اسکریپت کوتاه کننده لینک Advanced PHP URL ShortenerReviewed by M J on Jun 5Rating: 4.5اسکریپت کوتاه کننده لینک Advanced PHP URL ShortenerAdvanced PHP URL Shortener نام یک اسکریپت تجاری برپایه PHP می باشد که توسط آن قادر خواهید بود وب سایت کوتاه سازی لینک های طولانی راه اندازی کنید به طوری که کاربران می توانند در کمترین زمان لینک های بلند خود را کوتاه سازی کنند همچنین می توانند در این سیستم آدرس پیشفرض لینک کوتاه سازی شده را انتخاب نماید. از قابلیت های برجسته این سیستم می توان به طراحی واکنش گرا و تعاملی بسیار عالی آن مخصوصا در سیستم های اندروید و IOS و.. ، سیستم نمایش آمار ورودی لینک های کوتاه سازی شده ، قرار دادن آی فریم بر روی لینک ها ، پشتیبانی سیستم API برای استفاده از کوتاه کننده لینک در وب سایت های دیگر و همچنین قرار دادن تبلیغات در بخش آی فریم اشاره نمود. در ادامه به برخی دیگر از امکانات این سیستم به صورت کلی نیز اشاره می کنیم
Advanced PHP URL Shortener نام یک اسکریپت تجاری برپایه PHP می باشد که توسط آن قادر خواهید بود وب سایت کوتاه سازی لینک های طولانی راه اندازی کنید به طوری که کاربران می توانند در کمترین زمان لینک های بلند خود را کوتاه سازی کنند همچنین می توانند در این سیستم آدرس پیشفرض لینک کوتاه سازی شده را انتخاب نماید. از قابلیت های برجسته این سیستم می توان به طراحی واکنش گرا و تعاملی بسیار عالی آن مخصوصا در سیستم های اندروید و IOS و.. ، سیستم نمایش آمار ورودی لینک های کوتاه سازی شده ، قرار دادن آی فریم بر روی لینک ها ، پشتیبانی سیستم API برای استفاده از کوتاه کننده لینک در وب سایت های دیگر و همچنین قرار دادن تبلیغات در بخش آی فریم اشاره نمود. در ادامه به برخی دیگر از امکانات این سیستم به صورت کلی نیز اشاره می کنیم
نصب آسان
طراحی واکنش گرا
پشتیبانی از سیستم API
دارای صفحات تماس باما و قوانین
نمایش آخرین لینک های کوتاه شده
دارای دکمه های شبکه های اجتماعی
قابلیت قرار دادن کد تبلیغات در زمان آی فریم
قابلیت فعال و غیرفعال سازی آی فریم کردن لینک ها
و..
به کانال تلگرامبیست اسکریپت بپیوندید !
جایه ویژه تبلیغ متنی
نحوه استفاده
اول یک دیتابیس بسازید فایل MySQL.sql در فولدر MySQL را در آن ایمپورت نمایید
بعد به فولدر includes درون اسکریپت رفته و فایل config.php را ویرایش نمایید و مشخصات دیتابیس و آدرس محل قرار گیری اسکریپت را وارد نمایید
آدرس پیشفرض مدیریت http://youadmin.ir/script/admin می باشد
یوزر : admin و پسورد : 20script است
مطلب مفیدی بود ؟اشتراک مطلب در :0امتیاز بده در نظرسنجی شرکت کن !!
شرکتهای تکنولوژی معمولا بهعنوان شرکتهایی پردرآمد و فعال در دنیا شناخته میشوند. این شرکتها به خاطر ساختار نوآورانه و رو به رشدی که دارند در روزهای رکود اقتصادی هم کمترین آسیب را متحمل شده و شاید بتوان گفت کمی راحت تر از شرکتهای فعال در عرصههای دیگر این روزها را پشت سر گذاشتهاند. در این میان اما عملکرد مدیران این شرکتهای مهم و تاثیرگذار در روندهای بینالمللی، اهمیت زیادی در رشد یا سقوط آنها دارد. به همین دلیل هم هست که موسسه تحقیقاتی Equilar هر سال فهرستی شامل 200 نفر از پردرآمدترین مدیران دنیا منتشر میکند. در واقع این موسسه با بررسی بیشترین حقوقهای پرداختی به مدیران شرکتهای بزرگ جهان، پردرآمدترینهای آنها را انتخاب و معرفی میکند. این بررسی مدیران ارشد در شرکتهای بزرگ دنیا با سهامی عام که درآمدی بیش از یک میلیارد دلار در سال دارند، تا پیش از ماه مهسال جاری میلادی در نظر گرفته است.
