دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۹, سه‌شنبه

با استفاده از سامانه رسانش برای سایت خود درآمدزایی کنید و ترافیک آن را افزایش دهید

[ad_1]


 


امروزه فضای مجازی و اینترنت مملو از محتوا شده بطوری که در هر دقیقه چند صد میلیون محتوای نوشتاری و تصویری تولید و منتشر می‌شوند. جالب است بدانید این تولید محتوا با سرعت باورنکردنی درحال رشد است و ۹۰ درصد داده‌ها و محتوایی که در سطح وب منتشر شده‌اند، در دو سال اخیر به‌وجود آمده‌اند. با این سرعت رشد ممکن است در آینده نزدیک اطلاعات تولیدی در هر سال از تمام اطلاعات تولید شده در سال‌های گذشته بیشتر باشند.


در این شرایط، تولید محتوا کاری بس زمان‌بر و پرهزینه خواهد بود. حال اگر بخواهیم کیفیت استاندارد و ارائه محتوای قابل وثوق را به شرایط تولید محتوای خود اضافه کنیم، زمان و هزینه صرف شده برای ارائه محتوای باکیفیت چندین برابر خواهد شد.


در وضعیت موجود باید چه راهکاری را در پیش گرفت؟ آیا صرف هزینه‌های بیشتر می‌تواند روش درستی باشد؟ آیا با وجود سرعت بالای تولید و انتشار محتوا در سطح اینترنت می‌توان امیدی به کسب رتبه خوب در الکسا و بهبود سئوی سایت داشت؟ ما راهکار بهتری سراغ داریم؛ با رسانش می‌توانید با صرف کمترین زمان به بهترین و موثق‌ترین اخبار دست پیدا کرده و آن را بصورت خودکار در سایت خود منتشر کنید.


 


رسانش چیست؟


اگر مدیریت یک سایت محتوا محور را برعهده دارید و انتشار مداوم و منظم محتوای باکیفیت در کنار درآمد مستمر دغدغه شماست، ابزار نوین «رسانش» اخبار رسمی، این چالش را به بهترین شکل ممکن مرتفع خواهد کرد. با استفاده از این سامانه، علاوه بر داشتن محتوای باکیفیت، درآمدی مداوم داشته و ترافیک بیشتری برای سایت خود جذب کنید.


 


رسانش چگونه کار می‌کند؟


تیم فنی اخبار رسمی با دانش بالا و با توجه به دغدغه صاحبان سایت از نظر تکنیکی، اقدام به طراحی فایل فوق‌العاده کم حجم (در حدود ۲ کیلوبایت) و با ضریب امنیت فوق‌العاده بالایی کرده که از طریق نصب آن بر روی سیستم مدیریت محتوای سایت خود خواهید توانست فایل رسانش را نصب کرده و از مزایای آن بهره ببرید. توجه داشته باشید که نصب این فایل نیاز به دانش فنی خاصی نداشته و به راحتی خواهید توانست آن را راه‌اندازی کنید.


پس از نصب فایل، دسته‌بندی با نام «اخبار شرکت‌ها» در سایت شما بوجود خواهد آمد و قالب اخبار منتشر شده در اخبار رسمی به شکل قالب خبری سایت شما درآمده و در آنجا به‌نمایش در خواهد آمد. به دلیل مجزا بودن این سامانه از سیستم انتشار فعلی سایت شما و نمایش داده شدن محتوای آن از روی سرورهای قدرتمند «اخبار رسمی»، محتوای این بخش، در صفحه اول سایت شما نمایش داده نمی‌شود و دسترسی به آن فقط از طریق منوی جدید «اخبار شرکت‌ها» صورت خواهد گرفت. نصب سامانه رسانش، هیچ‌گونه دخل و تصرفی در سایت فعلی شما ندارد و به شکل بخشی مجزا از سایر اطلاعات و برنامه شما ولی در ظاهری مطابق با سایت شما فعال می‌شود. شایان ذکر است که استفاده از رسانش هیچ‌گونه مخاطراتی را متوجه سایت شما نخواهد کرد و اطلاعاتی از قبیل آمار سایت و ورودی‌ها محرمانه باقی خواهند ماند.


