دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

مشخصات فنی هواوی پی 20 لایت به صورت کامل لو رفت

[ad_1]






مشخصات فنی هواوی پی 20 لایت (Huawei P20 Lite) و یک عکس جدید از این گوشی توسط ایوان بلس منتشر شد. به نظر می‌رسد کاربران باید در انتظار محصولاتی متفاوت باشند.



اگرچه در نمایشگاه موبایل امسال خبری از معرفی پرچمداران هواوی نبود، ولی افشاگران با انتشار اطلاعات مربوط به موبایل های جدید این کمپانی چینی، بسیاری از اطلاعات آنها را مشخص کرده‌اند. در جدیدترین خبر نیز حالا شاهد افشای مشخصات کامل نسخه ارزان‌تر از خانواده P20 هواوی و یک تصویر جدید از آن هستیم.


مشخصات فنی هواوی پی 20 لایت


مطابق با عکس جدید هواوی پی 20 لایت و اطلاعات قبلی، سازندگان قصد دارند محصول جدید خود را با اقتباس از طراحی آیفون ایکس اپل توسعه داده و آن را با نمایشگری کم‌حاشیه، بریدگی بالای صفحه و دوربین دوگانه عمودی در اختیار کاربران قرار دهند. اما آیا از نظر سخت افزاری هم شاهد تغییراتی قابل توجه در این گوشی خواهیم بود؟


مشخصات فنی هواوی پی 20 لایت


گوشی جدید هواوی به صفحه نمایشی 5.6 اینچی با وضوح 1080×2250 تجهیز می‌شود و تراشه کایرین 659 با پردازنده هشت هسته‌ای در کنار 4 گیگابایت رم، اطلاعات را پردازش خواهد کرد. دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور 16 مگاپیکسلی و لنزهای لایکا به دست کاربران خواهد رسید تا ثبت تصاویر باکیفیت امکان‌پذیر باشد. همچنین کاربران می‌توانند اطلاعات را روی حافظه داخلی 64 گیگابایتی ذخیره کنند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه هواوی P20 لایت نیز می‌توان به باتری 3 هزار و 520 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 8.0 اوریو اشاره کرد.


گوشی های جدید هواوی طی رویدادی اختصاصی در پاریس، در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) معرفی می‌شوند.













[ad_2]

لینک منبع