درآمد بالای مدیران شرکتهای رسانهای
حالا یازده سال است که موسسه تحقیقاتی Equilar با همکاری نیویورک تایمز با تحلیل اطلاعات اولیه در این زمینه، فهرست پردرآمدترین مدیران دنیا را منتشر میکند. در حقیقت در فهرست امسال میزان حقوق دریافتی مدیران در سال 2016 مورد بررسی قرار گرفته و به این ترتیب فهرست پیشرو شامل پردرآمدترین مدیران جهان در سال گذشته میلادی است. بهطور کلی متوسط درآمد مدیران این فهرست در سال مالی 2016 برابر با 9/ 16 میلیون دلار بوده که نسبت به سال 2015 رشد 9 درصدی را تجربه کرده است. متوسط درآمد مدیران در فهرست سال 2015 تنها 5 درصد بیشتر از سال 2014 بوده است.
جالب است بدانید که شرکتهای فعال در بخش رسانه و سرگرمی حاکمیت این فهرست را در اختیار دارند. «تام روتلج» مدیر عامل شرکت مخابراتی Charter Communications که به خاطر ارائه خدمات در زمینه تلویزیونهای کابلی شناخته می شود، با درآمد سالانه 98 میلیون و 12 هزار و 344 پردرآمدترین مدیر عامل جهان شناخته و معرفی شده است. بررسیها نشان میدهد که میزان حقوق دریافتی روتلج در یک سال گذشته رشد 499 درصدی داشته است. با این همه در تمام این سالها مدیران شرکتهای بزرگ تکنولوژی سهم قابل توجهی از این فهرست را در اختیار خودشان داشتهاند و به همین دلیل توجه تحلیلگران را جلب کردهاند.
پردرآمدترین مدیر زن جهان در اوراکل
در این میان اما مدیران زن هم در فهرست پردرآمدترین مدیران جهان جایگاه قابل قبولی دارند. در نهایت 16 مدیر زن در این فهرست 200 نفری حضور دارند که تعدادشان تنها یک نفر نسبت به فهرست سال گذشته رشد کرده است. این مدیران زن بهطور متوسط درآمد سالانه 6/ 17میلیون دلاری دارند. این در حالی است که درآمد سالانه 15 مدیر زنی که در فهرست سال گذشته قرار داشتند بهطور متوسط 6/ 18 میلیون دلار بوده است. درنهایت اگرچه تعداد مدیران زن این فهرست بسیار کمتر از مدیران مرد است، اما متوسط درآمد سالانه آنها بیشتر از مدیران مرد است. جالب است بدانید که «سافرا کتز» مدیر ارشد مالی شرکت اوراکل که از سال 2001 در هیاتمدیره این شرکت حضور دارد و نقش مشاور رئیس را به عهده دارد، پردرآمدترین مدیر زن دنیاست. او با درآمد سالانه 9/ 40 میلیون دلاری، جایگاه هشتم را در فهرست پردرآمدترین مدیران دنیا به خودش اختصاص داده است. نکته جالب و مهم در این زمینه آن است که سافرا کتز تنها مدیر زنی است که برای دومین سال متوالی در میان 10 مدیر پردرآمد جهان قرار گرفته است.
30 مدیر پردرآمد دنیای تکنولوژی
به این ترتیب با اینکه حاکمیت فهرست پردرآمدترین مدیران جهان در اختیار مدیران شرکتهای رسانهای و سرگرمی است؛ اما رهبران شرکتهای بزرگ تکنولوژی چندان هم از آنها دور نیفتاده و توانستهاند جایگاه قابل قبولی در این فهرست برای خودشان دست و پا کنند. بررسیهای موسسه تحقیقاتی Equilar در این زمینه نشان میدهد که 30 مدیر برتر تکنولوژی که در این فهرست قرار دارند در مجموع 662 میلیون دلار در سال 2016 درآمد داشتهاند. به این ترتیب در فهرست 200 نفره پردرآمدترین مدیران جهان، 30 مدیر برتر شرکتهای بزرگ تکنولوژی از شرکتهای فعال در حوزه پردازندهها گرفته تا رایانش ابری قرار دارند. این بررسیها نشان میدهد که یکی از مدیران عامل شرکت بزرگ اوراکل عنوان پردرآمدترین مدیر عامل صنعت تکنولوژی دنیا را به خودش اختصاص داده است. به این ترتیب «مارک هوارد» با درآمد سالانه 1/ 41 میلیون دلاری این جایگاه را در اختیار خودش گرفته است.
