دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۲۱, سه‌شنبه

آیفون با دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی سال آینده معرفی می شود

[ad_1]


رسانه کلیک – طبق گزارش Economic Daily News باید منتظر آیفون با دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی باشیم که ظاهرا سال آینده به دنیای تکنولوژی راه پیدا می کند.



در این گزارش آمده است که لنز 6P این گوشی با زوم 5 برابر همراه خواهد بود، اما متأسفانه اطلاعاتی در مورد حالت نوری، دیجیتال یا هیبریدی بودن آن عنوان نشده است. دوربین یگانه آیفون 8 به زوم ۵ برابر دیجیتال مجهز بود؛ این در حالی است که دوربین دوگانه آیفون 8 پلاس و آیفون X از زوم 2 برابر اپتیکال و زوم 10 برابر دیجیتال بهره می برند (از نزدیک با آیفون 10؛ منحصر بفردترین آیفون دنیا).


اگر این اخبار صحت داشته باشد، به نظر می رسد که اپل قصد داشته باشد پا در مسیر هواوی بگذارد. همانطور که می دانید، گوشی پی 20 پرو هواوی به لنز سه گانه مجهز بود (با معجزه دوربین سه گانه هواوی P20 پرو آشنا شوید) که مشخصات دوربین های آن به شرح زیر است:



  • لنز 40 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8

  • لنز مونوکروم 20 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.6

  • لنز تله فوتو 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4 و زوم اپتیکال 3 برابر


هواوی P20 پرو


دوربین سه گانه تلفن های هوشمند می تواند تحول عظیمی در زمینه عکاسی موبایل، مخصوصا در شرایط نوری کم ایجاد کند. در بررسی وب سایت The Verge، شاهد آن بودیم که دوربین هواوی P20 Pro توانست رقبای خود، یعنی گلکسی S9 و آیفون ایکس را با اقتدار کنار بزند (مقایسه هواوی P20 با دیگر پرچمداران بازار).


آیفون با دوربین سه گانه در صورتی که معرفی شود، بدون شک می تواند عکس های باکیفیت تری را به ثبت برساند و امکان اضافه شدن زوم اپتیکال 3 برابر به این دستگاه نیز وجود دارد.


مینگ چی کو تحلیلگر موسسه امنیتی KGI به تازگی به این موضوع اشاره کرده که آیفون های سال جاری، نسبت به نسل پیشین خود تغییرات چندان زیادی از نظر ظاهر نخواهند داشت و احتمالا شاهد محصولی مانند آیفون X، در ابعاد و سایزهای مختلف خواهیم بود. در هر صورت باید تا شهریور ماه منتظر بمانیم تا شاهد رویداد معرفی آیفون نسل بعد باشیم.







[ad_2]

لینک منبع