دنبال کننده ها

۱۳۹۶ خرداد ۱۸, پنجشنبه

هوش مصنوعی در بازاریابی جایگزین مناسبی برای تکنولوژی تبلیغات

[ad_1]

تا به حال امکان این وجود نداشته است که برندها هوش مصنوعی را جایگزین تکنولوژی تبلیغاتی کنونی خود کنند. اما بیشتر آن‌ها از راه‌حل‌های هوش مصنوعی در بازاریابی برای انجام وظایف منحصر به فردی مانند پیشنهادات، تبلیغات هدفمند، اعمالی که مبتنی بر درخواست مشتری هستند و … استفاده می‌کنند.
امروزه با موجی از کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی مواجه هستیم. که این به معنای اجرای خودکار مراحل روند بازاریابی به صورت منسجم است. از این رو استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی برای برندها به منزله کنترل و اعتماد به تکنولوژی برای انجام کارهایی که قبلا دستی انجام می‌شدند در مقیاسی بزرگتر و در محیطی آرام‎‌تر است.
اما پیش از این که کنترل کارها را به هوش مصنوعی بسپاریم، لازم است بدانیم که هوش مصنوعی در بازاریابی چگونه عمل می‌کند. از این رو به بررسی این موضوع در    ۵ گام می‌پردازیم که چگونگی سیر تکامل الگوریتم‌های هوش مصنوعی و به دنبال آن اجرای برنامه‌های بازاریابی دیجیتال را نشان می‌دهد.

هوش مصنوعی در بازاریابی جایگزین مناسبی برای تکنولوژی تبلیغات

۱) درک دلیل استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی

استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی “خودمختار” فرق چندانی با کاربرد هوش مصنوعی برای یک خودروی خودران و بدون راننده ندارد. هوش مصنوعی استفاده شده در خودرو، باید قدرت تشخیص فاصله با ماشین‌های دیگر را داشته باشد. تشخیص دهد که چگونه در موقعیت صحیح بپیچد. چه زمانی پدال گاز باید فشار داده شود، وضعیت جاده چگونه است و … . توجه داشته باشید که استفاده از هوش مصنوعی بدین معنی است که تمامی این‌کارها بدون حضور و کنترل راننده صورت می‌گیرد.
بسیاری از تصمیمات مشابه رانندگی خودرو، در برنامه‌های بازاریابی نیز اتخاذ می‌شود. به منظور تغییر فرآیندهای بازاریابی و استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی در بازاریابی ابتدا باید درک کنیم که چرابازاریابان ماهر تمایل زیادی به اجرای این ایده دارند؟ در واقع باید علت تصمیم آن‌ها مشخص شود تا بتوانند عملکرد صحیحی داشته باشند.

۲) استفاده از مفاهیم انتزاعی مانند خلاقیت در هوش مصنوعی

بدون شک داده‌ها قلمروی وسیعی از هوش مصنوعی را در بر می‌گیرند. اما شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید که چگونه هوش مصنوعی از ماهیت خلاقیت در تصمیم‌گیری استفاده می‌کند؟
ممکن است درک این حقیقت که چرا تصاویر و متونی که در تعامل اول با مشتری نمایش داده می‌شوند نسبت به سایر تعاملات احساس بیشتری را منتقل می‌کنند، برای شما هم اندکی دشوار باشد. از سوی دیگر، یک ماشین باید با دانشی طراحی شود که بتواند تصاویر و متون را تشخیص داده و بدون وابستگی شخصی مشخص کند که هر یک از تصاویر باید در چه مکانی ظاهر شوند. این امر نیز نیاز به بهره‌گیری از خلاقیت است.