بعد از او همکارش «سافرا کتز» با درآمد سالانه 9/ 40میلیون دلاری قرار دارد. حالا سافرا کتز، مدیر ارشد مالی شرکت اوراکل عنوان پردرآمدترین مدیر زن دنیا را هم در اختیار دارد. «بابی کوتیک» مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت Activision Blizzard که در زمینه طراحی و توسعه بازیهای ویدئویی فعالیت میکند، با درآمد سالانه 1/ 33 میلیون دلاری جایگاه سوم را در اختیار دارد. جایگاه چهارم به «مگ وایتمن» مدیرعامل شرکت Hewlett Packard Enterprise اختصاص دارد. او درآمد سالانه 9/ 32 میلیون دلاری دارد و توانسته در سالهای اخیر تصمیمات و اقدامات مهمی مانند جداسازی شرکت بزرگ HP به دو شرکت را به خوبی انجام بدهد. نفر پنجم فهرست پردرآمدترین مدیران تکنولوژی جهان هم به یک مدیر زن اختصاص دارد. «جینی رومتی» مدیر عامل شرکت بزرگ و قدیمی IBM با درآمد سالانه 3/ 32 میلیون دلار در این جایگاه قرار دارد.
ششمین مدیر پردرآمد این حوزه هم از شرکت HP است. «دیون ویسلر» با درآمد سالانه 2/ 28 میلیون دلاری این جایگاه را به خودش اختصاص داده است. هفتمین نفر «جیمز پترسون» مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت Microsemi که در زمینه پردازندههای نیمه رسانه فعالیت میکند. درآمد سالانه او 28 میلیون دلار است. «ماریسا مایر» مدیرعامل محبوب شرکت یاهو هم با درآمد سالانه 7/ 25 میلیون دلار در جایگاه هشتم این فهرست قرار گرفته است. جایگاه نهم و دهم هم به ترتیب با درآمد سالانه 25 و 7/ 24 میلیون دلار در اختیار «راندال استفان» مدیرعامل شرکت مخابراتی AT&T و «هاک تان» مدیرعامل شرکت بزرگ Broadcom است.
The partnership between Toyota and Tesla has finally wound to an end.
The Japanese car marker on Saturday announced that it had sold the last of its stake in Tesla, as it prepares to launch its own purely electric car.
According to former engineers, a culture clash had emerged between the two companies, with Toyota's conservative "safety first" style of engineering going up against Tesla's risk-taking approach.
Toyota had bought about 3 percent of Tesla for $50 million in 2010.
The Japanese company had said, at the time, that it was impressed by "Tesla's start-up culture", with Tesla CEO, Elon Musk, calling the partnership "historic".
The companies went on to jointly develop the RAV4 electric vehicle, of which some 2,500 were sold.
But the gap between the two companies ultimately proved too wide to bridge.
"Incredibly dumb."
In 2014, Toyota sold part of its stake in Tesla.
Toyota formed its own unit to develop electric cars in November 2016, investing heavily in hydrogen fuel cells — a technology which Elon Musk has called "incredibly dumb."
Toyota's long-range electric vehicles are expected to launch around 2020.
The Japanese company has been a pioneer in developing hybrid engines, with the introduction of the hybrid gasoline-electric Prius in 1997.
برند همواره چیزی فراتر از یک لوگو یا المانهای تصویری بوده است و اهمیت داشتن یک برند موفق کمتر از کیفیت خود محصول یا خدمات نمیباشد. ازدحام بازار، عدم تشخیص صحیح مشتریان و فاکتورهایی از این دست میتواند موفقیت کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار دهد. مخصوصا اگر این کسب و کار اولین تجربه شما باشد. موفقیت کار سختی نیست، به شرط آن که استراتژیهای کلیدی را به دقت مطالعه کرده و توجه خود را بر روی داشتن یک برند موفق معطوف دارید.