 


رسانش چگونه درآمدزایی می‌کند؟


وبسایت شما با استفاده از رسانش درآمد کسب خواهد کرد. وبسایت‌هایی که دارای استانداردهای خبری و ترافیکی هستند، درصورت استفاده از سامانه رسانش می‌توانند به ازای انتشار هر خبر مبلغی از اخبار رسمی دریافت کنند. همچنین با استفاده از سیستم رسانش، سایت‌ها ترافیک بیشتری به سمت خود جذب کرده و بیننده بیشتری کسب خواهند کرد. بدیهی است که با افزایش ترافیک سایت، کلیک روی مطالب و همچنین بنرهای تبلیغاتی افزایش یافته و در نهایت درآمد سایت به‌طور غیرمستقیم از طریق رسانش افزایش خواهد یافت.



مسئولیت قانونی محتوای منتشر شده با چه کسی است؟


مسئولیت قانونی محتوای منتشر شده به عهده اخبار رسمی است و این مسئولیت به طور واضح و شفاف در انتهای تمام محتوای منتشر شده نمایش داده می‌شود. اخبار رسمی هم طبق قوانین و مقررات خود، احراز هویت شرکت‌های منتشر کننده محتوا را تضمین کرده و در نهایت از آنها می‌خواهد مسئولیت صحت اطلاعات منتشر شده در محتوای خود را بپذیرند.


 


چـه سایت‌هایی واجد شرایط استفاده از سـامانه رسـانش هستند؟


پس از دریافت درخواست شما، اخبار رسمی شاخص‌های محتوایی، وضعیت ترافیک و معیارهای فنی وب‌سایت‌تان را ارزیابی کرده و درصورت تایید، کد نصب سامانه رسانش را در اختیار شما قرار خواهد داد که در کمتر از ۱۰ دقیقه و بدون دانش فنی در سایت شما نصب خواهد شد.


اگر شاخص‌های لازم برای کسب درآمد را نداشته باشید، رسانش چه مزایایی برای سایت شما خواهد داشت؟


استفاده از رسانش مزایای بسیاری برای همه سایت‌ها خواهد داشت، حتی سایت‌هایی که از لحاظ رنک الکسا در رتبه‌های پایینی قرار دارند و نتوانسته‌اند شاخص‌های لازم را برای دریافت درآمد کسب کنند، می‌توانند از مزایای رسانش استفاده کنند. برخی از مزایای استفاده از این سامانه عبارت‌اند از:


  • کاهش هزینه‌های منابع انسانی برای تولید خبر

  • بهبود همکاری و ارتباط با روابط عمومی شرکت‌ها

  • افزایش نرخ تولید محتوای با کیفیت با توجه به موضوعیت رسانه شما

  • داشتن تحریریه ای بدون هزینه برای شما

  • افزایش ترافیک و شانس بیشتر دیده شدن بخش‌های مختلف سایت شما

 


برای دریافت کد سامانه رسانش و اطلاعات نصب، روی لینک زیر کلیک کنید:


 


                                           دریافت کد رسانش




[ad_2]

لینک منبع

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

[ad_1]




شبکه های اجتماعی رتبه دوم جذاب ترین نوع محتوا در بازاریابی اینترنتی

در مقالات قبلی در مورد محتوای جذاب برای کاربران در بازاریابی اینترنتی و ویدیو ها به عنوان جذاب ترین محتوا مورد علاقه کاربران مورد بررسی قرار گرفتند. در بحث دیجیتال مارکتینگ محتوا نقش بسیار مهمی ایفا می کند و ما سعی داریم در یک سری مقاله ۱۰ نوع محتوای جذاب برای بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ را برای شما به همراه مثال های جالب توضیح دهیم


