دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۸, چهارشنبه

راه اندازی سامانه اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حسین نصیرزاده با بیان اینکه اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۷ دارای اهداف و برنامه های ویژه ای است، گفت: راه‌اندازی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری کنگره ملی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی ازجمله برنامه های مهم فرهنگی این اداره کل است.


وی افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و مدافع حرم، برگزاری مسابقه بزرگ فرهنگی هنری با موضوع ایثار، جهاد و شهادت، بزرگداشت آزادسازی خرمشهر، بزرگداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقه کتابخوانی، مسابقات قرآنی، کاشت نهال به نام شهدای دانشگاه آزاد اسلامی و راه‌اندازی کانون های فرهنگی ایثار از جمله برنامه های فرهنگی این اداره کل است.


مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سامانه جامع اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه با نام «سامانه سجاد» در سال ۹۷ راه‌اندازی خواهد شد.


نصیرزاده اظهار داشت: همچنین راه‌اندازی سامانه آموزشی معتمدین ایثارگران با نام «سامانه سامی»، برگزاری دومین جشنواره آموزشی تحصیلی، ایجاد بانک اطلاعات نخبگان شاهد و ایثارگر، برگزاری جلسات آسیب‌شناسی دانشجویان شاهد و ایثارگر و فعال‌سازی بخش پژوهشی ایثارگران، توجه به نخبگان شاهد و ایثارگر و ... از دیگر برنامه‌های آموزشی و دانشجویی این اداره کل است.


وی با اشاره به برنامه های اداره کل امور شاهد و ایثارگران درخصوص اساتید این دانشگاه تاکید کرد: راه اندازی بانک اطلاعات اساتید شاهد و ایثارگر، جذب و استخدام متقاضیان شاهد و ایثارگر، جذب و بورسیه دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر، برگزاری همایش سراسری اعضای هیات علمی شاهد و ایثارگر، تدوین کتابچه قوانین و مقررات مربوط به اساتید شاهد و ایثارگر، نشست های علمی و فرهنگی با اساتید شاهد و ایثارگر و ... از جمله این برنامه ها خواهد بود.


مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: تدوین شناسنامه واحدها، مراکز آموزشی و آموزشکده های سما، بازدید از ستادهای شاهد و ایثارگر واحدها، برگزاری همایش های استانی و سراسری و تدوین و گردآوری بخشنامه ها و آیین نامه های موجود را از جمله برنامه های سال ۹۷ امور استان های ادره کل امور شاهد و ایثارگران دانست.



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]