دنبال کننده ها

۱۳۹۶ خرداد ۱۴, یکشنبه

دلایل استفاده از گوگل ادوردز یا چرا باید در گوگل تبلیغ کنیم؟

[ad_1]

چرا باید در گوگل تبلیغ کنیم؟ آیا تبلیغات در گوگل ادوردز موثر است؟ این‌ها سوالات رایجی است که ذهن بسیاری از افرادی که به تازگی با ادروردز آشنا شده‌اند را به خود مشغول کرده است. خب، ما هم تصمیم گرفتیم در این مقاله دلایل استفاده از گوگل ادوردز را برایتان شرح دهیم. به این ترتیب در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا باید در گوگل تبلیغ کنید و این تبلیغ به چه شکل به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند.


دنیای مارکتینگ، به‌خصوص تبلیغات آنلاین، در سال‌های اخیر تغییرات بسیاری یافته و گوگل ادوردز یکی از پلت‌فرم‌هایی‌ست که در این تغییرات عظیم نقش مهمی ایفا کرده است. یکی از دلایل استفاده از گوگل ادوردز قطعاً این است که روزانه ۱۰۰ میلیون جستجو از سوی کاربران ایرانی در موتور جستجوی گوگل صورت می‌گیرد و رتبه اول موتورهای جستجو را در جهان به خود اختصاص داده است.


تبلیغات گوگل یکی از موثرترین روش‌های موجود برای تبلیغات آنلاین است. این سیستم تبلیغات توسط هزاران سازمان و کسب‌وکار کوچک، متوسط و بزرگ استفاده می‌شود. تمام این سازمان‌ها در یک چیز اشتراک دارند: آن‌ها می‌خواهند توجه شمار زیادی از افراد را که به دنبال اطلاعات، محصولات و سرویس‌های آنلاین هستند، به خود جلب کنند.


اگر با تبلیغات گوگل آشنا نیستید توصیه می‌کنیم ابتدا مطلب گوگل ادوردز چیست؟ را یک نگاه بیندازید.


چرا باید در گوگل تبلیغ کنیم؟


اگر بابت بازدهی تبلیغات گوگل ادوردز تردید دارید، دلایل گفته شده در ادامه این مقاله دقیقاً برای شما نوشته شده است. البته در اینجا باید واضح بگوییم که نام بردن از دلایل استفاده از گوگل ادوردز به این معنی نیست که از دیگر روش‌های تبلیغاتی استفاده نکنید. اصلاً اینطور فکر نکنید! ما همیشه معتقدیم یک کسب‌و‌کار موفق می‌داند که چگونه از روش‌های مختلف بازاریابی و تبلیغات، به درستی و در کنار یکدیگر استفاده کند. شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید.


شما باید با برنامه‌ریزی دقیق (برای مثال) بر روی تبلیغات در گوگل، ایمیل مارکتینک، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید به اهدافتان برسید. در ادامه دلایل استفاده از گوگل را با هم می‌خوانیم:


گوگل ادوردز قابل اندازه‌گیری است


یکی از اصلی‌ترین مزایایی که بازاریابی دیجیتال نسبت به کانال‌های بازاریابی سنتی، مانند تلویزیون یا بازاریابی کاغذی، دارد این است که به راحتی قابل اندازه‌گیری است. به هرحال تا زمانی که نتوانید بفهمید تا چه حدی رتبه‌ی شما در جستجوی گوگل بالا یا پایین رفته است، کمپین‌های سئو برای شما چالشی بزرگ به شمار می‌روند.


تبلیغات PPC گوگل ادوردز (مخفف Pay Per Click) یکی از ابزارهایی‌ست که وظیفه‌ی اندازه‌گیری نتایج کمپین‌هایتان را نیز برعهده می‌گیرد. انعطاف این سیستم تبلیغاتی بدین صورت است که می‌توانید مخاطبانتان را به یک موقعیت مکانی یا زمانی مشخص، زبان خاص و یا حتی مرورگر و دستگاهی که برای جستجو استفاه می‌کنند محدود کنید. برای مثال مشخص کنید فقط کاربرانی که از طریق موبایل در حال جستجو هستند و از موتور جستجوگر کروم (Chrome) استفاده می‌کنند، تبلیغ شما را مشاهده کنند یا تبلیغ‌تان برای افرادی که با استفاده از کامپیوتر در گوگل جستجو می‌کنند، نمایش داده نشود و در نتیجه هزینه‌ای پرداخت نشود.


به یاد داشته باشید هرچقدر کاربرانتان راحت‌تر شما را پیدا کنند، بهتر با شما ارتباط برقرار می‌کنند.


