دنبال کننده ها

۱۳۹۶ بهمن ۱۱, چهارشنبه

تسهیلات اشتغال روستایی باید منجر به ایجاد شغل پایدار شوند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند چهارشنبه‌شب در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با موضوع تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری اظهار داشت: دولت نگاه ویژه‌ای به توسعه اشتغال دارد و تلاش می‌شود که اشتغال به صورت واقعی و پایدار ایجاد شود.



وی تصریح کرد: فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید نظارت دقیق و جدی‌تری بر تسهیلات داشته باشند و با رصد دقیق طرح‌ها نسبت به راستی‌آزمایی طرح‌ها اهتمام ورزند تا طرح‌ها به اشتغال پایدار منجر شود.



استاندار بوشهر اضافه کرد: نگاه دولت این است که این تسهیلات به طور واقعی تبدیل به شغل شوند و پول‌هایی که پرداخت می‌شوند نباید دچار انحراف شده و باید پیگیری و رصد شود تا به اهداف مورد نظر برسیم.



وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید برنامه مدون یک ساله خود را در زمینه اشتغال ارائه کنند و از مدیران می‌خواهیم طی ۱۰ روز آینده برنامه‌های خود را به استانداری ارائه کنند.



گراوند افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان تحصیل کرده نیز در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم که با اهتمام همه مسئولان ذی‌ربط بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.



وی خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد و تثبیت اشتغال باید طرح‌هالی کارورزی فارغ‌التحصیلان و افزایش مهارت و توانمندسازی جوانان با جدیت دنبال شود.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]