دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۲۱, سه‌شنبه

بهترین زمان سفر به استانبول و تفلیس چه وقت است؟

[ad_1]


در روز‌های بهاری همیشه زمان مناسبی برای دیدن شهری جدید و کشف دیدنی‌های هیجان‌انگیز تازه است. تور‌های ویژه آژانس مقتدر سیر تابان طوری برنامه ریزی شده‌اند که شما را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به سفر بهاری ببرند.


همیشه یادتان باشد روز‌های باقی مانده فروردین بهترین زمان خرید تور‌ مسافرتی است و شما می‌توانید در این روز‌ها بهترین بلیت‌ها را با مناسب‌ترین قیمت‌ها از شرکت‌های هواپیمایی بخرید.


استانبول؛ شهر  شکوفه‌های بهاری



تور استانبول همیشه بهترین انتخاب برای سفری راحت و همه چیز تمام استT زیرا ترکیه هم کشوری نزدیک است و هم سفر به آن نیازی به ویزا ندارد. برای سفرتان فقط کافی ‌است حداقل اعتبار گذر‌نامه شما ۶ ماه باشد که با خیال راحت برای سفر به استانبول برنامه‌ریزی کنید.


استانبول شهر شگوفه‌های بهاری و هوای دلچسب است. فروردین هم دقیقا زمان تماشای این همه زیبایی است. در خیابان‌ها صدای دلنشین پرندگان به گوش می‌رسد و هر تکه‌ای از شهر، درختان پر شکوفه خودنمایی می‌کند.


استانبول؛ شهر  شکوفه‌های بهاری


واقعیت این است که در این زمان، از حجم مسافران کم شده و شما می‌توانید با فرصت بیشتری به تماشای جاذبه‌های گردشگری آن بروید. در این شهر جدا از تمامی جاذبه‌های گردشگری تاریخی و ملی که شامل مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی، میدان تقسیم و ده‌ها جای دیدنی است، باید به غذاهای خوشمزه و دسرهای دلربای استانبول هم به چشم یک جاذبه‌ی گردشگری نگاه کنید و برای خوردن و چشیدن آنها برنامه‌ریزی کنید.


به گزارش ویرلن؛ به خیابان‌های مشهور بروید و از کافه‌های کنار خیابانی قهوه‌ی ترکی و باقلوا بخواهید و یا از دستفروش‌ها بستنی سنتی استانبولی بخرید و بعد هم خود را به صرف یک کباب‌ترکی و یا اسکندرکباب دبش دعوت کنید!


هیچ نگران نباشید، اگر همین روزها تصمیم سفر گرفتید به سادگی می‌توانید در بهترین هتل‌‌ها و محل‌های اقامتی استانبول بمانید و از بهار دلنشین این شهر ساحلی تصویری خاطره‌انگیز یادگاری ببرید.


استانبول شهری است که شما با کمک تورهای آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان می‌توانید در بهترین هتل‌ها و با منحصر به فردترین امکانات بمانید و اقامتی به‌یاد ماندنی داشته باشید. استاندارد بالا در ساخت و راه‌اندازی هتل‌ها و محل‌های اقامتی این امکان را به مسافران می‌دهد که با هر توان مالی برای اقامت در هتل‌های استانبول تصمیم‌گیری کنند.


هتل‌های با کیفیت با استخر‌ و یا امکانات رفاهی مطابق با استاندارد‌های اروپا آماده‌ی پذیرایی از گردشگران است.


انتخاب تور مناسب در این فصل علاوه بر اینکه انتخاب‌های متنوعی از هتل‌های استانبول روبه‌روی شما می‌گذارد. فرصت خوبی است که با بهترین قیمت از پروازهای خوب خط‌های هواپیمایی تابان و زاگرس استفاده کنید و با ارزان‌ترین بلیت مسافرتی، راهی استانبول شوید.