گوگل ادوردز انعطاف‌پذیر است


یکی از دلایل استفاده از گوگل ادوردز امکانات متنوعی است که جهت سفارشی‌سازی و تنظیمات کمیپن تبلیغاتی در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب قادر خواهید بود تا مشتریان واقعی خود را به شکلی دقیق هدف بگیرید. برای مثال، گوگل ادودرز به شما امکان می‌دهد:


انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز را مشخص کنید


برای مثال در گوگل ادوردز می‌توانید تبلیغ‌تان را تنها به افرادی نمایش دهید که کلمه کلمه کلیدی مورد نظرتان (مثلاً طراحی سایت) را جستجو کرده‌اند. به این ترتیب، تبلیغ شما تنها برای کاربرانی نمایش داده می‌شود که عیناً عبارت طراحی سایت را گوگل جستجو کرده‌اند.


انتخاب نوع کلمات کلیدی از دلایل استفاده از گوگل ادوردز


این امکان، در مقابل سئو و بهینه‌سازی سایت قرار دارد چرا که در سئو هدف‌گیری برای رتبه گرفتن در یک کلمه کلیدی خاص بسیار دشوار است.


در تبلیغات گوگل از Extensionها استفاده کنید


با استفاده از امکان افزونه‌های گوگل ادوردز می‌توانید چند لینک از وب‌سایت، شماره تماس، آدرس محل کار یا حتی تصویر محصول‌تان را در نتایج جستجو به نمایش درآورید.


سریع‌تر و پربازده‌تر از سئو است


یکی از ضعف‌هایی که سئو و بهینه‌سازی سایت دارد این است که تا بخواهد به نتیجه برسد، ممکن است ماه‌ها به طول انجامد. اما در گوگل ادوردز چنین نیست. به محض اینکه کمپین تبلیغاتی‌تان شروع شود، تبلیغات شما نمایش داده می‌شوند و می‌توانید نتایج را در لحظه‌ پیگیری کنید. در حقیقت، سئو در بلندمدت بازده خواهد داشت ولی گوگل ادوردز روشی سریع، آسان و پربازده برای جذب مخاطب محسوب می‌شود.


بنابراین نه تنها در لحظه برایتان سود مالی خواهد داشت، بلکه به لطف سرعتی که دارد می‌توانید خیلی سریع پی ببرید کلمات کلیدی انتخابی‌تان چقدر موثر بوده‌اند و کدامیک را می‌توانید برای کمپین‌های سئوی موثر براساس گوگل ادوردز انتخاب کنید. یکی دیگر از مزایای ادوردز نسبت به سئو این است که شما توانایی تمرکز به روی چندین کلمه‌ی کلیدی را دارید ولی در سئو برای کسب بازدید بیشتر ناچارید تعداد کلمات کلیدی خود را محدود کنید.


تبلیغات گوگل ادوردز برخلاف سئو، رتبه کنونی وب‌سایت‌تان را درنظر نمی‌گیرد و در هر رتبه‌ای که باشید، شما را در صفحه‌ی نخست نمایش می‌دهد. بنابراین، حتی اگر در صفحه‌ی دهم نتایج جستجو هستید و احتمال دیده شدنتان توسط کاربر خیلی کم است، می‌توانید با استفاده از گوگل ادوردز این ضعف را جبران کنید.


اما فراموش نکنید گوگل ادوردز و سئو، مکمل همدیگر هستند. در صورتی که از طریق سئو جایگاه خوبی در لیست نتایج گوگل به دست آورده باشید، به کمک ادوردز می‌توانید کاربران و ترافیک سایت خود را افزایش دهید. اگر بین استفاده از سئو و تبلیغات در گوگل شک دارید، پیشنهاد می‌کنیم مقایسه‌ی سئو با تبلیغات گوگل را مطالعه کنید.





به دنبال یک راهکار سریع برای حضور در گوگل هستید؟


ما به شما کمک می‌کنیم یک کمپین پر قدرت و کم هزینه برای تبلیغات گوگلی خود راه بیندازید.


برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.


تبلیغات گوگل ادوردز




مشارکت کاربران در تبلیغات گوگل بیشتر است


گوگل سیستم ادوردز را روزبه‌روز توسعه می‌بخشد، به این دلیل که یکی از اصلی‌ترین منابع درآمدش محسوب می‌شود. در کمال تعجب باید گفت بیش از ۹۵% از درآمد سالیانه‌ی گوگل که در حدود ۶۰ میلیارد دلار است، از طریق گوگل ادوردز به‌دست می‌آید.


