دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۸, چهارشنبه

قیمت ارز و دلار تا آرزوی زندگی جاودانه با "سرمازیستی" - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، امروز هشتم فروردین ماه ۹۷ تیترهای عمده صفحه اولش اقتصادی است: "تاخت و تاز سکه و ارز در خواب بهاری مسئولان". این طور که این روزنامه امروز تیتر زده، قیمت دیه به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است؛ عددی بی سابقه.یکی از تیترها هم اختصاص دارد به آب پاکی که عضو هیئت پارلمانی ایران در ژنو ریخته روی دست اماراتی ها: "حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه قابل مذاکره نیست".


اما بگذارید دست از دنیای اقتصاد و سیاست برداریم و برویم سراغ فرهنگ‌. اصلا به قول خود اهالی فرهنگ، از هرچه بگذریم، سخن دوست خوشتر است.
صفحه امروز فرهنگ و هنر روزنامه "خبرجنوب" اختصاص دارد به قرار گفتن "بچه های آسمان"‌ در جمع برترین فیلم های تاریخ. شهاب حسینی باز هم چشم خارجی ها را گرفته و روزنامه گاردین به او پرداخته و فیلم تازه اش "غلام".


و اما برسیم به بحث ورزش. "صعود و نزول برق جدید شیراز /اشتباه استراتژیک باشگاه". تیتر اول صفحه ورزشی امروز روزنامه است. روزنامه با این حساب دست گذاشته روی یکی از نقاط حساس.


آخر چه کسی نمی داند که شیرازی ها آرزوی خوش درخشیدن تیم هایشان را دارند. آن هم تیم هایی که در سال های اخیر بیشتر افول کرده اند تا صعود.


راستی، شنیده اید برخی پیش از مرگ خود را "منجمد" می کنند به این امید که سال ها بعد که دانش پیشرفت کرده و پزشکان آنها را دوباره به زندگی برگردانند؟ امروز در صفحه دریچه "خبرجنوب" به همین موضوع پرداخته که آیا "سرمازیستی" راز زندگی جاودانه است؟



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]