هوش مصنوعی در بازاریابی

استفاده از فناوری هوش مصنوعی در بازاریابی

۳) طراحی و برنامه‌ریزی هوش مصنوعی بر اساس تمام سناریوها و پیامدها

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از متغیرها و ترکیبات آن‌ها در هر ثانیه وجود دارند. این متغیرها تاثیر قابل توجهی روی سناریوهای پیش آمده در یک برنامه می‌گذارند. استفاده از ترکیب شرطی “اگر… آنگاه… ” نیز که در برنامه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد بیانگر این واقعیت است.
بنابراین برای استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی شما به عنوان یک طراح باید تصمیم بگیرید که از چه سناریو و خلاقیتی استفاده کنید. از این رو معمولا همه گزینه‌های خلاقانه و سناریوهای ممکن مد نظر قرار می‌گیرند. سپس تکنولوژی هوش مصنوعی باید با ایجاد یک مدل سریع پیش‌بینی کند که هر یک از سناریوهای ممکن چه نتایجی را در پی خواهند داشت. تکنولوژی این پیش‌بینی‌ها را با متغیرهایی از قبیل شناسایی مخاطبان، رفتارهای پیشین مخاطبان، شرایط جدید، منطقه جغرافیایی، زمان و … انجام می‌دهد. هنگامی که پیامدهای پیش‌بینی‌شده احتمالی رخ داد، هوش مصنوعی باید با استفاده از ترکیبات خلاقانه، سناریویی که برای آن پیامد مشخص شده بود را اجرا کند.

۴) فراهم کردن عملکرد سیستم منحصر به فرد به شکلی جامع

مساله اصلی که در بازاریابی دیجیتالی با آن مواجه هستیم استفاده از برنامه‌ها و ابزارهای مختلفی مانند بازاریابی پیامکی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و … است. که هر یک از این ابزارها با هدف پیشبرد استراتژی بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
بنابراین هوش مصنوعی باید بتواند فعل و انفعالات بین همه بخش‌های فعال که در یک برنامه جامع جمع‌آوری می‌شوند، را درک کند. و با استفاده از قابلیت سامان‌دهی این بخش‌ها سیستم منحصر به فردی را به صورت جامع در اختیار صاحبان کسب و کار قرار دهد.

۵) ارزیابی عملکرد سیستم هوش مصنوعی استفاده شده

یکی از مسائلی که شرکت‌ها به شدت نگران آن هستند اطمینان از این موضوع است که هوش مصنوعی در بازاریابی مرتکب اشتباه نشود. بنابراین باید قوانینی تعریف کنیم تا از گرفتن تصمیماتی که در طرف مقابل سازمان قرار دارند یا افرادی که هوش مصنوعی به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کند، جلوگیری شود. درواقع زمانی این مساله اهمیت خود را نشان می‌دهد که به تصمیمات مربوط به هزینه می‌رسیم.



[ad_2]

لینک منبع

۱۳۹۶ خرداد ۱۷, چهارشنبه

2 روش پنچرگیری ماشین با تایر معمولی و تیوبلس در کمتر از 5 دقیقه !

[ad_1]

همراه داشتن تایر یدکی مسئله خیلی مهمی است ، چون در صورت نداشتن تایر زاپاس و پنچر شدن ماشین شاید مجبور شوید تایرتان را پنچرگیری کنید و یا به ماشین یدک کش زنگ بزنید.خوشبختانه در صورتی که تایر یدک نیز بهمراه نداشته باشید امکان پنچرگیری ماشین با لاستیک معمولی و تیوبلس توسط ابزار و ترفندهای مخصوص وجود دارد که بسیار سریع تر از آنچه که تصور میشود میتوانی اینکار را انجام داد. در ادامه ۲ روش پنچرگیری سریع ماشین را به صورت تصویری و ویدیویی در انزل وب بررسی میکینم.


آموزش پنچرگیری ماشین و موتور با لاستیک معمولی و تیوبلس در عرض ۵ دقیقه !


How to fix a Flat Tire


روش های رفع فرو رفتگی ماشین و رفع خط و خش ماشین در خانه را قبلا در انزل وب توضیح داده ایم. امروز هم در ادامه آموزش تعمیرات خودرو مراحل پنچرگیری ماشین را میخواهیم آموزش دهیم. برای پنچرگیری خودرو باید مراحلی مثل پیدا کردن محل سوراخ تایر و رفع آن را انجام دهید که برای هر کدام روشهایی وجود دارد که در ادامه به توضیح انها می پردازیم.