در کنار این موضوع، گوگل اعلام کرده است که تبلیغاتی که در ابتدای ویدیوها در یوتیوب نمایش داده می‌شوند، کلیک‌های بیشتری می‌خورند. این میزان مشارکت بیشتر کاربران به این معناست که با استفاده از سیستم تبلیغات گوگل، حجم عظیمی از کاربران شما را می‌بینند.


همچنین می‌توانید تبلیغات‌تان را روی سرویس جیمیل (Gmail) و یا یوتیوب (YouTube) به نمایش درآورید. طبق اعلام یوتیوب، از ویدیوهای این وب‌سایت در طول روز میلیاردها بازدید صورت می‌گیرد. حال چه کسی‌ست که نخواهد تبلیغش توسط میلیاردها بازدیدکننده دیده شود؟!


هزینه تبلیغات در مشت شماست


نکته‌ی جالبی که درباره‌ی ادوردز وجود دارد این است که می‌توانید سقف هزینه‌ی تبلیغات در گوگل در روز را برای کمپین‌های خود مشخص کنید. برای مثال تعیین می‌کنید که بیش از ۲۵ دلار در روز هزینه نشود. این ویژگی به شما کمک می‌کند که بدانید برای تبلیغات‌تان چه مقدار هزینه می‌کنید بدون اینکه نگران باشید بودجه‌تان تمام شود. با هر بودجه‌ای که داشته باشید، چه ۱۵ دلار و چه ۲۵۰ دلار، می‌توانید به تناسب همان میزان، تبلیغ کنید.


در واقع گوگل در ازای نمایش تبلیغ شما هزینه‌ای دریافت نخواهد کرد. اینکه بتوانید در مدت زمان کوتاهی متناسب با بودجه‌تان کاربران را جذب کنید، ویژگی برتری است که گوگل ادوردز در اختیار کاربران می‌گذارد. در ضمن شما فقط برای کاربرانی که روی تبلیغات‌تان کلیک می‌کنند هزینه پرداخت می‌کنید (پرداخت به ازای هر کلیک).


به هرحال تبلیغ شما در صورتی که کلیک هم نشود، دیده خواهد شد، در حالی که هزینه‌ای برایتان نداشته است. شما قادرید گزینه‌ی اتوماتیک را انتخاب کنید تا گوگل طبق بودجه موردنظرتان بیشترین میزان کلیک را برایتان انتخاب کند.


رقبای شما از گوگل ادوردز استفاده می‌کنند


به لطف سرعت زیاد بازدهی گوگل ادوردز نسبت به سئو، در قیاس با رقبایتان یک قدم پیش هستید. با حضور در نتیجه‌ی جستجوهای ظاهر شده در موتورهای جستجو، سایت شما نسبت به بقیه‌ی کمپین‌های حاضر در صنعت شما کلیک‌های بیشتری در نتایج دریافت خواهد کرد.
شاید با خودتان بگویید در صورتی که رقبایتان هم از ادوردز استفاده کنند آنگاه شما چه شانسی خواهید داشت؟ باید بگوییم بهانه‌ها را کنار بگذارید. طبق بررسی‌های Wordstream نزدیک به ۸۰ درصد از نتایج نمایش داده شده شامل سرمایه‌گذاری کسب‌وکارها بر تبلیغات گوگل است. این بدین معنی‌ست اگر بخواهید با کسب‌وکارهای مشابه‌تان رقابت کنید، شما هم می‌بایست وارد میدان رزم تبلیغات گوگل شوید.


نتایج ادوردز کاملاً ملموس است


درگوگل ادوردز این امکان را دارید که ببینید در لحظه چند نفر روی تبلیغات شما کلیک می‌کنند. گزارش‌های روزانه و ماهانه‌ای که در اختیارتان قرار می‌گیرد به شما نشان می‌دهد در چه تاریخ و ساعاتی بیشترین بازدید را داشته‌اید. مدت زمانی که کاربران در سایت شما توقف می‌کنند و تعداد افرادی که سایتتان را ترک می‌کنند از جمله نتایجی است که ادوردز برایتان دارد. در نهایت اینکه قادر هستید کلیک‌های روی تبلیغتان را دنبال کنید و رفتار کاربران را مشاهده کنید، امتیاز بزرگی در جهت افزایش ترافیک وب‌سایت محسوب می‌شود.


نتیجه‌گیری


گوگل ادوردز به عنوان یکی از بهترین راه‌های رسیدن به مشتریان بالقوه و آینده شما، حجم زیادی از کاربران را به سمت کسب و کارتان سوق می‌دهد و با افزایش ترافیک وب‌سایت، متعاقبا فروش شما نیز افزایش می‌یابد. بنابراین بهتر است در سیستمی که کاربران ایرانی‌اش رتبه‌ی پنجم جهان را به خود اختصاص داده‌اند و وابستگی شدیدی به استفاده از آن دارند، کسب‌و‌کارتان را بیشتر نشان دهید.


