دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۸, چهارشنبه

با این افزونه فایرفاکس فیس بوک تان را محدود کنید

[ad_1]


پس از انتشار خبر رسوایی فیس بوک در زمینه جمع‌آوری اطلاعات کاربران به صورت مخفیانه، حال تقریبا همه می‌دانند که شبکه‌های اجتماعی خیلی بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید از شما اطلاعات کسب می‌کنند. بنابراین اگر همچنان مایل به استفاده از شبکه اجتماعی فیسبوک هستید و از طریق مرورگز فایرفاکس به آن دسترسی دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای محافظت از اطلاعاتتان از این افزونه جدید فایرفاکس استفاده کنید.


 این افزونه که "Facebook Container" نام دارد هویت شما در فیسبوک را در مقابل دیگر وبسایت‌ها محافظت می‌کند. این یعنی اگر شما وارد صفحه فیس بوک تان شده‌اید و در حال مشاهده یک وب سایت دیگر هم هستید، شرکت فیسبوک قادر نخواهد بود فعالیت‌های شما در دیگر وبسایت ها را تشخیص دهید و اطلاعاتتان را ثبت و یا سرقت کند.


برای مثال در گذشته فیس بوک قادر بود وب سایت‌های خبری مورد علاقه شما را تشخیص دهد اما با استفاده از این افزونه دیگر قادر به تشخیص چنین اطلاعاتی نخواهد بود.



پس از نصب، این افزونه ابتدا تمامی کوکی‌های فیس‌بوک شما در فایرفاکس را حذف می‌کند. دفعه بعدی که به فیس‌بوک وارد شوید، شاهد یک صفحه آبی خواهید بود که این نشان می‌دهد اطلاعات شما در مقابل فیسبوک محافظت می‌شوند. ضمنا لازم به ذکر است وبسایت‌هایی که برای ورود به اکانت فیسبوک شما نیاز دارند از این به‌بعد عملکرد کاملا صحیحی نخواهند داشت. در کل اگر حفظ اطلاعات برایتان ارزش دارد، بهتر است این محدودیت‌ها را تحمل کنید.


این افزونه فایرفاکس را می‌توان از این لینک دریافت و نصب کنید.




[ad_2]

لینک منبع