دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۸, چهارشنبه

خبرگزاری آريا - ديدار وليعهد عربستان با نمايندگان لابي صهيونيستي «آيپک» در آمريکا

[ad_1]



ديدار وليعهد عربستان با نمايندگان لابي صهيونيستي «آيپک» در آمريکا

خبرگزاري آريا - وليعهد عربستان سعودي روز چهارشنبه با سران سازمان‌هاي يهودي و نمايندگان لابي صهيونيستي «آيپک» در آمريکا ديدار کرد.
رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي پيشتر در گزارش هايي از انجام اين ديدارها خبر داده بودند. رسانه هاي صهيونيستي رايزني درخصوص ايران و مذاکرات سازش را از جمله محورهاي اين ديدارها عنوان کرده بودند.
به گزارش خبرگزاري آريا، «محمد بن سلمان» روز چهارشنبه همچنين به صورت جداگانه با «هنري کيسينجر» وزير خارجه اسبق، «هيلاري کلينتون» وزير خارجه پيشين و «بيل کلينتون» رئيس‌جمهور سال‌هاي 1992 تا 2000 آمريکا ديدار کرد.
وليعهد عربستان روز سه شنبه 20 مارس براي ديداري دو هفته اي وارد آمريکا شد.
«محمد بن سلمان» از زمان به قدرت رسيدن به عنوان وليعهد عربستان (21 ژوئن 2017) در راستاي منافع آمريکا و اسرائيل تلاش زيادي کرده است.
در ماه‌هاي اخير روند عادي‌سازي روابط برخي رژيم هاي مرتجع عرب منطقه به ويژه رژيم سعودي با اسرائيل در راستاي آنچه کارشناسان همکاري براي تقابل با جمهوري اسلامي ايران مي دانند، شدت گرفته است. تلاش ها براي عادي سازي روابط با اسرائيل در حالي است که رژيم صهيونيستي سال‌ها است علاوه بر سرکوب فلسطينيان بسياري از مناطق عربي- اسلامي را اشغال کرده است.
همچنين بحران در سوريه، عراق و يمن ريشه‌اي سعودي- صهيونيستي دارد. عربستان و رژيم صهيونيستي از تروريست ها در عراق و سوريه حمايت مي کنند.
جمهوري اسلامي ايران نقشي اساسي در مقابله با توطئه ها و اقدامات محور سعودي - صهيونيستي در منطقه دارد.117



[ad_2]

لینک منبع