اگر به طور خلاصه بخواهیم مزایای ادوردز را برای شما جمع‌بندی کنیم باید بگوییم قادرید برای نمایش هر تبلیغ بازه زمانی و بازه جغرافیایی درنظر بگیرید، سقف بودجه لازم برای هر تبلیغ را مشخص کنید و آمار دقیق کلیک‌ها و رفتار کاربران را داشته باشید. حتی اگر از سئو سردرنمی‌آورید به کمک گوگل ادوردز می‌توانید به راحتی در بالای فهرست نتایج جستجو دیده شوید.





[ad_2]

لینک منبع

اسکریپت راه اندازی املاک اینترنتی Divine Home

[ad_1]

اسکریپت راه اندازی املاک اینترنتی Divine HomeReviewed by M J on Jun 4Rating: 4.0اسکریپت راه اندازی املاک اینترنتی Divine HomeDivine Home نام یک اسکریپت تجاری برپایه PHP می باشد که توسط آن قادر خواهید بود وب سایت املاک اینترنتی راه اندازی کنید به طوری که بازدیدکنندگان می توانند در سیستم عضو شوند و به آسانی ملک های خود را برای فروش و یا اجاره قرار دهند. این سیستم همچنین قابلیت همکاری با مشاور های املاک های دیگر هم امکان پذیر کرده است که آنها می توانند در سیستم عضو شوند به آسانی به خرید و فروش و تبلیغات بپردازند. از قابلیت های برجسته این سیستم می توان به نصب آسان ، طراحی واکنش گرا ، سیستم عضوگیری پیشرفته ، قابلیت تعیین واحد پولی ، جستجوی فوق پیشرفته با قابلیت انتخاب شروع قیمت تا قیمت نهایی ، قابلیت قرار دادن گالری تصاویر از ملک ، قابلیت نمایش تعداد اتاق خواب و امکانات ملک و همچنین سیستم ارسال نظر توسط بازدید کنندگان اشاره نمود. در ادامه به برخی دیگر از امکانات این سیستم به صورت کلی نیز اشاره می کنیم

Divine Home نام یک اسکریپت تجاری برپایه PHP می باشد که توسط آن قادر خواهید بود وب سایت املاک اینترنتی راه اندازی کنید به طوری که بازدیدکنندگان می توانند در سیستم عضو شوند و به آسانی ملک های خود را برای فروش و یا اجاره قرار دهند. این سیستم همچنین قابلیت همکاری با مشاور های املاک های دیگر هم امکان پذیر کرده است که آنها می توانند در سیستم عضو شوند به آسانی به خرید و فروش و تبلیغات بپردازند. از قابلیت های برجسته این سیستم می توان به نصب آسان ، طراحی واکنش گرا ، سیستم عضوگیری پیشرفته ، قابلیت تعیین واحد پولی ، جستجوی فوق پیشرفته با قابلیت انتخاب شروع قیمت تا قیمت نهایی ، قابلیت قرار دادن گالری تصاویر از ملک ، قابلیت نمایش تعداد اتاق خواب و امکانات ملک و همچنین سیستم ارسال نظر توسط بازدید کنندگان اشاره نمود. در ادامه به برخی دیگر از امکانات این سیستم به صورت کلی نیز اشاره می کنیم


 




 


  • نصب آسان

  • پنل مدیریت قوی

  • طراحی واکنش گرا

  • سامانه پرس و جو

  • جستجوی پیشرفته

  • قابلیت مدیریت همکاران

  • قابلیت مدیریت مشتریان

  • سیستم خبرنامه ایمیلی

  • دسته بندی نامحدود املاک

  • دارای صفحات تماس باما و..

  • تغییر واحد پول در پنل مدیریت

  • و..

 


مشخصات ورود به پیشنمایش :


بخش مدیریتی :


  • یوزر : admin@gmail.com /  پسورد : admin

بخش کاربری :


  • یوزر : johndeo@gmail.com / پسورد : 123456

به کانال تلگرام بیست اسکریپت بپیوندید !


