پرو


به‌نظر می‌رسد پیشرفت محصولات هواوی پایانی ندارد و این کمپانی چینی با عرضه رده موفق میت ۱۰ توانست تا بیش از گذشته در بین محصولات پرچم‌دار بازار، جای خودش را باز کند. گوشی میت ۱۰ پرو موفق شد تا با کسب ۱۳ امتیاز از کاربران و میانگین ۱۰ از کارشناسان، با مجموع ۱۱.۵ بر روی سکوی دوم بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۷ رفته و نشان با ارزش نقره را بر گردن خویش آویزان نماید.



نشان برنزی آی‌تی‌رسان


آی‌فون ۱۰ (X)


اپل در سال ۲۰۱۷ سرانجام تصمیم گرفت که پس از چندین سال، چهره گوشی محبوب خودش را تغییر دهد و به همین سبب فروش بالایی را هم تجربه کرد. این گوشی گران‌قیمت، از نظر کاربران به رتبه سوم و امتیاز ۱۲ دست یافت و کارشناسان به آی‌فون ۱۰ امتیاز ۱۰.۶ را اعطا کردند تا با میانگین ۱۱.۳ امتیاز، بر روی سکوی سوم قرار بگیرد و دو کمپانی سامسونگ و هواوی را بالای سر خودش ببیند، امری که برای اپل مغرور شاید چندان دلچسب نباشد!







پیمان گل‌کار


یک عاشق آی‌تی که همیشه برای نوشته‌هایم وقت می‌گذارم زیرا می‌دانم که یک خواننده خوب ارزش گذاشتن چنین وقتی را دارد...









[ad_2]

لینک منبع