دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

خبرگزاری آريا - تدوين سند جامع حقوق شهروندي در همدان/ مديران براي اطلاع رساني عملکرد دولت سکوت نکنند

[ad_1]



تدوين سند جامع حقوق شهروندي در همدان/ مديران براي اطلاع رساني عملکرد دولت سکوت نکنند

خبرگزاري آريا - همدان-ايرنا- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري همدان گفت : سند جامع حقوق شهروندي در همدان تدوين شده و به عنوان نقشه راه مديران استان در سال 97 مورد استفاده قرار مي گيرد.

سعيد شاهرخي روز پنجشنبه در شوراي اداري استان همدان اظهار کرد : در راستاي بومي سازي منشور حقوق شهروندي، اقدامات خوبي در همدان انجام شده است.
وي تاکيد کرد: در اين سند وظايف هر دستگاه اجرايي ، برنامه هاي کوتاه ميان و بلند مدت و طرح هاي عمراني و خدماتي به تفکيک مشخص شده و اين سند ملاک عمل براي سال 97 خواهد بود.
شاهرخي افزود: سند حقوق شهروندي در حوزه سلامت با هدف تقويت و ارتقاي سلامت جامعه و نيز سند حقوق شهروندي در حوزه محيط زيست به منظور رفع چالش هاي زيست محيطي با کمک مردم از جمله مواردي است که ذيل سند جامع حقوق شهروندي استان همدان تعريف شده است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان در ادامه به اهميت آموزش در تحقق حقوق شهروندي اشاره کرد و گفت: دوره هاي آموزشي متنوعي در مدارس با هدف فرهنگ سازي اجرا شده است.
شاهرخي همچنين به سياست هاي دولت در واگذاري پست هاي مديريتي به جوانان و بانوان اشاره کرد و گفت: 9 نفر از بانوان در پست هاي معاونت فرمانداران استان با حکم استاندار همدان منصوب مي شوند.
وي همچنين به تبيين نقش و اهميت سمن ها در تحقق اهداف دولت پرداخت و افزود: 400 سمن در سطح استان ساماندهي شده که تقويت آنها در دستور کار دولتمردان است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان همچنين از مديران و روساي دستگاه هاي اجرايي خواست : عملکرد مجموعه خود را با تمام قوا به مردم اطلاع رساني کنند و براي اطلاع رساني عملکرد دولت سکوت نکنند.
وي تاکيد کرد: برخي نقاط ضعفي که طبيعي است آگاهانه و يا ناآگاهانه توسط برخي رسانه ها بزرگ نمايي مي شود که منصفانه نيست.
شاهرخي به احياي 600 واحد توليدي تعطيل استان همدان و باز گشت به چرخه توليد اشاره کرد و گفت: اين اقدام ارزشمند دولت کاري بي نظير در تاريخ همدان بود.
گفتني است؛ شوراي اداري استان همدان امروز با حضور شهيندخت مولاوردي دستيار رييس جمهوري در امور حقوق شهروندي برگزار شد.
مولاوردي امروز به همدان سفر کرده و حضور در شوراي اداري استان و همايش` نقش حقوق شهروندي در توسعه گردشگري` از برنامه هاي سفر يک روزه اوست.
7527/1181
انتهاي پيام /*



[ad_2]

لینک منبع