دنبال کننده ها

۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

باید میان منتقد به گرانی و مزدوران استکبار تفکیک قائل شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۱۰ دی ماه ۵۷ در جمع مردم ورامین اظهار کرد: گرانی ها را قبول داشته و از آن ناراحتیم، چرا که ما نیز مانند مردم دیگر برای خرید نان و میوه به مغازه ها می رویم، اما نباید اجازه دهیم عده ای موج سواری کرده و از گلایه های مردمی سوء استفاده کنند.



وی با بیان این که مردم انتقاد کرده و برای برخی مشکلات فریاد هم می زنند، اما دین و انقلابشان را با تخم‌ مرغ و مسائل اقتصادی عوض نمی کنند، اضافه کرد: باید مراقب باشیم عده ای معلوم الحال گلایه های مردم را به نفع خود تصرف نکرده و سوار بر امواج خودسری و دخالت های استکبار و مثلث شوم آن  نشوند، چرا که ملت ایران همواره پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده است.



رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر پاسخگویی مدیران و مسئولان به مردم، گفت: مدیر و مسئول در نظام اسلامی نوکر و خادم مردم است.



محمودی در خصوص فعالیت های ضد انقلاب در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی هشدار داد و گفت: والدین به فرزندان خود آگاهی دهند و جوانان نیز هوشیار باشند، مبادا دشمن در فضای مجازی افراد را به شعار علیه نظام ترغیب کند.



وی از جوانان مستعد خواست، در فضای مجازی با دشمنان انقلاب و اسلام مقابله کنند.



محمودی گفت: ملت ایران قطعا در برابر فتنه های اخیر ساکت نخواهد نشست، باید میان مردم منتقد به گرانی و مشکلات و عوامل مزدور و خود فروخته استکبار تفکیک قائل شد.



رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که حمایت آمریکا، اسرائیل، انگلیس و آل سعود از اشرار بیانگر خباثت آلود این مزدوران است، گفت: ملت ایران هرگز در برابر مزدوران ساکت نخواهد نشست و قطعا شاهد خلق حماسه دیگری توسط ملت صبور، ولایتمدار و انقلابی ایران خواهیم بود و آمریکا و مزدورانش پاسخ مناسب را از ملت ایران دریافت خواهد کرد.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]