روش های پیدا کردن سوراخ لاستیک ماشین


برای پیدا کردن محل سوراخ،باید تایر را باد کنید تا زمانی که فشار مناسبی در آن ایجاد شود که این فشار مناسب به نوع وسیله نقلیه شما بستگی دارد.


ایجاد فشار در تایر


سپس تایر را به خوبی بررسی کنید تا سوراخ،بریدگی و یا وجود شی درون آن را بتوانید پیدا کنید.


بررسی تایر


اگر با بررسی چشمی موفق نشدید محل نشتی هوا را پیدا کنید بهتر است با دقت گوش دهید و به دنبال محل تولید صدایی مانند هیس که صدای تخلیه هوا است بگردید.


گوش دادن به صدای هیس


با دست کشیدن روی تایر می توانید محل خروج هوا را پیدا کنید.


لمس کردن تایر


ترکیبی از آب و صابون درست کنید و روی تایر بمالید.در قسمتی که هوا خارج می شود میبینید که حبابهایی در سطح صابون ایجاد می شود.


استفاده از محلول آب و صابون


می توانید این محلول را با استفاده از یک اسپری روی تایر اسپری کنید.


اسپری کردن محلول


مشاهده حباب


طریقه استفاده از اسپری پنچرگیری


با دقت دستورالعمل روی درزگیر را مطالعه کنید تا از نحوه استفاده آن مطلع شوید.


خواندن دستورالعمل درزگیر


اگر شی باعث پنچر شدن تایرتان شده است آنرا از تایر خارج کنید.


خارج کردن شی


پیچ های چرخ را شل و یا باز کنید و تایر را بچرخانید تا سوراخ در بالا قرار گیرد.


چرخاندن چرخ


دهانه اسپری درزگیر را روی محل باد کردن تایر قرار دهید و مقداری از آنرا اسپری کنید.


اسپری کردن درزگیر


برای چرخیدن تایر لازم است کمی رانندگی کنید. این کار هم چنین باعث می شود که مواد درزگیر روی سطح تایر منتشر شود و از جمع شدن آن در یک منطقه جلوگیری شود.


رانندگی برای چرخیدن جرخ


با این تایر پنچرگیری شده،قادر خواهید بود تا ۳ روز و یا ۱۶۱ کیلومتر راه را طی کنید اما در اولین فرصت باید آنرا تعویض کنید.


آموزش تصویری پنچرگیری ماشین را میتوانید در ویدیو زیر مشاهده کنید :




استفاده از لوازم پنچرگیری لاستیک ماشین


قبل از جک زدن زیر ماشین، پیجهای تایر را با ابزار مخصوص آن شل کنید که با اینکار وزن ماشین همچنان روی چرخها است و از چرخیدن آنها در هنگام بالا رفتن ماشین جلوگیری می شود.


شل کردن پیچها


مرحله بعدی برای تعویض تایر، بالا بردن ماشین با استفاده از جک است.موارد مهمی که در این مرحله باید به آنها توجه داشته باشید این است که با توجه به دستورالعمل وسیله نقلیتان محل قرار دادن جک را مشخص کنید،از استندهای جک برای ثابت کردن ماشین استفاده کنید و در صورتی که به جک هیدرولیکی دسترسی دارید می توانید از آن برای راحتتر شدن کارتان استفاده کنید.


استفاده از جک


سپس پیجهای چرخ را شل کنید و در بیاورید و بعد از ان چرخ را بیرون بیاورید.


بیرون آوردن پیچها


در صورت وجود شی خارجی در تایر آنرا بیرون بیاورید و بهتر است جای آنرا روی چرخ علامت بزنید تا بعدا آنرا پنچرگیری کنید.


بیرون آوردن شی


با استفاده از ابزار سوهان موجود در بسته پنچرگیری ماشین محل سوراخ را تمیز کنید.