جایه ویژه تبلیغ متنی


نحوه استفاده

سیستم دارای نصب خودکار می باشد


مطلب مفیدی بود ؟


[ad_2]

لینک منبع

اسکریپت پورتال اشتراک گذاری کوپن Coupon Portal PHP

[ad_1]

اسکریپت پورتال اشتراک گذاری کوپن Coupon Portal PHPReviewed by M J on Jun 4Rating: 4.5اسکریپت پورتال اشتراک گذاری کوپن Coupon Portal PHPCoupon Portal PHP نام یک اسکریپت تجاری برپایه PHP می باشد که توسط آن قادر خواهید بود تا پورتالی جامع در زمینه اشتراک گذاری کوپن تخفیف راه اندازی کنید. از قابلیت های برجسته این سیستم می توان به نصب و راه اندازی آسان ، طراحی واکنش گرا ، اسلایدر بسیار حرفه ای ، قابلیت دسته بندی کوپن ها ، سیستم مدیریت تبلیغات و همچنین اضافه کردن نامحدود کوپن در سیستم اشاره نمود. در ادامه به برخی دیگر از امکانات این سیستم به صورت کلی نیز اشاره می کنیم

Coupon Portal PHP نام یک اسکریپت تجاری برپایه PHP می باشد که توسط آن قادر خواهید بود تا پورتالی جامع در زمینه اشتراک گذاری کوپن تخفیف راه اندازی کنید. از قابلیت های برجسته این سیستم می توان به نصب و راه اندازی آسان ، طراحی واکنش گرا ، اسلایدر بسیار حرفه ای ، قابلیت دسته بندی کوپن ها ، سیستم مدیریت تبلیغات و همچنین اضافه کردن نامحدود کوپن در سیستم اشاره نمود. در ادامه به برخی دیگر از امکانات این سیستم به صورت کلی نیز اشاره می کنیم


 




 


  • نصب خودکار

  • طراحی واکنش گرا

  • دارای خبرنامه ایمیلی

  • دارای اسلایدر حرفه ای

  • سیستم مدیریت تبلیغات

  • قابلیت دسته بندی کوپن ها

  • نمایش کوپن های تخفیف براساس شرکتها

  • و..

به کانال تلگرام بیست اسکریپت بپیوندید !


دانلود نسخه : 2.0

جایه ویژه تبلیغ متنی


نحوه استفاده

سیستم دارای نصب خودکار می باشد


آدرس مدیریت : youadmin.ir/script/admin


یوزر و پسورد مدیریت : admin


مطلب مفیدی بود ؟


[ad_2]

لینک منبع

۱۳۹۶ خرداد ۱۳, شنبه

تعمیر و درست کردن صفحه نمایش شکسته ، تاچ خراب و.. گوشی مانند یک حرفه ای !

[ad_1]

یکی از بزرگ‌ترین عیب‌های گوشی‌ هوشمند را می‌توان مقاومت نه چندان قوی صفحه‌نمایش در برابر ضربه‌های احتمالی و شکستن زودهنگام آن‌ها دانست. احتمالا برای شما یا اطرافیانتان پیش آمده است که صفحه‌نمایش گوشی با افتادن از دست یا اتفاقاتی از این قبیل به راحتی شکسته باشد. در کنار بازار سیاه ارائه خدمات موبایلی، بازار سیاه تعمیرات گوشی هوشمند جای خود را باز کرده است و با توجه به عدم نظارت کافی در این بازار همچنین نبود کارشناسان مورد نظر و عدم وجود تعرفه گذاری عرصه برای سوءاستفاده‌ی سودجویان فراهم گشته است. امروز در انزل وب نحوه تعویض ال سی دی شکسته ، تاچ خراب شده و نکاتی که باید در هنگام تعویض آنها رعایت کرد را توضیح خواهیم داد تا در صورت لزوم شما نیز توانایی تعمیر و تعویض تاچ گوشی و.. خود را داشته باشید.



چگونه گوشی شکسته و خراب شده خود را شبیه یک حرفه ای تعمیر و درست کنیم ؟


How to Fix Your Broken Smartphone Like a Pro


بسته به آسیبی که به گوشیتان رسیده مجبور به پرداخت هزینه‌ی تعمیر متفاوتی خواهید بود. تعمیر گوشی آسیب دیده‌ می‌تواند هزینه‌ای بین ۱۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان را به شما تحمیل کند. برای مثال اگر صفحه‌ نمایش گلکسی نوت ۴ شما شکسته باشد، مجبور به پرداخت هزینه‌ی ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی خواهید شد. اگر نیاز به تعویض ال سی دی باشد، هزینه‌ای معادل ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار توان را باید پرداخت کنید. اجزای گوشی‌های هوشمند با پیچ به و کابل های مخصوص هم متصل شده‌اند، و اگر شما کمی فنی باشید احتمالا می‌توانید برخی از تعمیرات گوشی خود را با دقت لازم انجام دهید. وب‌سایت‌های متعددی هستند که می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند. به عنوان مثال ifixit.com سایتی مختص کالبد شکافی و بررسی سهولت تعمیر پذیری گوشی‌ها است و به شما کمک می‌کند تا همه‌ی اجزای گوشی خود، از اولین آیفون گرفته تا آیفون ۶ پلاس و موبایل‌های دیگر را قطعه قطعه کرده و بخش آسیب دیده را جدا کنید. قبلا در انزل وب در مورد بعد از افتادن گوشی روی زمین و ضربه خوردن آن چه باید کنیم ؟ صحبت کردیم. امروز در انزل وب ابتدا نکاتی که باید در حین تعمیر صفحه لمسی ،درست کردن lcd شکسته و.. گوشی تان رعایت کنید را مرور خواهیم کرد.