رسانه های اجتماعی


تعداد مخاطبان رسانه های اجتماعی در سطح جهان، بسیار زیاد است: فیسبوک روزانه، ۱.۷ میلیارد کاربر فعال، اینستاگرام ۵۰۰ میلیون کاربر فعال، توییتر ۳۱۳ میلیون کاربر فعال و اسنپ چت ۱۵۰ میلیون کاربر فعال دارد. کاربران روز به روز، محتواهای بیشتری را در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنند و به همین دلیل تولیدکنندگان محتوا در تیم بازاریابی اینترنتی، مجبورند، استراتژی انتشار محتوای خود را تغییر دهند.


۳) Intel (شرکت اینتل)


شرکت اینتل به تولید محصولات در حوزه فناوری اطلاعات و محاسبات ابری مشغول است. توییت ها و پست های این شرکت در رسانه اجتماعی درباره چگونگی تعامل فناوری با نقاط مختلف جهان است.


به عنوان مثال، این توییت یک ویدئو از به پرواز درآمدن ۱۰۰ هواپیمای بدون سرنشین در شهر سیدنی استرالیا و به میزبانی اینتل را به اشتراک می گذارد.


توییت شرکت اینتل:


#TBT۱۰۰ هواپیمای بدون سرنشین شگفت انگیز در شهر سیدنی استرالیا به پرواز درآمدند.


#IntelAtVivid pic.twitter.com/z3gLXkZbuC


— Intel (@intel) September 8, 2016


غیر از این مثال، مثال های دیگری نیز وجود دارند که نشان دهنده قدرت بازاریابی محتواهای ویدئویی در پست های رسانه های اجتماعی هستند. همان طور که می دانید، محتوای ویدئویی دارای رتبه دوم در میان محبوب ترین محتواها نزد کاربران است.


چرا این توییت ها خوب و جذاب هستند:


  • این توییت ها مخاطب را به مشاهده ویدئو ترغیب می کنند: ۸۲ درصد از کاربران توییتر، ویدئو ها را مشاهده می کنند. تعداد لایک ها، ارسال مجدد و ریتوییت ویدئوهای توییتر از دیگر رسانه های اجتماعی بیشتر است.

  • این توییت ها از هشتگ های مناسب استفاده می کنند: سایت لوکووایز به این نتیجه رسید که تعداد زیادی از هشتگ ها، مخاطب را جذب نمی کنند اما برخی از هشتگ ها مانند TBT # یا هشتگ های معروف می توانند به کاربران در پیدا کردن محتوایی که شما به اشتراک گذاشته اید، کمک کنند و مخاطب را جذب نمایند.

تعداد ریتوییت ها: ۱۹۰، تعداد لایک ها: ۴۹۲


۴) شرکت فدرال اکسپرس FedEx


شبکه های اجتماعی در محتوای جذاب


 


شرکت فدرال اکسپرس، عکس های بسیار زیبایی از کامیون ها، هواپیما ها و پاکت ها را به نمایش می گذارد و بخش گسترده ای از پست های اینستاگرام این شرکت را، عکس هایی تشکیل می دهند که توسط دیگر کاربران اینستاگرام گرفته می شود. فدرال اکسپرس به جای اینکه از عکس های خسته کننده استفاده کند، تصویری از هواپیمایی با برند FedEx که در پس زمینه آن یک ماه کامل قرار دارد به نمایش می گذارد.


چرا این پست های اینستاگرام، خوب و جذاب هستند:


  • این پست ها حاوی محتوای تولید شده توسط کاربران هستند و برندها را ترویج می دهند.

  • این پست ها، هشتگ های مختلفی را به نمایش می گذارند: که این امر باعث می شود تا کاربران صفحات اینستاگرام جدیدی برای فالو کردن پیدا کنند. طبق تحقیقی از سوی TrackMaven،  پست های اینستاگرام دارای ۴ یا ۵ هشتگ هستند.

