دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

بازی Ghostbusters World با سبکی شبیه به پوکمون گو امسال عرضه می‌شود

[ad_1]






پس از بازی محبوب پوکمون گو، حالا بازی Ghostbusters World نیز با تم کارتون دوست داشتنی شکارچیان اشباح و بر اساس موقعیت مکانی عرضه خواهد شد. در بازی Ghostbusters World کاراکترهای بازی، کتاب کامیک، فیلم و کارتون شکارچیان اشباح مورد استفاده قرار گرفته‌اند.


بازی پوکمون گو را به یاد میاورید؟ این بازی پس از عرضه فوق‌العاده نزد گیمرهای موبایلی محبوب شد و هر کسی را که در خیابان مشاهده می‌کردیم، به دنبال یک هیولای پوکمون می‌گشت. حال ظاهرا یک بازی محبوب دیگر نظیر آن قرار است در سال جاری عرضه شود، اما این بار تم آن کارتون دوست داشتنی «شکارچیان اشباح» خواهد بود.


بازی Ghostbusters World


بازی Ghostbusters World یک عنوان موبایلی بر اساس موقعیت مکانی کاربر با بهره‌گیری از المان‌های واقعیت افزوده درست همانند عنوان پوکمون گو است که در سال 2016 طوفانی به پا کرد. به نقل از صفحه رسمی بازی در فیس بوک، بازی دنیای شکارچیان اشباح به کاربران اجازه‌ی شکار و جمع آوری اشباح و سایر موجودات خیالی دیگر را خواهد داد. با این حال هنوز به صورت دقیقی زمان عرضه آن اعلام نشده است.


تریلر بازی Ghostbusters World





 


دو کمپانی معتبر و نام آشنای Creative Lab و Columbia Pictures توسعه دهنده‌ی بازی Ghostbusters World خواهند بود. این بازی، بازیکنان را تشویق مِ‌کند تا با رفتن به خارج از منزل، به جستجوی ارواح مجازی در دنیای واقعی بگردند. این دقیقا به همان شیوه‌ای است که شرکت Niantic کاربران را در بازی پوکمون گو مجبور به بیرون رفتن می‌کرد. گفته می‌شود در این بازی قرار است شما با کاراکترهای معروف و محبوب فیلم‌ها، کارتون‌ها و کتاب‌های کامیک شکارچیان اشباح شامل اسلیمر، شبه گرترود آلدریج از فیلم اخیر آن‌ها و شبه باگ آی از سری فیلم‌های دهه 1980 اسباب بازی شکارچیان اشباح ملاقات کنید. این بازی جذاب که رقیب قدرتمندی برای پوکمون گو فراموش شده است، تا اواخر امسال عرضه خواهد شد.













[ad_2]

لینک منبع