lcd phone


نکاتی که باید در حین درست کردن و تعمیر صفحه لمسی گوشی تان رعایت کنید


نکته شماره ۱ : ابتدا یک فضای تمیز که در آنجا کمترین حواس پرتی را دارید انتخاب کنید. اتاقی که فرش ندارد بسیار ایده آل است. قبل از باز کردن گوشی الکتریسته ساکن در بدن که از طریق مالش پاها روی فرش ایجاد می شود را تخلیه کنید مثلا با لمس یک میز فولادی و یا هر وسیله ی مشابه. مطمن شوید که بهترین قطعات و ابزارها را تهیه کرده اید. معمولاً برای باز کردن یک گوشی به وسایلی مثل پیچ‌گوشتی، پیچ‌گوشتی ترکس، انبرک پلاستیکی نیاز داریم.


lcd-phone


نکته شماره ۲ : قبل از اقدام به هر کاری یک راهنمایی دقیق ویدیویی برای انجام این کار پیدا کنید. من iFixit ، ویدیو های آموزش تعمیر گوشی آپارات و سایت یوتیوب را پیشنهاد می کنم چونکه راهنماهای ویدیویی از تعویض یک صفحه نمایش شکسته تا تعویض اسپیکرهای تلفن را دارد. دوباره و دوباره این ویدیو ها را نگاه کنید تا به اندازه کافی احساس اعتماد به نفس برای تعویض تاچ گوشی در شما ایجاد شود.


نکته شماره ۳ : اگر شما تصمیم گرفتید که این کار را انجام دهید به یاد داشته باشید که قبل از باز کردن گوشی، آن را خاموش کنید. سپس  پیچ های پشت گوشی را باز نمایید . توجه کنید قبل از هر اقدامی باتری گوشی را در آورید (اگر باتری جدا نمیشود ابتدا سوکت باتری را پس از باز کردن پشت گوشی در بیاورید) تا از آسیب به گوشی جلوگیری شود . اکنون طبق تصاویر و ویدیوهایی آموزشی که در اینترنت جستجو و پیدا کردید ال سی دی گوشی را جدا کنید و ال سی دی جدید را جایگزین کنید.در صورت امکان آن را تست کنید.


نکته شماره ۴ : شما توانایی هر کاری را دارید اگر شما واقعا در مورد آن فکر کنید. در هنگام تعمیر هرگز عجله نکنید. بالا بردن سرعت فاجعه بار است.


lcd-phone


نکته شماره ۵ : وقتی که گیج هستید استراحت کنید. وقتی که نا امید و خسته می شوید، یک استراحت کوچک را دست کم نگیرید.


نکته شماره ۶ : آرام باشید. اگر بخشی به طور مناسب جا نیافتاده است آن را به زور جا ندهید. یک قدم به عقب برگردید و ببینید چه چیزی از محل خود خارج شده است. هرگز پیچ را بیش از حد نچرخانید که باعث آسیب های جدی می شود.


نکته شماره ۷ : پیچ ها را در محل اصلی خود قرار دهید پیچ کردن در نقاط اشتباه می تواند آسیب ایجاد کند.


tools-icdl-phone


نکته شماره ۸ : دوباره همه چیز را بررسی کنید. قبل از اینکه تلفن خود را ببندید مطمن شوید که تمام قطعات را وصل کردید و به درستی پیچ کردید. وقتی دوباره آن را به هم می بندید یک بار آزمایشی آن را اجرا کنید و مطمن شوید همه چیزی به درستی کار می کند. به غیر از قسمت های جایگزین، تمام قسمت های دیگر را تست کنید چونکه ممکن است به صورت تصادفی قسمت دیگری خراب شده باشد. در زیر لیستی از قسمت هایی که باید چک کنید به صورت خلاصه آمده است :


صفحه نمایش لمسی یا تاچ گوشی: اطمینان حاصل کنید که به طور کامل پاسخگو است.


ال سی دی / صفحه نمایش : برای نقاطی که به آن فشار امده تغییر رنگ را بررسی کنید.


حسگر فیوز : به صورت آزمایشی تماس بگیرید.