تعداد لایک ها: ۱۳۳۷


برگرفته از www.hubspot.com


 




[ad_2]

لینک منبع

آیا تبلیغات همگن آینده دیجیتال مارکتینگ خواهد بود؟ چقدر با Native Advertising آشنا هستید؟

[ad_1]


آیا تا حالا در بازفید تبلیغات بنری یا دیسپلی دیده اید؟ اگر شما یک یوزر معمولی در وب هستید احتمالا جواب تان به این سوال با تاکید منفی خواهد بود. با این حال درآمد سال گذشته آنها ۱۷۰ میلیون دلار بوده که این مبلغ رو از مدیاهوس ها کسب کرده اند.


وقتی نت فلیکس آماده بود فصل اول سریال نارکاس را ارائه بدهد با وال استریت ژورنال به توافق رسیدند که یک مقاله ی اختصاصی در مورد لجستیک و جنبه های مالی راه اندازی یک کارتل مواد مخدر نوشته شده و در وال استریت ژورنال منتشر شود. وال استریت ژورنال مقاله مفصلی در مورد انواع جنبه های کوکایین منتشر کرد و به نظر لازم نیست اشاره مستقیمی کنم که چقدر باعث شد این سری، فروش بیشتری در نت فیلیکس داشته باشد. سریال به موفقیت چشم گیری دست پیدا کرد، به طوری که تهیه کننده آن، به سرعت به فکر ساخت فصل های دوم،‌ سوم و چهارم سریال افتاده بود.


در هر دو مورد مذکور، نقطه اشتراک تبلیغات همگن است. اگر می خواهید بدانید تبلیغات همگن چیست، با ادامه این مقاله همراه باشید.


تبلیغات همگن چیست؟


دیدگاه هوشمندانه ای وجود دارد که تبلیغات همگن را این گونه تعریف می کند: «محتوای آنلاینی که تولید شده و در ازای پرداخت هزینه، برای ترویج و معرفی یک برند روی یک رسانه منتشر می شود که معمولا این رسانه از تبلیغات سنتی مثل بنر استفاده نمی کند ولی محتوایی مثل پست های متنی و اینفوگرافیک دارد». توییت های پروموت شده یا تبلیغاتی، فیدهایی که در فیس بوک به صورت پروموت شده می آیند، سیستم های تبلیغاتی موتورهای جستجوگر، ویجت های محتوای مشابه مثل سایت کانگورو و… همگی از نمونه های تبلیغات همگن هستند.


اساسا تبلیغات همگن تبلیغاتی است که لباس مبدل می پوشد و تغییر قیافه می دهد، جایی که محتوای تبلیغاتی ظاهر و شکل و شمایل رسانه ای را به خود می گیرد که در بستر آن به نمایش در می آید. کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) تبلیغات همگن را به این شکل تعریف می کند که تبلیغات همگن در واقع مخلوطی از تبلیغات و سرگرمی، اخبار، و سایر سرفصل های محتوایی در رسانه های دیجیتالی است.


برخلاف بازاریابی تعبیه شده (embedded marketing) که در آن، ما تبلیغ محصول/خدمات را در کنار محتوا قرار می دهیم، در تبلیغات همگن، تبلیغ محصول/خدمات و محتوا باهم ادغام می شوند. در خیلی از موارد شما ممکن است حتی تشخیص ندهید محتوایی که می خوانید در واقع یک تبلیغ است.


تبلیغات همگن چیز جدیدی نیست. گوگل و بقیه موتورهای جستجو این کار را با نشان دادن نتایجی که با پرداخت هزینه از طرف صاحب وب سایت مقصد بوده، انجام می دادند. اما به هر حال در ۴-۵ سال اخیر، موج جدیدی بوجود آمده است که این موضوع را خیلی برجسته کرده و باعث شده امروزه تبلیغات همگن بسیار پیچیده تر از قبل شده و استراتژی ها و نوآوری های جدیدی را نیز در این روش مشاهده کنیم.


