دنبال کننده ها

۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

چه گوشی‌هایی در تعطیلات کریسمس بیشتر هدیه داده شدند

[ad_1]


طبق بررسی‌هایی که کارشناسان در موسسه Flurry انجام داده‌اند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی که در هفته منتهی به کریسمس توسط مردم هدیه داده شده مورد بررسی قرار گرفتند و مشخص شده محصولات برند اپل بیش از سایر محصولات هدیه داده شده‌اند.



در میان گوشی‌های اپل که هدیه داده شده‌اند آیفون ۷ و آیفون ۶ بیش از آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X هدیه داده شدند. احتمالا این موضوع به دلیل به‌صرفه بودن مدل‌های قدیمی‌تر آیفون بوده است.



باید اشاره کنیم که در مجموع گوشی‌ها و تبلت‌های اپل و سامسونگ حدود ۷۰ درصد دستگاه‌های هدیه شده در این روزها را تشکیل داده‌اند. اپل از این مجموعه سهم ۴۴ درصدی و سامسونگ سهم ۲۶ درصدی دارد. سهم سامسونگ نسبت به سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است و البته گوگل در میان ۸ برند اول مطرح شده در این حوزه نیست. پس از سامسونگ برند هواوی با ۵ درصد سهم قرار دارد و سپس به ترتیب شیائومی، موتورولا، ال‌جی‌، اوپو و ویو با درصدهایی کمتر از ۳ درصد حضور دارند.


غیاب گوگل احتمالا به دلیل کم‌‎بودن گوشی‌های این شرکت (۴ مدل گوشی) و عدم علاقه نسبی کاربران به این گوشی‌ها بوده است. یک نکته مهم دیگر اینجاست که در میان گوشی‌های اپل که هدیه داده شده‌اند آیفون ۷ و آیفون ۶ بیش از آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X هدیه داده شدند. احتمالا این موضوع به دلیل به‌صرفه بودن مدل‌های قدیمی‌تر آیفون بوده است.





[ad_2]

لینک منبع