اسپیکر و میکروفون: اطمینان حاصل کنید که شما و کسی که با شما تماس می گیرد می توانید هر دو به وضوح و بدون پژواک صدا را بشنوید. برای افزایش صدا پست ۷ روش افزایش صدا اسپیکر و هدفون گوشی اندروید را مطالعه بفرمایید.


بلندگو : یک آهنگ را پخش کنید، یک بار دیگر با صدای بالا و پایین گوش کنید، نباید هیچ پژواکی شنیده شود.


دوربین جلو و عقب : عکس بگیرید، مطمئن شوید که روشن می شود و قادر به زوم کردن است.


شبکه و وای فای خود را بررسی کنید و مطمن شوید که آنها سازگار هستند. اگر بعد از تست وایفای احساس میکنید سرعت آن کم است ۴ دلیل کندی سرعت وای فای و روش های افزایش سرعت آن را بررسی کنید.


دکمه های خانه،  ولو م: با یک بار فشار دادن دکمه ها مطمن شوید که درست کار می کنند. در صورتی که دکمه های گوشی شما گیر کرده است قبلا در انزل وب آموزش چگونه دکمه گیر کرده گوشی و تبلت را تعمیر و درست کنیم؟ را منتشر کردیم.


پورت شارژ : مطمئن شوید که گوشی شارژ می شود و از طریق USB به دستگاه های دیگر به طور مناسب کار می کند. اگر بعد از جمع کردن و بستن گوشی همچنان با مشکل کم شدن سریع شارژ مواجه هستید دلایل خالی شدن سریع شارژ و روش های جلوگیری از آن را قبلا به طور کامل بررسی کردیم.


جک هدفون : اطمینان حاصل کنید که شما می توانید به وضوح با هر دو گوشی بشنوید.


break-lcd-phone


پس از تست سخت افزار های گوشی و مطمئن شدن از درست کار کردن آنها پیشنهاد میکنیم گوشی خود را به مدت چند روز تحت نظر بگیرید تا صحیح کاردن مداوم تمامی قظعات اطمینان حاصل پیدا کنید چراکه ممکن است در موارد مثل درست کردن صفحه نمایش شکسته گوشی یا تعویض تاچ گوشی های سامسونگ  ، هواوی و.. بعد از مدتی قطعه مورد نظر همانند قطعه خود کارخانه به دلیل مرغوب نبودن جنس ، بد جا خوردن و.. به خوبی کار نکند.


علاوه بر تعمیر گوشی خود می توانید گوشی خود را با گوشی های دست دوم جایگزین کنید که قبلا در انزل وب روش های فهمیدن دست دوم بودن گوشی ، راهنما و نکات مهم خرید گوشی کارکرده را توضیح دادیم.


به عنوان مثال در ادامه میتوانید فیلم آموزشی از آموزش تعویض صفحه نمایش (LCD) گوشی ، درست کردن تاچ خراب آیفون ۶ را مشاهده کنید :



تجربه و پیشنهاد شما ؟


آیا شما در صورت کار نکردن صفحه لمسی گوشی یا خراب شدن دیگر قطعات آن تمایلی برای تعمیر توسط خودتان دارید؟ تجربه شما در این زمینه چه بوده است؟ پیشنهادات و دیدگاهخود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.




[ad_2]

لینک منبع

۱۰ عادت مهم یک بازاریاب حرفه‌ای در عصر بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

بازاریاب حرفه‌ای بودن کار بسیار لذت بخشی ولی دشواری است. بنابراین فردی که به عنوان یک بازاریاب فعالیت می‌کند باید کارهای مختلفی انجام دهد. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به شرکت در کمپین‌ها، هدف گذاری‌ها، تنظیم بودجه و اولویت‌بندی کارها و … اشاره کرد. همچنین از ویژگی‌های مهم یک بازاریاب حرفه‌ای، سخت کوشی، خلاقیت، تیزهوشی و تسلیم ناپذیری او است.

نکته قابل توجهی که در این زمینه وجود دارد این است که حتی اگر همه فاکتورها و شرایط نیز مساعد نباشد، یک بازاریاب حرفه‌ای باید با روحیه‌ای قوی با تمام این مشکلات مواجه شده و بهترین راه‌حل را پیدا کند. در این صورت کسب و کارها می‌توانند به راحتی به سوی موفقیت پیش روند. اگر شما هم به عنوان یک بازاریاب حرفه‌ای فعالیت می‌کنید، حتما می‌خواهید بدانید موفقیت در این شغل مستلزم چه شرایطی است؟ در این مطلب، ۱۰ عادت مهم یک بازاریاب حرفه‌ای در عصر بازاریابی دیجیتال مورد بررسی قرار می‌گیرد.