۱۳ استراتژی کلیدی برای داشتن یک برند موفق در دنیای تجارت امروز
۱) کنترل اقتصاد شهودی
ما امروزه در دنیای اقتصاد شهودی زندگی میکنیم. در واقع ما به جای گوش دادن به دیگران و تعریف و تمجیدهایشان از محصول خود ترجیح میدهیم به صورت آنلاین به سراغ تجربیات افرادی برویم که از یک محصول یا سرویس استفاده کردهاند. با تاثیر گرفتن از نظرات سایر افراد، میتوانیم نسبت به خرید خود تصمیم آگاهانهتری داشته باشیم. بنابراین برای داشتن یک برند موفق با تشکیل شبکهای از مشتریان راضی که احساس خوشایند خود را با دیگران به اشتراک میگذارند، کنترل دنیای اقتصاد شهودی را در دست بگیرید.
۲) ایجاد درخواستهای احساسی و هیجانی در مشتریان
یک راه برای داشتن یک برند موفق، به وجود آوردن احساسات و هیجان در مشتری از طریق ایجاد ارتباط بین محصول یا سرویس خود با یک احساس خاص است. هنگامی که بتوانیم مشتریان نهایی خود و نیازهای آنان را به درستی تشخیص دهیم، خواهیم توانست محصول و برند خود را به گونهای طراحی کنیم که به آنها نشان دهد استفاده از این محصول چگونه نیاز آنها را رفع کرده و برای آنها احساس خوشایندی به همراه خواهد داشت. در اصل، بسیاری از تصمیم گیریها برای خرید یک محصول منشا احساسی دارد.
۳) تمرکز بر ارزش دادن به دیگران
مردم به ندرت به خاطر میآورند شما چه حرفی زدهاید یا چگونه رفتار کردهاید، اما هیچوقت احساسی که هنگام برخورد با شما داشتهاند را فراموش نمیکنند. در قرن ۲۱ میلادی، صداقت ارزشمندترین استراتژیست و افرادی که با شما برخورد دارند، باید صداقت را در رفتار شما احساس کنند. بنابراین بدون داشتن هیچ چشم داشتی برای دیگران ارزش آفرینی کنید. اگر سرویس یا محصول شما منحصر به فرد باشد، برند تجاری شما زبانزد خواهد شد.
۴) صحبت از زبان مشتریان خود
در مورد چشماندازهای خود صحبت کنید. ممکن است تمایل داشته باشید از لغات بازاریابی برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. برای این منظور نیز معمولا از کلماتی مانند همترازی و تنظیم، همکاری و اشتغال و … استفاده میکنید. احتمالا در ملاقات با شریکان خود در مورد جدولهای زمان بندی صحبت میکنید. اما آیا مشتریان شما نیز از این دایره لغات استفاده میکنند؟ باید بدانید که کاری که انجام میشود برای مشتریان مهم است، این که پشت صحنه چه اتفاقاتی میافتد برای آنها مهم نیست! دانستن جداول زمانی نیز برای مشتریان هیچ جذابیتی ندارد. بنابراین هنگام معرفی برند خود از ادبیات مشتریان استفاده کنید.
جالب است بدانید که کاری که انجام میشود برای مشتریان مهم است، این که پشت صحنه چه اتفاقاتی میافتد برای آنها مهم نیست!
۵) محدود کردن حوزهی کاری
هنگم تببین چشم اندازهای خود، با بیان این که در بیشتر زمینهها متخصص هستید، پیام خود را بیارزش نکنید. برای مثال، احتمالا اگر خودتان را مشاور موفقی برای خانمها و آقایان معرفی کنید، نسبت به حالتی که خود را به عنوان یک شخص موفق در مشاوره زنان بیش از ۴۰ سال معرفی کنید، تاثیر کمتری بر روی مخاطب خواهد داشت. محدود کردن حوزه کاری این امکان را فراهم میکند که بیشتر به خاطر سپرده شوید و برندتان برای حوزه کاری خودتان یک برند موفق شناخته شود.
۶) شناسایی مشتریان ایدهآل و سرمایهگذاری بر روی آنها
برای داشتن یک برند موفق و منسجم، باید به شناخت مشتریان هدف پرداخته، آنها را دیده و در آنها انگیزه ایجاد کنید. بهترین روش برای انجام این کار، آن است که جدولی از مشخصات مشتریان ایدهآل خود را با جزییات شفاف و واضح ایجاد کنید. برای این کار فاکتورهایی مانند شرایط جغرافیایی منطقه، سن، وضعیت خانوادگی، برنامههای تلویزیونی مورد علاقه، اهداف، فعالیتهای آنلاین، سطح تحصیلات، علایق و فاکتورهایی از این دست را در نظر بگیرید. زیرا هنگامی که بدانید مشتری ایدهآل شما دقیقا کیست، به راحتی میتوانید به صورت مستقیم با او صحبت کنید.