تمیز کزدن سوراخ


با استفاده از ماده پنچرگیری و ابزار وصل کننده ای که در بسته پنچرگیری ماشین دارید، ماده را روی محل سوراخ تایر متصل کنید.شاید نیاز به فشار دادن هم داشته باشید تا آن به خوبی روی سوراخ قرار بگیرد.


قرار داند ماده پنچرگیری


اگر چسب و یا هر وسیله دیگری برای چسباندن ماده دارید بهتر است روی ماده پنچر گیری بزنید که این کار باعث می شود لغزندگی آن بیشتر شود و راحتتر به داخل سوراخ فرو رود.


بعد از خشک شده ماده، اضافه آن را از روی تایر جدا کنید.


حذف اضافه ماده


اکنون تایر را با استفاده از تلمبه مناسب باد کنید.


باد کردن تایر


محلول آب و صابون را برای چک کردن تایر روی آن بزنید تا مطمئن شوید که سوراخ پر شده است و هوا از آن خارج نمی شود. می توانید با استفاده از جسب محل سوراخ را برای اطمینان بیشتر مسدود کنید.


چک کردن سوراخ


چرخ را دوباره سرجایش بگذارید .


قرار دادن چرخ در جای خود


سپس با استفاده از جک ماشین را پایین بیاورید و جک را از زیر آن بردارید.


پایین آوردن ماشین


با پایین آمدن ماشین پیجها را سفت کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که در حالت ستاره ای آنها را باید محکم کنید.


بستن پیچها


استفاده از ماده پنچرگیر هم راه حلی دایمی نیست و لازم است پس از حداکثر ۳۰۰۰ کلیومتر مایل بهتر است که تایر را تعویض کنید.


تغوض تایر


پنچرگیری سریع ماشین در کمتر از ۵ دقیقه


در ادامه میتوانید ویدیو روش سریع پنچرگیری تایر تیوبلس و معمولی ماشین در کمتر از ۵ دقیقه را مشاهده کنید :




نظر و پیشنهاد شما؟


شما برای تعویض و پنچرگیری لاستیک تایر ماشین ، موتورسیکلت و.. چگونه عمل میکنید ؟ تجربییات خود را با ما به اشتراک بگذارید.




[ad_2]

لینک منبع

Apple makes an eloquent plea to take climate change seriously

[ad_1]




Apple's latest commercial is advertising the Earth.


In a rare topical turn for the company, the ad makes a lofty appeal for environmentalism at a moment when such efforts face historic threats from Donald Trump's administration.



"Like it or not, for the moment, the Earth is where we make our stand," the late astronomer Carl Sagan says in the ad's voiceover. "It underscores the responsibility to deal more cleanly with one another and to preserve and cherish the only home we've ever known."


Climate change is never explicitly mentioned. Nor are any of the many other problems the planet's facing. But the gist is clear, and the broad language actually packs a bigger punch.   


The ad debuted during Game 3 of the NBA Finals on Wednesday night.


Apple is not exactly the most modest company, and it has a long tradition of grandiose commercials with an air of self-importance that borders on self-parody.


That tone works much better when applied to climate change's colossal existential threat to life on Earth than, say, the Apple Pencil. 


The timely cause is also a big departure from Apple's usual apolitical marketing. While CEO Tim Cook often comments on the topics of the day, Apple mostly sat out the growing trend towards social commentary in advertising until now.



The ad isn't pure altruism, of course; it's also a continuation of Apple's "Shot on iPhone" campaign that pulls from user footage to show off the device's camera.   





Https%3a%2f%2fblueprint api production.s3.amazonaws.com%2fuploads%2fvideo uploaders%2fdistribution thumb%2fimage%2f2187%2fbbc7f75f 177f 4379 814b 7ed94e466f4f




 


 




[ad_2]

لینک منبع

What Amazon's insane 49,000 percent gain can teach you about investing

[ad_1]

TwitterFacebook

On top of free two-day package delivery, Amazon has been delivering for shareholders. The company recently marked 20 years as a publicly traded company and made headlines for its astounding 49,000% return since its 1997 initial public offering. Starting at $1.96 per share (adjusted for stock splits), the stock recently crossed $1,000. This 41% annual growth rate would have compounded a modest $1,000 investment into nearly a half-million dollars over two decades.


