دنبال کننده ها

۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

انتقاد پتر چک از داور دیدار وست بروم

[ad_1]

ورزش سه: پتر چک، دروازه بان آرسنال، پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل وست بروم، مایک دین، داور بازی را به دلیل گرفتن یک ضربه پنالتی جنجالی در دقایق پایانی بازی به شدت مورد انتقاد قرار داد.

 در این دیدار در فاصله 7 دقیقه به پایان بازی، الکسیس سانچس روی یک ضربه آزاد که در میانه راه به بازیکن حریف برخورد کرد، آرسنال را پیش انداخت.

 

در حالی که به نظر می رسید توپچی ها به سه امتیاز این دیدار خواهند رسید، داور بازی در دقیقه 89، برخورد توپ به دست کالوم چمبرز روی ارسال کیه‌ران گیبس را پنالتی تشخیص داد و جی رودریگز توانست از روی نقطه پنالتی، کار را به تساوی بکشد.

انتقاد پتر چک از داور دیدار وست بروم - آرسنال

چک که به دلیل اعتراض به داور بعد از سوت پایان بازی، کارت زرد دریافت کرد، به خبرنگاران گفت:" من به این خاطر کارت زرد گرفتم که گفتم خطای هند نبود. ما در ابتدای هر فصل با داوران جلسه ای داریم و هربار می گوییم که در چنین صحنه هایی، بازیکن خیلی به ضربه نزدیک است و خطای هند نیست.

 

بنابراین من از او پرسیدم چرا نظرش را تغییر داد و پنالتی اعلام کرد وقتی هر بار چنین جلسه ای داریم، آنها می گویند که پنالتی اعلام نخواهند کرد. بنابراین او به من کارت زرد داد و این ناامیدکننده ترین اتفاق است، زیرا می توانست به من بگوید چرا. او تنها یک کارت زرد به من داد و رفت."


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]