دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۸, چهارشنبه

پالوتا: می توانیم بارسلونا را شکست بدهیم؛ اینکه مردم می گویند رم سوپرمارکت است، باعث ناامیدی ما می شود

[ad_1]

طرفداری- جیمز پالوتا، مالک رم به سوپرمارکت بودن باشگاهش در نگاه رسانه ها، واکنش نشان داد و گفت باشگاه او در مورد فروش محمد صلاح و میرالم پیانیچ، چاره ای نداشته است. پیانیچ با 32 میلیون یورو و صلاح نهایتا با مبلغی در حدود 50 میلیون یورو رم را ترک کردند و حالا آنها روی هم چیزی بیش از 200 میلیون یورو ارزش دارند. ضمنا او امیدوارانه به بازی تیمش مقابل بارسلونا نگاه می کند.


پالوتا در مصاحبه ای با Sirius XM radio، گفت:


مسئله فراتر از این است که آیا بازیکنان خودشان می خواهند بروند یا ما آنها را می فروشیم. اینکه مردم، رم را سوپرمارکت می نامند، ناامیدی بزرگی برای مجموعه من به همراه دارد. بگذارید در مورد پیانیچ و صلاح شفاف سازی کنم. در قرارداد پیانیچ بندی وجود داشت و او می خواست باشگاه را ترک کند. صلاحی که لیگ برتر را به آتش کشیده هم خودش می خواست برود. با توجه به اینکه دو سال از قراردادش باقی مانده بود، در مورد او هم چاره ای نداشتیم.



چیزهایی در پشت صحنه رخ می دهد که مردم در مورد آن، درک درستی ندارند. اینکه بازیکنان خودشان درخواست خروج می دهند و ما مجبور به برخی کارها هستیم. ما فقط برای فروش بازیکنانمان تلاش نمی کنیم.



مونچی؟ او را راحت گذاشتم تا خودش را با شرایط جدید هماهنگ کند. همان طور که می دانید با توجه به وجود رسانه های متعدد در پایتخت ایتالیا، رم جای راحتی برای کار کردن نیست. بنابراین در مورد مونچی به شیوه متفاوتی برخورد کردیم. او فصل گذشته درحالی به جمع ما اضافه شد که زمان زیادی برای کار کردن روی نقل و انتقالات نداشت و ما مجبور بودیم به برخی موارد رسیدگی کنیم؛ پاکسازی زیادی لازم داشتیم.



در تعدادی از مصدومیت ها بدشانسی آوردیم، هر چند الکساندر کولاروف سالی فوق العاده را سپری می کند و جنگیز اوندر واقعا خوب بازی می کند. او برای ترکیه هم گل واقعا زیبایی زد. اوندر را محکم چسبیدیم، قراردادی پنج ساله با او داریم؛ شبیه به آلیسون. من از روز اول که با ما بود، طرفدار آلیسون بودم و خوشحالم که سرانجام توانست نشان دهد که چقدر خوب است، چون او برای ما باورنکردنی بوده است. به نظرم بازیکنانی مثل پاتریک شیک هم در ادامه خیلی مفید خواهند بود.



مونچی باید به مسائل زیادی که مربوط به فیرپلی مالی هستند و خرابکاری هایی که ما هنوز با آن روبرو بودیم، رسیدگی می کرد. کار بیشتری برای انجام دادن وجود دارد، اما موارد زیادی را شناسایی کردیم تا تیم را در پنج سال آینده بهتر کنیم.



سپس پالوتا در مورد رویارویی رم با بارسلونا صحبت کرد. وی گفت:


نمی توانستم بیش از این از قرعه راضی باشم چون به نظرم توانایی بازی کردن با هر تیمی را داریم. با چلسی، اتلتیکو مادرید و شاختار، این موضوع را ثابت کردیم. کاملا امید دارم که می توانیم بارسلونا را شکست دهیم. مشخص است که تیمی باورنکردنی با استعدادی باورنکردنی هستند، قضیه فقط لئو مسی نیست. به غیر از آن، هر بازی از اینجا تا آخر فصل برای صعود به لیگ قهرمانان سال آینده مهم است، پس نمی خواهم که فقط به فکر بارسلونا باشیم.



خیلی ها برایم پیام کوتاه و ایمیل می فرستند که این نبردی نابرابر است ولی اصلا نگاهم این طور نیست که بازیکنان من چیزی از بارسلونا کم دارند. آنها می توانند مقابل هر کسی بازی کنند. نباید به تیمی مثل بارسلونا اجازه دهیم که از اشتباهی استفاده کند. به نظرم بچه ها آماده بازی هستند.



پس از چند سال تلاش، رم توانسته مجوز ساخت ورزشگاهش را بگیرد. پالوتا در این مورد افزود:


برنامه ها هنوز در جریان است. همه چیز مورد توافق است و تایید شده است. هدف ما این است که در شش ماه آینده بودجه را فراهم کنیم، مدتی هست که با بانک ها به توافق رسیدیم. به فکر این هستیم که تا آخر سال پروژه را شروع کنیم. 26 تا 28 ماه طول می کشد، ورزشگاه و مجموعه تفریحی.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]