بهترین ماه‌‌ سفر و لذت بردن از آرامش این شهر و قدم زدن در پارک‌های زیبای استانبول و تنگه بسفور همین فروردین است. در این روزها استانبول هوای مطبوعی دارد و با نسیم ملایم بهاری شما ساعت‌ها در شهر می‌چرخید و خسته نمی‌شوید.


تعلل نکنید و به سرعت تا پیش از پایان فروردین ماه برای لذت بیشتر از هوای بهاری و تماشای شکوفه‌های دلربا یکی از تورهای سفر به استانبول را انتخاب و چمدان‌های سفرتان را ببندید.


تفلیس؛ شهر غذا‌ و نوشیدنی‌های لذیذ


 


گرجستان کشوری که در نزدیکی ایران و دارای جاذبه‌های محسور کننده برای هر ببیننده‌ای است، مقصدی جدید و جذاب برای گردشگران سراسر دنیا است. آنچنان که این مقصد به عنوان بهترین جای توریستی در سال  ۲۰۱۸ پیشنهاد شده است.


تفلیس؛ شهر غذا‌ و نوشیدنی‌های لذیذ  


همین علاقه به سفر، باعث شده که پروازهای متعددی هم به این مقصد راه‌اندازی شود. یعنی در هر لحظه که شما تصمیم به سفر بگیرید، می‌توانید با یکی از پروازهای شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر، ماهان و زاگرس به تفلیس بروید.


بهار یکی از جذاب‌ترین فصل‌های سفر به تفلیس است. شهری پر از درختان سبز، با آفتابی درخشان که در کوه‌های پر از شکوفه خودنمایی می‌کند برای شما تصویری به یادماندنی ثبت می‌کند.


با توجه به پایان تعطیلات نوروز و نزدیک شدن به شروع تعطیلات تابستانی هم‌اکنون از حجم مسافران کم شده و امکان استفاده مناسب از همه‌ی فرصت‌های گردشگری شهر به‌خوبی برقرار  است، برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ برای یک سفر به‌یادماندنی و بسیار ارزان همین الان چمدان خود را ببندید و تا پیش از پایان فروردین با بلیت ارزان یکی از پروازهای مستقیم به تفلیس، راهی این شهر شوید.


تفلیس شهر ارزانی است و با بودجه کمی می‌توانید به این شهر سفر کنید و از معاشرت با گرجی‌ها و گشت و گذار در شهرشان لذت ببرید. بهترین سوغاتی‌ها را در مراکز خرید متنوع تفلیس با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید و با مناسب‌ترین قیمت از طعم دلنشین غذاها و نوشیدنی‌های سنتی آنها بچشید.


به راحتی با اتوبوس‌های شهری به تفلیس مال بروید و یا با ساعت‌ها قدم زدن در محله‌های قدیمی به نوای دلنشین موسیقی گرجی گوش دهید. اگر مسافر تفلیس شدید، پیش از سفر از راهنمایی‌های کارشناس‌های گردشگری آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان استفاده کنید تا بهترین و مناسب‌ترین هتل را انتخاب کنید.


متاسفانه هنوز زیرساخت‌ها و امکانات اقامتی تفلیس با استانداردهای بین‌المللی برابر نیست و به همین دلیل انتخاب هتل‌های سه‌ستاره با امکانات مناسب بسیار سخت و در بسیاری از مواقع غیر ممکن است، برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم که در انتخاب هتل، حتما گزینه‌های ۴ ستاره به بالا را در نظر داشته باشید.


نگران نباشید قیمت مناسب سفر به گرجستان، آنقدر چشم‌گیر است که شما به خوبی با اقامت در بهترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره‌ی تفلیس می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت، یک سفر خوش بهاری را تجربه کنید.


بدون هیچ نگرانی همین امروز برنامه‌ریزی کنید و در اولین فرصت یکی از برنامه‌های تور گرجستان را انتخاب و بهار متفاوتی را تجربه کنید.




[ad_2]

لینک منبع