دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۲۱, سه‌شنبه

خبرگزاری آريا - آمريکا تاوان خون هاي ريخته شده در سوريه را خواهد داد

[ad_1]



آمريکا تاوان خون هاي ريخته شده در سوريه را خواهد داد

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - معاون اجرايي سپاه وليعصر(عج) خوزستان گفت: آمريکا بي شک تاوان خون هاي به نام حق ريخته شده در سوريه و ساير کشورهاي اسلامي را به زودي خواهد داد.

سرهنگ عبدالرضا حاجتي عصر سه شنبه در حاشيه استقبال از پيکر شهيد عمار موسوي از شهداي مدافع حرم خوزستاني که در سوريه به درجه شهادت نايل شد، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: شهيد موسوي درپي حمله موشکي روز دوشنبه هفته جاري رژيم صهيونيستي به فرودگاه تيفور سوريه به شهدا رسيد.
وي گفت: بي شک شهادت مظلومانه شهيد عمار موسوي بدون پاسخ نخواهد ماند و دشمن بايد در هر لحظه منتظر انتقام باشد.
وي ادامه داد: شکست آمريکا نزديک است چرا که اين کشور آنقدر تحقير شده که دست به دامان کشورهاي ضعيفي چون رژيم آل سعود شده در حالي که امروز اين افتخار ملت ايران است که آوازه اين پاسداران و ارتشيان جوان در سراسر جهان پيچيده و لرزه بر پيکره دشمنان انداخته است.
سرهنگ حاجتي گفت: تعجب ما از اين است که آمريکا چرا تا اين اندازه نادان است که با جنگ سخت و جنگ نرم قصد دارد حرف هاي خود را به کرسي بنشاند.
وي در ادامه اظهار‌کرد: شهيد عمار موسوي از کوي عرب نشين علوي اهواز و منطقه اي که در روزهاي گذشته به دليل اتفاقات اخير، دشمن سعي داشت از آن براي ضربه زدن به نظام استفاده کند، بود.
وي يادآور شد: شهادت عمار موسوي نشان داد که مردم کوي علوي اهواز همواره وفادار به ولايت و اهل بيت(ع) بوده و هيچگاه توطئه هاي دشمن نمي تواند ذره اي از وفاداري آنها نسبت به نظام و ولايت را کم‌ کند.
معاون اجرايي سپاه وليعصر(عج) خوزستان گفت: آيين وداع با پيکر مطهر اين شهيد والا مقام سه شنبه شب در منطقه کوي علوي اهواز برگزار و پس از آن روز چهارشنبه بر دستان مردم ولايتمدار اهواز از اين منطقه تا حرم علي ابن مهزيار اهوازي تشييع و در اين مکان مقدس به خاک سپرده مي شود.
پيکر پاک و مطهر سيد عمار موسوي از شهداي مدافع حرم خوزستاني، عصر سه شنبه از طريق فرودگاه بين المللي اهواز وارد خوزستان شد و مورد استقبال جمعي از مردم اين شهرستان قرار گرفت.
7152/ 6037
انتهاي پيام /*



[ad_2]

لینک منبع