۷) ثابت قدم بودن
یک برند موفق همواره به وعدهها و تجربههای خودش متکی است که این موارد نیز ارتباط مستقیمی با صداقت برند دارند. اگر میخواهید یک برند موفق داشته باشید، ابتدا شخصیت برند را به طور کامل مشخص نمایید. الفبای اساسی برای یک برند چیست؟ شهرت، رفتار و خصوصیات برند شما چیست؟ سپس اطمینان حاصل نمایید که هر گونه تعامل مشتری با برند شما در حوزه الفبای تعیین شده برندتان میگنجد. یه یاد داشته باشید که ثابت قدم بودن، صداقت را به ارمغان خواهد آورد و صداقت برند شما را منسجم و منحصر به فرد خواهد کرد.
۸) برند سازی چیزی فراتر از تصویرسازی
از این اعتقاد قدیمی که برند صرفا یک تصویر است، دست بکشید. برند شما مجموعهای است از تجربیات دیگران نسبت به شما و تجربیات و احساس مشتریان چیزی فراتر از تصویرسازی یا یک پیام میباشد. به پیامهایتان توجه کنید، اما آنها را به گونهای تنظیم کنید که مردم هنگام برخورد با این پیامها شگفت زده شوند. هر نقطه اتصال را به منزله موقعیتی برای افزایش مشتریان خود قلمداد کنید و به آنها اجازه بدهید نه فقط نسبت به برند شما بلکه نسبت به خودشان نیز حس بهتری داشته باشند.
از این اعتقاد قدیمی که برند صرفا یک تصویر است، دست بکشید. برند شما مجموعهای است از تجربیات دیگران نسبت به شما و تجربیات و احساس مشتریان چیزی فراتر از تصویرسازی یا یک پیام میباشد.
۹) یافتن نقطه تقاطع
یک برند موفق، برندیست که بتواند بین علایق صاحب برند، برنامه های آتی وی و نیازهای مشتریان نقطه تقاطع مناسبی اتخاذ کند. اگر شما در تولید محصولات خود فقط به علایقتان توجه کنید و از نیازهای مشتری آگاه نباشید، فعالیتهای شما صرفا یک سرگرمی خواهد بود. برای داشتن یک برند موفق، باید علاوه بر توجه به جذابیت، نیازهای مشتری را نیز عمیقا تحت نظر داشته باشید. این کار را دائما تکرار کنید و مطمئن باشید موفق خواهید بود.
۱۰) اشتراکگذاری ویژگیهای مثبت برند از طریق کمپینهای مختلف
راه دیگری برای داشتن یک برند موفق، استفاده از وبلاگها و کانالهای مختلف برای معرفی و ترویج آن میباشد. امروزه Linkedin این بستر را برای شما فراهم کرده است. با استفاده از این شبکه اجتماعی، میتوانید بدون بازاریابی مستقیم و شخصی، تدریجا برند خود را به دیگران معرفی کنید. برای جذب مخاطب بیشتر، سعی کنید مطالبی را به اشتراک بگذارید که برای دیگران مفید باشد و اصل صداقت را در مورد محتوای مطالب خود به دقت رعایت کنید.
۱۱) قابل اعتماد بودن
به چیزی که نیستید تظاهر نکنید. دیگران به راحتی پی به تظاهر شما میبرند و این موضوع بر روی اعتبار و قابل اعتماد بودن شما تاثیر منفی خواهد داشت. خوب یا بد، چیزی را نشان بدهید که هستید و از این طریق دیگران را به خود جذب کنید. مطمئن باشید تبلیغات و ویژگیهایی که به صورت آنلاین ارائه میدهید با ویژگیها و خصوصیاتی که افراد حضورا مشاهده میکنند، یکسان باشد. این مساله، باعث ایجاد اعتماد به نفس، توانایی و مهارت و در نهایت اعتبار برند شما خواهد شد.
۱۲) توجه به شعار تبلیغاتی
هنگام صحبت با مشتریان و افراد و در اختیار گذاشتن تجربیات خود با آنها، باید جملهای را به عنوان شعار تبلیغاتی در نظر بگیرید. برای این منظور توجه کنید که کدام جمله را چندین و چند بار تکرار میکنید و روی آن تاکید ویژهای دارید؟ این جمله، همان پیام اصلی شماست. این جمله، همان محتوای اصلی تبلیغات شماست و باید از آن برای داشتن یک برند موفق استفاده کنید. پس همین اکنون، دست به کار شوید.