Amazon’s returns are phenomenal, and the situation offers some key lessons on how you might profit on the next big stock. Read more...


1. Amazon’s success is rare — and not obvious

More about Amazon, Investing, Work Life, and Business

[ad_2]

لینک منبع

با این ابزار نقاشی های ساده را به تصاویر ترسناک تبدیل کنید

[ad_1]



2479628

پیشرفت هوش مصنوعی رایانه ای عرضه نرم افزارهای گوناگونی با اهداف آموزشی و پژوهشی را ممکن کرده، اما استفاده های تفریحی از این فناوری هم در حال افزایش است.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، به نقل از ورج، یک شرکت هلندی به نام NPO، سیستم هوش مصنوعی خاصی را ابداع کرده که با دریافت تصاویر و نقاشی های مختلف می تواند از آنها عکس ها و تصاویری هولناک تهیه کند.
این ابزار ترسناک که Pix۲Pix نام دارد از آدرس http://fotogenerator.npocloud.nl در دسترس است. برای استفاده از این ابزار تنها کافیست در پنجره سمت چپ نقاشی ساده ای ترسیم کنید و سپس بر روی دکمه پردازش یا process کلیک کنید تا تصویری ترسناک بر مبنای نقاشی شما خلق شود. سپس می توانید این نقاشی را در اینترنت به اشتراک بگذارید.
Pix۲Pix دارای شبکه عصبی مبتنی بر هوش مصنوعی اختصاصی است که از نقاشی های دستی کاربران تصاویری شبیه به نقاشی های رنگ روغن خلق می کند. اما این تصاویر بیشتر هیولاگونه هستند. بدیهی است که هر چه این نقاشی های دستی جزییات و دقت بیشتری داشته باشند، نتیجه حاصل نیز دقیق تر و ترسناک تر خواهد بود.
 
 


[ad_2]

لینک منبع

تولید کارت گرافیک خارجی برای تقویت لپ تاپ های ضعیف

[ad_1]



2479625

شرکت اچ پی مجموعه ای از ابزار جانبی رایانه ای را روانه بازار کرده که یکی از جالب ترین آنها کارت گرافیک خارجی برای قدرتمندسازی رایانه های ضعیف است.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، به نقل از ورج، این مجموعه شامل دو نمایشگر متفاوت، یک موشواره اختصاصی اجرای بازی های ویدئویی، یک صفحه کلید و یک کیس حاوی کارت گرافیکی است.
کارت گرافیکی خارجی عرضه شده توسط اچ پی با اتصال به رایانه ها، توان پردازش آنها را افزایش داده و موجب می شود تا آنها قدرت اجرای برنامه ها و بازی های رایانه سنگین را داشته باشند.
این کارت گرافیک که HP Accelerator نام گرفته در جعبه ای همراه با یک منبع تغذیه و یک حافظه عرضه می شود. چند پرت مختلف شامل چهار پرت USB ۳.۰ و یک پرت USB-C هم برای این مجموعه در نظر گرفته شده تا بتوان این کارت گرافیک را به لپ تاپ متصل نمود.
اچ پی می گوید اگر چه تلاش شده این کارت گرافیک با اکثر لپ تاپ ها سازگار باشد، اما تنها می تواند تضمین کند که HP Accelerator با لپ تاپ های ساخت خود اچ پی سازگاری کامل داشته باشد.
قیمت این مجموعه ۲۹۹ دلار است و لذا گزینه ای مناسب برای افرادی تلقی می شود که پول کافی برای خرید لپ تاپ های جدید و قدرتمند چندهزار دلاری ندارند. عرضه عمومی این محصول از مرداد ماه آغاز می شود.
اما اچ پی دو نمایشگر هم برای علاقمندان به بازی های رایانه ای عرضه کرده که اولی ۲۵ اینچی و سازگار با فناوری فری سینک شرکت ای ام دی است و دارای دقت ۱۰۸۰ پیکسل و دو پرت USB ۳.۰ است. قیمت این نمایشگر ۲۸۰ دلار است.
مدل ۲۷ اینچی این نمایشگر دارای نمایشگر QHD با دو پرت یو اس بی و سازگار با فناوری G-Sync ان ویدیاست. اچ پی اعلام کرده که حداکثر تاخیر تصویری این نمایشگرها یک هزارم ثانیه است. موشواره و صفحه کلید این شرکت با طراحی خاص برای تسهیل اجرای بازی های رایانه ای هم به ترتیب ۶۰ و ۱۳۰ دلار قیمت دارند.
 
