دنبال کننده ها

۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

نیمکت لرزان تراکتور در بازی مقابل استقلال

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: باشگاه تراکتورسازی پس از دیدار مقابل پرسپولیس روزهای پرالتهابی را پشت سر گذاشته است. پس از حذف تراکتورسازی از جام حذفی و شکست این تیم در ورزشگاه آزادی، جو تبریز این روزها علیه یحیی گل‌محمدی شده است.

مدیران باشگاه تراکتورسازی در سال‌های گذشته نشان داده‌اند که جلب رضایت هواداران این تیم به‌نوعی اولویت‌شان است. با توجه به اینکه هواداران تراکتورسازی این روزها دل چندان خوشی از سرمربی تیم‌شان ندارند، هیچ بعید نیست که تغییر و تحولات به نیمکت تراکتورسازی نزدیک‌تر از هر زمانی دیگری باشد. اینکه در صورت شکست تراکتورسازی مقابل استقلال در بازی روز جمعه هفته جاری، اتفاقاتی در نیمکت تراکتورسازی رخ بدهد، اصلاً دور از انتظار نیست.

نکته‌ای که یحیی گل‌محمدی را این روزها کلافه کرده، نبود یک مهاجم تمام کننده است. او در همه مصاحبه‌هایش اعلام می‌کند که به یک مهاجم و یک مدافع نیاز دارد تا تیمش تکمیل شود. مشکلی که برای تراکتورسازی وجود دارد، این است که آنها هنوز نتوانسته‌اند برای جذب بازیکن در این دو پست به جمع‌بندی برسند.

محمد قاضی، عیسی‌ آل‌کثیر و ارسلان مطهری گزینه‌های تراکتورسازی برای حضور در این تیم به‌عنوان مهاجم هستند که برای جذب هر کدام از آنها مشکلاتی بر سر راه تراکتورسازی است. قاضی نمی‌تواند از پدیده رضایت‌نامه بگیرد، آل‌کثیر به‌خاطر مشکلات نفت تهران قادر به فسخ قراردادش با نفت نیست و ارسلان مطهری هم تمایل چندانی به حضور در تراکتورسازی ندارد. گفته می‌شود او راهی سایپا خواهد شد.

در پست مدافع هم تراکتورسازی به‌دنبال جذب محمدرضا خانزاده و محمد طیبی بود، اما حضور این اتفاق رخ نداد. همچنین قرار بود سیاوش یزدانی، مدافع تیم سپاهان به‌عنوان بازیکن سرباز راهی تراکتورسازی شود، اما او در لحظه آخر از این کار منصرف شد و در سپاهان ماند.

مشکلات تراکتورسازی در هفته گذشته بیشتر شده، بازیکنان جدیدی هم که به این تیم آمدند، اسیر جوی شدند که این روزها به افتاده. باشگاه هم به‌خاطر حذف از جام حذفی و شکست مقابل پرسپولیس ناراحت است و روز گذشته هم 20 درصد از قرارداد گل‌محمدی را کسر کرد. باشگاه تراکتورسازی همچنین رسماً اعلام کرد که «انتظار می‌رود در هفته‌های آینده تحول مثبتی در روند حرکتی تیم ایجاد و با کسب نتایج مناسب ضمن جبران نتایج ضعیف هفته‌های گذشته سهمیه حضور در مسابقات آسیایی کسب شود.»


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]