هنگام صحبت با مشتریان و افراد و در اختیار گذاشتن تجربیات خود با آنها، باید جملهای را به عنوان شعار تبلیغاتی در نظر بگیرید.
۱۳) مشخص کردن DNA برند
همان طور که میدانید منظور از DNA ویژگیها و صفات اساسی و منحصر به فرد هر شی است که قابل تغییر نباشد. بنابراین در اولین فرصت و با کمک همکاران خود، DNA برندتان را مشخص کنید. لیستی از برندهای مشابه را تهیه کرده و ویژگیهای آرمانی آنها را بررسی کنید. سپس، با استفاده از نقاط مشترک برند خود با سایر برندها، خصوصیات و ویژگیهای برندتان را مشخص کنید. خصوصیت منحصر به فرد برند شما هر چه میخواهد باشد، چه قیمت چه کیفیت و تخصص، آن را مشخص کرده و به آن پایبند بمانید.
مدتهاست که بسیاری از طرفداران منتظر رونمایی آیفون 8 هستند و برای لمس این پرچمدار جدید لحظه شماری میکنند. خبر خوب اینکه آیفون جدید نه تنها از لحاظ ظاهری تغییر کرده، بلکه طبق گزارشات اخیر از برخی تکنولوژی و ویژگیهای پیشرفته جدید نیز بهره خواهد برد. با بهبود ظرفیت و دوام باتری و پشتیبانی از واقعیت افزودهه، هیچ جای تعجب ندارد که تحلیلگران آیفون جدید را تاثیرگذارترین آیفون در ده سال اخیر تلقی کنند و این اسمارتفون را وسیلهای برای بازگشت مجدد اپل به عرصه رقابت در بخش اسمارتفونهای برتر بازار بدانند.
از انجایی که ظاهر آیفون از سال 2016 یعنی از آیفون 6 به بعد بدون تغییر مانده، حال تولید آیفون 8 بدون حاشیه در اطراف صفحه نمایشگر، بدون شک هیجان انگیزترین خبر برای طرفداران آیفون محسوب میشود. علاوه بر این، شایعات منتشر شده اخیر نشان میدهد که اپل موفق شده سنسور اثرانگشت را نیز در زیر صفحه نمایشگر جای دهد.
برای تصور نمای ظاهر نهایی آیفون 8، برخی شایعات در چند هفته اخیر اطلاعاتی را درباره ابعاد این پرچمدار جدید کمپانی اپل ارائه دادهاند. نکته جالب اینجاست که طبق این گزارشات آیفون 8 از مدل قبلی خود یعنی آیفون 7 کمی بزرگتر خواهد بود. بهطور تخصصیتر، ابعاد آیفون جدید 7.7 × 70.94 × 143.59 میلیمتر خواهد بود و این در حالی است که ابعاد آیفون فعلی 7.1 × 67.1 × 138.3 میلیمتر است.
خب با وجود این ارقام، باز هم تصور اینکه در دست گرفتن چنین اسمارتفونی چه حسی را به شخص القا میکند، کمی مشکل است. از این رو، OnLeaks کار را تا حدی برای علاقهمندان آسانتر کرده و آیفون 8 با ابعاد احتمالی را در کنار دیگر اسمارتفونهای معروف از جمله آیفون 7، گوگل پیکسل، گلکسی اس 8، پیکسل XL، نکسوس 6P و دیگر اسمارتفونها قرار داده است تا از این طریق آیفون جدید را با مقایسه ابعاد آن با دیگر پرچمداران به علاقهمندان نشان دهد.
طبق تصویری که در بالا مشاهده میکنید، آیفون 8 تقریبا هم اندازهی پیکسل و هوآوی P10 خواهد بود. البته با این تفاوت که آیفون 8 به دلیل کاهش حاشیه در اطراف صفحه نمایش در مقایسه با این دو اسمارتفون که در قسمت بالا و پایین حاشیه زیادی دارند، از صفحه نمایش بزرگتری بهره میبرد.
در ضمن اخیرا ادعا شده که تصاویر لو رفته که در زیر مشاهده میکنید، بدنه آیفون 8 را نشان میدهد که در کنار آیفون 7 و 7 پلاس قرار داده شده است. نکته جالب اینکه احتمالا آیفون 8 نسبت به آیفون 7 پلاس کمی ضخیمتر خواهد بود.