 


[ad_2]

لینک منبع

امکان حذف لحظه ای پیام ها در واتس آپ

[ad_1]



2276223

پیام رسان واتس آپ به زودی «قابلیت حذف لحظه ای پیام »را فعال خواهد کرد. به این ترتیب کاربران می توانند انواع پیام های متنی، تصویری، ویدئویی، فایل های مختلف و پیام های نقل قولی را حذف کنند.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، به نقل از سی نت، برنامه پیام رسان واتس آپ قرار است ویژگی «حذف لحظه ای پیام» (Recall) را ارائه کند. با کمک این ویژگی کاربران می توانند تا ۵ دقیقه پس از ارسال پیام، در صورت تمایل آن را حذف کنند.
این ویژگی برای نخستین مرتبه در ماه آوریل برای نسخه بتا این اپلیکیشن آزمایش شد.
اکنون وب سایت WABetaInfo در لندن که ویژگی های واتس آپ را زودتر از موعد آزمایش می کند، به تازگی اعلام کرده احتمالا این آپدیت به زودی برای تمام کاربران مهیا شود.
به هرحال ویژگی مذکور برای تمام انواع پیام ها از جمله پیام های متنی، تصویر، ویدئو، GIF، فایل ها، پیام های نقل قولی فعال می شود. کاربران می توانند تا ۵ دقیقه پس از ارسال این نوع پیام ها آن را حذف کنند.
 
 
 


[ad_2]

لینک منبع

سیستم محاسباتی تمام کربنی با کمک دانشمند ایرانی طراحی شد

[ad_1]



2479882

مهندسان دانشگاه تگزاس با همکاری یک دانشمند ایرانی سیستم محاسباتی نوینی از کربن طراحی کرده اند که احتمالا جایگزین ترانزیستورهای سیلیکونی می شود که در دستگاه های الکترونیکی بکار می رود.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، به نقل از ساینس دیلی، مهندسان دانشکده مهندسی و علوم رایانه دانشگاه تگزاس با همکاری هومن محسنی استاد دانشگاه نورث وسترن، سیستم محاسباتی نوینی از کربن طراحی کرده که احتمالا روزی جایگزین ترانزیستورهای سیلیکونی می شود که امروزه در دستگاه های الکترونیکی به کار گرفته می شوند.
در همین راستا دکتر جوزف فریدمن محقق ارشد این پروژه می گوید: سیستم محاسباتی جدید که اکنون در مرحله اولیه است، از ترانزیستورهای سیلیکونی کوچکتر خواهد بود و احتمالا عملکرد بهتری خواهد داشت.
هم اکنون ترانزیستورها نیروی دستگاه های الکترونیکی را تامین می کنند. این فرستنده ها در حقیقت ساختارهای سیلیکونی کوچکی هستند که با اتکا به الکترون های منفی از سیلیکون عبور کرده و جریان الکتریکی می سازند. این فرستنده ها مانند سوییچ عمل می کنند و خاموش و روشن می شوند.
علاوه بر حمل بار، الکترون‌ها ویژگی‌ دیگری به نام «اسپین» دارند که به خصوصیات مغناطیسی آن‌ها مربوط می‌شود.
در این اواخر، مهندسان مشغول بررسی روش‌های به کارگیری خاصیت‌های اسپین الکترون‌ها برای ساخت ترانزیستورها و ابزار جدیدی به نام «اسپینترونیک» بوده‌اند.
به عبارت دیگر سوئیچ اسپینترونیک تمام کربنی که هومن محسنی و همکارانش می سازند مانند یک گیت منطقی عمل خواهد کرد که به ویژگی‌های الکترومغناطیسی اساسی متکی است.
زمانی که جریان الکتریکی از داخل یک سیم عبور می‌کند، میدان مغناطیسی خلق می‌کند؛ علاوه بر این، یک میدان مغناطیسی در نزدیک یک روبان دوبعدی کربن موسوم به نانوروبان گرافن، بر جریانی که از داخل روبان عبور می‌کند، اثر می‌گذارد.
در رایانه‌های معمولی سیلیکون محور، فرستنده‌ها نمی‌توانند از این پدیده استفاده کنند چون توسط سیم به یکدیگر متصل می‌شوند و خروجی یک فرستنده از طریق یک سیم به ورودی فرستنده دیگر تبدیل می‌شود و این روند ادامه دارد.
در طرح سیستم مدار اسپینترونیک جدید دانشمندان، الکترون‌ها از داخل نانوتیوب‌های کربنی(سیم‌های ریز متشکل از کربن) عبور می‌کنند و میدان مغناطیسی خلق می‌کنند که بر جریان موجود در نانوروبان‌های گرافنی مجاور اثر می‌گذارد و گیت‌های منطقی خلق می‌کند که از لحاظ فیزیکی به یکدیگر متصل نیستند.
چون ارتباط بین هر یک از این نانوروبان‌های گرافنی به وسیله موج الکترومغناطیسی و نه جریان فیزیکی الکترون‌ها رخ می‌دهد، انتظار می‌رود که این ارتباط سریع‌تر اتفاق بیفتد. علاوه بر این، این فرستنده تمام کربنی می‌توانند کوچک‌تر از فرستنده‌های سیلیکون‌محور باشند.
 