دو نمونه موفق از تبلیغات همگن در چند سال اخیر


در سال ۲۰۱۲ فوتبالیست انگلیسی وین رونی، برند نایکی را که اسپانسر او بود، روی اکانت توییترش تبلیغ کرد. در واقع به نحوی این کار را انجام داد که به نظر می رسید نظر شخصی خودش را در مورد نایکی نوشته، نه اینکه بخواهد به عنوان کمپانی اسپانسر، تبلیغ آن را انجام دهد.


یا در سال ۲۰۱۵، IKEA کمپین جالبی با عنوان «The A-Zzz of Bedroom Ideas» طراحی کرد و دیلی تلگراف با روش تبلیغات همگن به شکل ماهرانه ای نیاز شما به راهکارهای IKEA برای حل مشکل خواب راحت را القا کرد. به طور مثال این مقاله یکی از مقالاتی است که در این راستا نوشته شد.


چرا شرکت ها باید تبلیغات همگن را امتحان کنند؟


FIPP که به عنوان مرکز جهانی دانش رسانه ای شناخته می شود گزارشی را در مورد روندهای بازاریابی همگن در سال ۲۰۱۶ منتشر کرده که این گزارش بر اساس نظرسنجی مدیران بیش از ۳۹ کشور در جهان فراهم شده است. یافته ها بازهم به اهمیت تبلیغات همگن برای شرکت ها و برندها اذعان می کنند. برخی از نکات کلیدی این گزارش از دید مدیران مصاحبه شونده عبارتند از:


  • تصمیم خرید در کاربرانی که از طرف تبلیغات همگن وارد وب سایت شما می شوند نسبت به تبلیغات بنری بیشتر است.

  • در خصوص گروهی از مدیران که تبلیغات موبایلی انجام می دهند، تقریبا ۹۷٪ شان اعتقاد دارند تبلیغات همگن برای رسیدن به اهداف بازاریابی سازمان شان موثر است.

  • تبلیغات همگن نسبتا اقتصادی تر و راحت تر است.

  • تبلیغات همگن نامحسوس تر است و البته مزاحمت کمتری برای کاربر ایجاد می کند.

  • وفاداری بیشتری به برند ایجاد می کند.

  • کاربران تبلیغات همگن را بیشتر از تبلیغات بنری مشاهده و بررسی می کنند.

  • کاربران حتی تبلیغات همگن را بعضا بیشتر از محتوای اصلی آن رسانه مشاهده و بررسی می کنند.

  • اگر داستان را به خوبی برای مخاطب تعریف کنید واقعا این روش کار می کند.

  • مقالات چاپی و دیجیتالی و محتوای ویدیویی بهترین عملکرد را در این روش دارند.

  • تبلیغات همگن رشد بسیار زیادی در آینده خواهد داشت.

تبلیغات همگن چگونه انجام می شود؟


در سال ۲۰۱۳ اتحادیه جهانی آی ای بی (IAB) دسته بندی زیر را برای تبلیغات محتوایی همگن ارائه داده است:


  • باکس های مقالات مرتبط: این نوع تبلیغات در زیر یک مقاله یا پست با عنوان هایی مثل «بیشتر بخوانید»،‌ «مقالات مرتبط»، «دیگر خبرها»، «مقالات توصیه شده»، «نباید این مطالب را از دست بدهید» و… قرار می گیرد. در این نوع ویجت ها، لینک هایی نمایش داده می شود که بعضا مرتبط به مطلب اصلی یا حتی مورد علاقه کاربر هستند که با کلیک کردن روی آنها شما به وب سایت دیگری ارجاع داده می شوید. نمونه آن باکس هایی ست که وب سایت کانگورو در اختیار ناشران خود قرار می دهد.

