دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۸, چهارشنبه

جشن قهرمانی پرسپولیس به تاخیر می‌افتد؟

[ad_1]

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس برای تکرار قهرمانی فصل گذشته‌اش تنها به یک امتیاز نیاز دارد و آن امتیاز را در هفته بیست و ششم از سایپا طلب می‌کند.


هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر می‌تواند با قهرمانی تیم پرسپولیس همراه باشد. رویایی ترین پرسپولیس تاریخ برای آن که قهرمانی فصل گذشته اش را تکرار کنند تنها به یک امتیاز نیاز دارند و یا این که ذوب آهن در روز جمعه مقابل تراکتورسازی امتیاز از دست بدهد.


هیچ یک از دو تیم برای این بازی محروم و مصدوم ندارند اما حضور ملی پوشان دو تیم در اردوی تیم ملی، ترکیب آنها را تحت تاثیر قرار داده است.


شاگردان علی دایی در کورس یک رقابت سنگین با تیم های ذوب آهن، استقلال، پیکان، پارس جنوبی جم و فولاد قرار دارند. قرار گرفتن در جایگاه دوم و یا حتی سوم جدول و کسب سهمیه آسیایی هدف بزرگی است که نارنجی پوشان آن را دنبال می کنند و ممکن است این هدف به آنها آنقدر انگیزه بدهد که قادر باشند قهرمانی زودهنگام پرسپولیس را باز هم به تعویق بیندازند.


نکات آماری در خصوص این بازی:


* بازی رفت دو تیم در هفته یازدهم با برتری ۲ بر صفر به سود سرخ پوشان خاتمه یافت.


* دیدار پرسپولیس و سایپا یکی از دو بازی هفته بیست و ششم است که نیمکت هیچ یک از دو تیم نسبت به بازی رفت دستخوش تغییر نشده است. دومین بازی این هفته با این ویژگی خاص، دیدار تیم های پدیده و فولاد است.


* در بازی رفت دو تیم محمد حسین کنعانی زادگان به اشتباه دروازه سایپا را باز کرد تا اولین «اتوگل» سایپا و اولین گل به خودی به سود تیم پرسپولیس در این فصل اتفاق افتاده باشد.


* سایپا تنها تیم بالای جدولی است که تفاضل گل این تیم منفی است. نارنجی پوشان با ۲۹ گل زده و ۳۰ گل خورده دارای تفاضل گل منفی یک هستند.


* پرسپولیس تا پیش از این دیدار صاحب بیشترین پیروزی، کمترین شکست، بهترین خط حمله، بهترین خط دفاع و بالاترین تفاضل گل در بین همه تیم های لیگ برتری است.


دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۸:۴۵ روز پنجشنبه نهم اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]