 


[ad_2]

لینک منبع

سومین کارگاه تخصصی تازه های فناوری اطلاعات برگزار می شود

[ad_1]



2404068

سومین کارگاه تخصصی تازه های فناوری اطلاعات در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، سومین کارگاه تخصصی«تازه های IT» با معرفی و آموزش کتاب «مدل سازی تهدید ها، راهکاری برای مبارزه با بدافزارها و تامین امنیت سایبری»، ۲۱ خردادماه با حضور مولف کتاب در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.
هر روزه، با کشف حفره‌های امنیتی مختلف و حملات سایبری گوناگون روی سایت‌های مهم دولتی و گاه خصوصی روبه‌رو هستیم و متاسفانه دایره حملات تنها محدود به تهدیدها و حملات وابسته به خارج از کشور نیست بلکه از طریق نفوذگران داخلی نیز هر روزه از آسیب‌پذیری‌های کشف شده سوء استفاده می‌شود.
با توجه به این مهم، بررسی آسیب‌پذیری‌ها، تهدیدها و ریسک‌های امنیتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید به کمک بکارگیری فرایند مدل‌سازی تهدیدهای مطرح در حوزه امنیت شبکه و اطلاعات با هرگونه تهدید سایبری مقابله کرد.
براین اساس در این کارگاه تخصصی، مهدی احمدی مولف کتاب، به صورت کارگاهی به آموزش مبانی کتاب مورد نظر و آموزش مفاهیم مرتبط موضوعات امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات می پردازد.
ارائه مقدمه ای بر امنیت شبکه و اطلاعات، بررسی بدافزارها در حوزه امنیت شبکه و اطلاعات، معرفی روش‌های اعمال نفوذ و ایجاد تهدیدهای امنیتی، پدافند غیرعامل، راهکاری برای مقابله با تهدیدها، به‌کارگیری تست‌نفوذ در کشف آسیب‌پذیری‌ها و مقابله با تهدیدها و مدل‌سازی تهدیدها و نیز راهکاری برای مقابله با بدافزارها از مهمترین محورهای قابل ارائه در این کارگاه است.
شرکت در کارگاه « تازه های IT» که در فرهنگسرای فناوری اطلاعات تهران برگزار می شود، برای عموم رایگان است.
 


[ad_2]

لینک منبع