دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۹, پنجشنبه

خونه به خونه در زمین بادران به دنبال برد حیاتی :: ورزش سه

[ad_1]




کد خبر: 1513850/41

زمان: 14:00  
1397/01/09

بازدید: 900




اما و اگرها اسکوچیچ را به صدر می رساند؟





تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه کارگران زمین اختصاصی باشگاه بادران، به مصاف راه آهن تهران خواهد رفت.



به گزارش "ورزش سه"، راه آهنی ها پس از دو فصل حضور در لیگ یک بالاخره به سرنوشتی که انتظارش می رفت دچار شدند و با خلق رکوردهای ناامیدکننده سقوط شان به لیگ یک را هفته گذشته قطعی کردند. اما در سوی دیگر خونه به خونه مازندران که تا پایان نیم فصل اول لیگ یک نسبت به سایر بالانشینان شرایط خوبی نداشت، با حضور اسکوچیچ توانست رفته رفته خود را به صدر جدول نزدیک کند و حالا آنها به 6 هفته حساس پایانی نزدیک شده اند.



 



خونه به خونه البته پس از نتایج بسیار خوبی که در شروع کار با اسکوچیچ داشت، در سه هفته گذشته این رقابت ها به سه تساوی دست یافته که باعث نرسیدن به صدر جدول شد. حالا اما اسکوچیچ و شاگردانش خوب می دانند که کوچکترین لغزش در شش دیدار آینده و به خصوص دیدار برابر راه آهن بهای سنگینی خواهد داشت و جبران آن بسیار سخت خواهد بود.





شاگردان دراگان اسکوچیچ در صورت برتری مقابل راه‌آهن که در زمین اختصاصی ورزشگاه بادران برگزار می شود، حتی می توانند صدر جدول را در اختیار بگیرند. البته اگر از کرمان و بندر انزلی اخبار خوشی مبنی بر شکست نفت مسجدسلیمان مقابل مس و توقف فجرسپاسی مقابل ملوان به گوش مازنی ها برسد. ضمن اینکه نیم نگاه اسکوچیچ به دیدار همزمان دو تیم بادران و نساجی نیز خواهد بود که تساوی در آن مسابقه می تواند بهترین نتیجه برای خونه به خونه باشد.





گفتنی است این دیدار امروز ازساعت 16 در ورزشگاه کارگران تهران برگزار خواهد شد.





[ad_2]

لینک منبع