دنبال کننده ها

۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

از کریستین پاوون تا نیکولاس گونزالز؛ علاقه یوونتوس به جذب استعدادهای فوتبال آرژانتین

[ad_1]

طرفداری - یوونتوس به چند بازیکن جوان مانند کریستین پاوون، بازیکن مستعد بوکا جونیورز علاقه مند است.


به گزارش توتو اسپورت و گل ایتالیا، پس از آنکه این تیم رودریگو بنتانکور را در تابستان از بوکاجونیورز خریداری کرد، به طور ویژه ای بازی های کریستین پاوون را زیر نظر دارد.


پاوون متولد سال 1996 قادر است در تمام پست های هجومی بازی کند و یکی از بهترین استعدادهای فوتبال آرژانتین به حساب می آید. در این کشور به او لقب سانچز جدید داده اند. 


پس از آنکه پاوون در فصل گذشته آمار 8 گل و 6 پاس گل ثبت کرد، در این فصل در 12 بازی، سه گل و 6 پاس گل ثبت کرده است. او در ماه دسامبر از سوی خورخه سمپائولی به تیم ملی آرژانتین دعوت شد و برای این تیم بازی هم انجام داد تا کارشناسان فوتبال در این کشور، روی آینده او حساب ویژه ای باز کنند. اینتر نیز به این بازیکن علاقه مند است اما جدی ترین رقیب یوونتوس احتمالا بنفیکا لیسبون خواهد بود که مذاکرات را آغاز کرده است. 


پس از انتقال کارلوس توز و رودریگو بنتانکور، رابطه یوونتوس و بوکاجونیورز بسیار خوب است و بیانکونری قصد دارد از این رابطه خوب در جهت سبقت گرفتن از بنفیکا برای جذب پاوون استفاده کند. 


به گزارش توتو اسپورت، کریستین پاوون تنها آرژانتینی نیست که یوونتوس وضعیت او را دنبال می کند. بانوی پیر همچنین شرایط نیکولاس گونزالز، مهاجم 19 ساله آرژانتینیوس جونیورز را زیر نظر دارد و در این راه باید با رم رقابت کند. این بازیکن تا به اینجای فصل 5 گل به ثمر رسانده است. 


همچنین با توجه به اینکه قرارداد کوادو آساموا با یوونتوس در پایان فصل جاری به پایان می رسد و تیم های زیادی در اروپا خواهان او هستند، بیانکونری قصد دارد قرارداد او را هر چه زودتر تمدید کند. 



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]