دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

برخورد با کشتار غیرمجاز دام در بازارهای سطح شهر کرمانشاه - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر،  صیاد غلامی امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران از عرضه گوشت غیرمجاز در بازارهای روزانه سطح شهر کرمانشاه خبر داد.


وی تصریح کرد: اکیپ مبارزه با کشتار غیر مجاز شبکه دامپزشکی کرمانشاه طی بازرسی های روزانه خود از سطح شهر با عرضه کنندگان دوره گرد کشتار غیرمجاز برخورد کردند.


سرپرست شبکه دامپزشکی کرمانشاه افزود: در بازرسی به عمل آمده یک لاشه کامل گوسفند و تعدادی ابزار آلات سلاخی ضبط شد.


وی خاطرنشان کرد: دامپزشکی در انجام وظایف ذاتی خود از جمله تامین سلامت و امنیت غذایی شهروندان در مورد هیچ فردی  اغماض نمی کند.


غلامی بر برخورد قانونی و قاطع با متخلفین حوزه فرآورده های خام دامی تاکید کرد.


وی توصیه هایی به شهروندان داشت و گفت: لازم است شهروندان نیز با توجه به مخاطراتی که کشتار غیرمجاز برای آنها به همراه دارد از خرید گوشت هایی که از این طریق کشتار و عرضه می شوند، خودداری کنند.


این مسئول تاکید کرد: گوشت عرضه شده توسط دوره گردان به هیچ وجه مورد تایید نیست و این عرضه غیربهداشتی بستر شیوع بیماری های مشترک قابل انتقال به انسان را فراهم می کند.


غلامی تاکید و خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر تهیه گوشت، مرغ و تخم مرغ مورد نیاز خود از مراکز معتبر و مجاز تحت نظر دامپزشکی می توانند هرگونه تخلفی را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند.



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]