دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۲۱, سه‌شنبه

پالوتا: عاشق آلیسون هستم و قصد فروش او را ندارم؛ مقابل بارسلونا، سه پنالتی برای ما گرفته نشد

[ad_1]

طرفداری- جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم تاکید کرد که آلیسون بکر سنگربان برزیلی از تیمش جدا نخواهد شد و او در رابطه با پروژه ورزشگاه توضیحاتی ارائه کرده است. پالوتا برای تماشای بازی برگشت رم با بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایتخت ایتالیا بازگشته است.


به نقل از Football-Italia، خبرنگاران از پالوتا در مورد آلیسون پرسیدند و وی پاسخ داد:


چرا او باید برود؟ تا چند وقت دیگر قرارداد دارد، عاشقش هستم؛ هرگز قصد فروش او را ندارم، دو سال پیش که در موردش حرف می زدند، فکر می کردم که چقدر فوق العاده است و حالا نشان می دهد که چقدر خوب است.



از پالوتا پرسیده شد که آیا به جبران شکست برابر بارسلونا امیدوار است؟


به نظرم آن شب ما فوق العاده بازی کردیم. روی گل ها بدشانس بودیم و بعد پیش خودم فکر کردم… سه پنالتی!؟



یک هند صورت گرفت که می شد خطا گرفته شود، صحنه ژکو که قطعا پنالتی بود؛ بعد پای پلگرینی از خط عبور کرده بود. فکر نکنم اعلام این خطاها سخت ترین کار جهان بوده باشد!



اگر 1-0 جلو بیافتیم کار سریع عوض می شود و به نظرم بچه ها خوب بازی کردند. ما روی برخی گل ها بدشانس بودیم و گل آخر به نوعی احمقانه بود اما بله، فکر می کنم خوب بازی کردیم.



رئیس رم هشداری به مسئولان شهر داد تا هر چه زودتر کلنگ ورزشگاه زده شود. پالوتا در تلاش است تا ورزشگاه را در منطقه تور دی واله بسازد، اما پروژه با چند تاخیر مواجه شد. در دسامبر، شورای شهر برنامه های رم را تایید کرد اما هنوز موافقت نهایی برای آغاز مرحله اجرا انجام نشده است. پالوتا گفت:


می دانید که روند کار در حال پیش رفتن است؛ من جلساتی در این خصوص دارم. در آخر اگر به کارها سرعت ندهند و سریع انجام نشود، ورزشگاهی نخواهیم داشت، همین می شود و ما هم دیگر اینجا نخواهیم بود. پس هواداران باید دست به کار شوند و به این افراد بگویند که کارها را برای ورزشگاه انجام دهند. همه چیز تقریبا به انجام شدن نزدیک است. ما تا همین الان هم 60 میلیون یورو خرج ورزشگاه کردیم. هیچکس این را نمی داند، یکی از مسائلی که در موقع خرید بازیکنان در بازار باید مدنظر قرار دهیم همین مسائل است. ما بیش از 60 میلیون یورو خرج کردیم تا مراحلش را طی کنیم اما کسی از آن خبر ندارد. نمی شود که این طور پول خرج کرد و پول به موقع برنمی گردد، پس ما به ورزشگاه نیاز داریم.



از پالوتا در مورد عملکرد رم در سری آ پرسیده شد و او اذعان کرد که از نتایج تیم در بازیهای داخلی راضی نیست:


به نظرم ما بهتر از چیزی هستیم که عمل کردیم. از بازی مقابل جنوا در دسامبر فکر نمی کنم آن طور که می توانیم خوب بازی کرده باشیم. به نظرم مصدومان هم تاثیر داشتند، از این تعداد مصدوم راضی نیستم و سخت است که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنید و برای این بازی ها هم آمادگی داشته باشید. ولی فکر نمی کنم بازیکنان هم راضی باشند، به نظرم هیچکس راضی نیست که آن بالا نیستیم، درحالیکه تا بازی با جنوا بالا بودیم. هفت بازی بزرگ باقی مانده، از یکشنبه هم شروع می شود.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]