  • فید وب سایت: بهترین نمونه آن تبلیغاتی ست که فیس بوک یا توییتر در فید کاربران به صورت اسپانسر شده نمایش داده می شود. رپورتاژ آگهی که در برخی وب سایت ها نیز می بینید می توانند در این دسته طبقه بندی شوند.

  • نتایج جستجو: در واقع اصل تبلیغات همگن این مورد است. تبلیغاتی که در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر نمایش داده می شوند و سعی شده مشابه نتایج اصلی باشد. معروف ترین پلتفرم اجرای آن خود گوگل است که شما بر اساس چیزی که سرچ می کنید، تبلیغات مشابهی می بینید.

  • پیشنهادهای خاص فروشگاه های اینترنتی: لیست هایی که فروشگاه هایی مثل دیجی کالا در صفحات اصلی یا صفحات دسته بندی های وب سایت خود و معمولا هم در قالب اسلایدر یا باکس های خاص از لیست محصولاتی که کاربران به دنبال خریدشان هستند به آنان نمایش داده می شود.

  • در درون تبلیغات: در این روش در فضای تبلیغاتی که در اختیار شما هست می توانید علاوه بر معرفی برند خود، محتوای دیگری را به صورت همگن معرفی کنید.

  • سفارشی: مدلی که در قالب ۵ نوع بالا نمی گنجد و ممکن است هر روش دیگری برای همسان سازی تبلیغات و محتوا باشد. فرمت مشخصی ندارند و می تواند در قالب های مختلفی به نمایش درآید. اساس نمایش این نوع تبلیغ رفتار فرد در اینترنت، بازدیدش از وب سایت های مختلف، کلیک کردنش روی تبلیغات یا لینک های مختلفی که نشاندهنده علایق وی باشد است. مثلا اگر شما به دنبال گوش کردن یک موسیقی در محیط باشگاه ورزشی تان هستید می تواند تبلیغات محصولات ورزشی یا نوشابه انرژی زا به شما نشان داده شود.

اما آیا این روش، روش نکوهیده ای نیست؟


بعضی از نویسندگان و صاحب نظران احساس می کنند این روش باعث از بین رفتن روزنامه نگاری می شود. بعضی افراد هم می گویند چون تبلیغات همگن خود را مشابه محتوای اصلی می کند در واقع با اسپانسر شدن و پرداخت پول درحال کلاهبرداری از مصرف کننده است تا او را در تله خرید محصول گرفتار کند. چون این نوع تبلیغات گمراه کننده هستند و خواننده نمی تواند تفاوتی بین محتوای اصلی و این تبلیغات قائل شود.


خوب، در مقابله با این انتقادات تند، IAB قوانین و راهنما های زیر را برای استانداردسازی تبلیغات همگن ارائه داده است:


  • در این نوع تبلیغات باید سرنخ هایی داده شود. یعنی باید نشانه ای وجود داشته باشد که کاربر متوجه شود در حال خواندن یک مطلب اسپانسر شده است.

  • باید برچسب «promoted» یا «sponsored» داشته باشد.

  • باید به کاربران گفته شود که چطور می توانند تبلیغات همگن را تشخیص دهند.

نتیجه گیری


روش های سنتی تبلیغات مثل خرید جایگاه تبلیغاتی یا تبلیغات بنری به سرعت از ذهن افراد دور می شود. پس باید برای شرکت ها و برندهایتان به دنبال فرصت هایی برای انجام تبلیغات همگن باشید. این نوع تبلیغات قوی هستند و کمتر در فرمت مزاحم و ناخواسته ظاهر می شوند و به خوبی می تونند با بستر وب سایت، اپلیکیشن یا فضای موبایل کاربران هماهنگ شوند.


امروزه می توان در گوگل، فیس بوک، توییتر، گاردین، فوربس، پینتریست، یوتیوب و.. در فرم های مختلفی و با ترکیب های کاملی از انواع فرمت ها و مقیاس ها این روش را مورد استفاده قرار داد و پیغام موردنظر را به مخاطب مورد نظر رساند.


