دنبال کننده ها

۱۳۹۶ بهمن ۱۱, چهارشنبه

شفر فقط نتیجه را از صنعت نفت برد/استقلال را از الان قهرمان بدانیم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت و صعود آبی ها به فینال جام حذفی اظهار داشت: پیروزی خوب مقابل صنعت نفت را به همه استقلالی‌ها تبریک می‌گویم. از آن طرف هر تیمی به فینال برسد شانس زیادی مقابل استقلال ندارد و باید از الان استقلال را قهرمان جام حذفی دانست و جشن این قهرمانی را گرفت. این درست است که در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، اما حداقل می توان گفت که خونه به خونه و استقلال خوزستان روی کاغذ شانسی برای پیروزی بر استقلال ندارند.



مربی پیشین استقلال در خصوص این بازی اشاره کرد: گرچه آبی پوشان قبل از این دیدار مشکلات زیادی داشتند از جمله نداشتن زمین تمرین و اتفاقی هم که برای قائدی افتاد روی روحیه آنها تاثیر منفی گذاشته بود، اما با این وجود انتظاری که از این تیم داشتیم برآورده نشد. انتظار از این تیم حسابی بالا رفته و آنها نتوانستند مثل قبل بازی قشنگ و روانی را ارائه دهند. در واقع می‌توان گفت شفر در این بازی تنها نتیجه را کسب کرد و صنعت نفت به مراتب بهتر از استقلال بازی کرد.



عالمی گفت: اسقلال در حالی ۲ گل به تیم صنعت نفت زد که حتی ۲ موقعیت گل هم نداشت و با دو اتفاق و دو اشتباه فردی بزرگ تیم حریف به گل رسید. البته ما از این اتفاق خوشحالیم چون بهرحال پیروزی استقلال ما را خوشحال می‌کند. اما واقعیت این است آبی پوشان در نیمه اول با دو اشتباه دروازه بان حریف دو گل زد اما در نیمه دوم که نیمه مربیان بود با یک گل شکست خورد. آن هم در یک بازی یک طرفه که اداره آن به دست صنعت نفت بود.



پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: امیدوارم راهیابی به فینال استقلالی‌ها را ارضا نکرده باشد و آنها در لیگ برتر هم همچنان با انگیزه حضور یابند. ضمن این که الان اصلی ترین هدف این تیم لیگ قهرمانان آسیا باشد. حضور پر قدرت در این تورنمنت باید هدف اصلی این تیم باشد. 




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]