دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

آموزش فعالسازی رومینگ همراه اول و ایرانسل

[ad_1]

آموزش فعالسازی رومینگ همراه اول و ایرانسل : ایرانسل و همراه اول دو اپراتور مشهوری است که در ایران کاربران زیادی از آنها استفاده می کنند البته هر کدام از این اپراتورها خدمات متنوعی را به کاربران ارائه میدهند تا بتوانند رضایت آنها را بدست بیاورند. یکی از این خدمات رومینگ نام دارد. اول از هر چیزی باید تعریفی از رومینگ بدانید تا اگر به آن نیاز داشتید بتوانید اقدام به فعال سازی آن نمایید.


اگر به مکانی سفر کرده اید که خارج از محدوده تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبداء است می توانید از رومینگ استفاده کنید و با دوستان ، خانواده و فامیل تان به واسطه دیتا ، ارسال و همچنین دریافت صوت در ارتباط باشید…


رومینگ اپراتور همراه اول


رومینگ همراه اول : شما می توانید از روش های زیر برای اطلاع و فعال سازی و غیر فعال سازی رومینگ استفاده نمایید :


۱)ارسال پیامک ۲۹ به سرشماره پیامکی ۱۰


۲) شماره گیری کد دستوری ستاره ۱۰ ستاره ۲۹ مربع


کشورهای طرف قرارداد سیم کارت های دائمی : لازم است بدانید که به واسطه ۲۷۱ اپراتور تلفن همراه ، این سرویس در حال فعلی در ۱۱۲ کشور می توان از آن استفاده کرد.


کشورهای طرف قرارداد سیم کارت های اعتباری : لازم است بدانید که هم اکنون در حدود ۵۶ کشور به واسطه ۸۶ اپراتور ، می توان از رومینگ اعتباری همراه اول استفاده نمود.


رومینگ اپراتور ایرانسل


اگر از مشترکان ایرانسلی هستید می توانید پیش از اینکه از کشور خارج شوید اقدام به فعال سازی این سرویس نمایید و بعد از آن به راحتی از این سرویس استفاده کنید.


در طول پرواز ، هزینه ی استفاده از خدمات تلفن همراه به شرح زیر می باشد:


جدول هزینه های ایرانسل


اگر می خواهید رومینگ ایرانسل را فعال کنید باید پیش از هر چیزی مطمئن شوید که ایرانسل در کشور مقصد ، خدمات رومینگ را ارائه میدهد و بعد از آن کد دستوری ستاره ۱۱۱ ستاره ۱ مربع را شماره گیری نمایید.



 مقالات مرتبط :





[ad_2]

لینک منبع