آیا شما تجربه ای در استفاده یا مشاهده این روش در ایران دارید؟ به نظر شما این روش کارایی لازم را دارد یا خیر؟




[ad_2]

لینک منبع

نقش مقالات در بازاریابی اینترنتی

[ad_1]




نقش مقالات در بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محتوا یکی از کانال های موثر دیجیتال مارکتینگ و به عنوان زیر مجموعه بازاریابی اینترنتی است


در مقالات قبلی بازاریابی اینترنتی جذاب ترین نوع محتوا به نقش ویدیو ها و شبکه های اجتماعی در محبوبیت بین مخاطبان وب سایت اشاره کردیم. در این بازار پرهیجان، مقالات رتبه سوم را به خود اختصاص داده اند. همیشه در نظر داشته باشید که بحث محتوا و انواع آن در برنامه بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ جایگاه ویژه ای خواهد داشت.


مقالات خبری


از هر ۱۰ کاربر اینترنتی، ۴ نفرشان خبرات را به صورت آنلاین دریافت و مشاهده می کنند و ۵۵ درصد از شرکت کنندگان در یک نظرسنجی محتواهای جدید را با جستجوی مستقیم در وب سایت های منتشر کننده پیدا می کنند. به عبارتی دیگر مجلات و روزنامه های آنلاین بهتر است روند کاری منظمی داشته باشند و محتوا را متناسب با نیاز خوانندگان منتشر کنند.


۵) ESPN


طبق تحقیق، بیشتر خوانندگان، تمایل به مشاهده مقالات خبری دارند اما این بدین معنی نیست که آن ها می خواهند خبرها را به طور کامل بخوانند.


espngif-gif_final


۳۷ درصد از افراد مورد مطالعه، اعلام کردند که مقالات خبری را به صورت مرور سطحی و روزنامه وار می خوانند نه به طور جامع و کامل. مقالات خبری ESPN به صورتی تهیه شده اند که این نیاز خوانندگان را برآورده می کند.


چرا این مقالات برای مخاطب خوب و جذاب هستند:


  • این مقالات طولانی، همراه با یک ویدئو به کاربران ارائه می شوند: این امر برای افرادی که وقت زیادی برای خواندن کامل متن ندارند، بسیار مناسب است.

  • این مقالات دارای تصویر هستند: این امر باعث جلب توجه خواننده و پرش از یک پاراگراف به پاراگراف دیگر و مرور سریع تر متن می شود.

تعداد به اشتراک گذاری ها در فیسبوک: ۱۹۰۰ بار


۶) Mashable


mashabletesla


ماشابل، مقالات خبری کوتاه تری را ارائه می دهد. این اخبار همه چیز و همچنین مباحثی در حوزه فناوری و زندگی ما را پوشش می دهند. همچنین نیاز بسیاری از مخاطبانش در مورد بازاریابی اینترنتی را تامین می کند. این مقالات، نیاز هر دو گروه از خوانندگان را برآورده می کند (خوانندگان با مرور سطحی و خوانندگانی با مرور جامع).


چرا این مقالات برای مخاطب خوب و جذاب هستند:


  • این مقالات شامل توییت ها و محتواهای خارجی از برنامه ریزی اصلی Elon Musk برای ایجاد تنوع و جذابیت های بصری بیشتر هستند.

  • این مقالات از تصاویر استفاده می کنند. حسن این امر آن است که تصویر از متن به یاد ماندنی تر است.

  • عناوین این مقالات واضح و روشن هستند و محتوای اصلی متن را بیان می کنند. این امر برای خوانندگانی که تمایل به خواندن کامل متن ندارند، بسیار خوب است. به گفته Copyblogger، عناوین مقالات  ۲۰ درصد از محتوای متن را به مخاطب می رسانند.

تعداد به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی: ۲۲۰۰ بار


برگرفته از هاب اسپات




[ad_2]

لینک منبع