۱۰ عادت مهم یک بازاریاب حرفه‌ای در عصر بازاریابی دیجیتال

۱) هدف گذاری

هدف گذاری اصلی‌ترین فعالیت باهوش‌ترین و حرفه‌ای‌ترین بازاریاب‌ها است. زیرا اگر کمپینی بدون هدف پایه‌گذاری شود، هیچگاه موفق نخواهد شد. بنابراین در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید هدف‌گذاری را در اولویت کارهای خود قرار دهید. تا شاهد موفقیت روز افزون خود شوید.

هر فرد تعریف متفاوتی از موفقیت دارید. ممکن است این نعریف برای شما موفقیت در تولید محصول، جذب مشتری و یا کسب درآمد باشد. بنابراین بهتر است قبل از هر چیزی، هدف مشخصی برای خودتان مشخص کنید و شرایط مناسب را برای رسیدن به این هدف، فراهم کنید.

۲) مطالعه رقبا

اگر قصد دارید به عنوان یک بازاریاب حرفه‌ای فعالیت کنید، در تاریکی بازاریابی نکنید! یعنی کسانی را که در حال رقابت با شما هستند، پیدا کنید و فعالیت‌های آن ها را زیر نظر بگیرید. یک بازاریاب حرفه‌ای باید بداند که رقابت در بازار به چه سمتی پیش می‌رود و کسب و کار خودش تا چه مرحله‌ای پیش رفته است.
مطالعه رقبا سبب تسهیل فرآیند ایده‌پردازی می‌شود. در نتیجه می‌توانید طراحی محصول خود را نیز بهبود بخشیده و از این طریق به مزیت رقابتی قابل توجهی دست یابید. برای بررسی کلی رقبا بهتر است به این نکته توجه کنید که آیا رقبای شما جزو سه گزینه برتر جستجوی گوگل هستند؟ بنابراین شما هم تلاش کنید تا کسب و کارتان پیشرفت کرده و به این مرحله برسد.

۳) شناسایی مشتریان هدف

در نگاه اول ممکن است این گزینه بدیهی به نظر برسد. ولی جالب است بدانید که شرکت‌هایی وجود دارند که بازار هدف مناسبی برای کسب و کارشان را شناسایی نکرده‌اند. بنابراین به عنوان یک بازاریاب حرفه‌ای باید معین کنید که چه کسانی مخاطب اصلی شما هستند. این کار می‌تواند با اجرای یک بازاریابی شخصی‌سازی شده نیز انجام گیرد. برای این منظور اطلاعات و علاقه‌مندی افراد را از طریق شبکه‌های اجتماعی جمع آوری کنید و محصول مرتبط با علاقه‌ی آن‌ها را به مخاطبان خود پیشنهاد کنید.

۴) تولید محتوا

تولید محتوای وبلاگ، تهیه‌ی کتاب الکترونیکی، نسخه‌های pdf، اینفوگرافی و … از جمله مهمترین مسائلی هستند که یک بازارایاب حرفه‌ای در عصر بازاریابی دیجیتال باید به آن توجه کند. البته روش‌های زیادی برای تولید محتوا وجود دارد و یک بازاریاب حرفه‌ای حتما از بهترین آن‌ها برای پیشبرد استراتژی بازاریابی خود استفاده می‌کند.

بازاریاب حرفه‌ای، محتوایی را منتشر می‌کند که متناسب با سلیقه مشتری باشد. زیرا به کمک محتوا، جنبه‌های پراهمیت صنعت به راحتی پیدا می‌شود. همچنین این امر باعث ایجاد اعتماد بین شما و مشتریان می‌شود.

بازاریاب حرفه‌ای

تولید محتوای وبلاگ، تهیه‌ی کتاب الکترونیکی، نسخه‌های pdf، اینفوگرافی و … از جمله مهمترین مسائلی هستند که یک بازارایاب حرفه‌ای در عصر بازاریابی دیجیتال باید به آن توجه کند. البته روش‌های زیادی برای تولید محتوا وجود دارد و یک بازاریاب حرفه‌ای حتما از بهترین آن‌ها برای پیشبرد استراتژی بازاریابی خود استفاده می‌کند.

۵) بهبود ارتباطات

برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی اتفاقی است که یک بازاریاب حرفه‌ای هر روز با آن مواجه می‌شود. این ارتباط از لحظه‌ای آغاز می‌شود که مشتری با نام برند شما در اینترنت رو به رو شود. بازاریابان حرفه‌ای با فرستادن ایمیل‌های اتوماتیک، ارتباط خود را با مشتریان احتمالی افزایش می‌دهند. در حالت کلی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، زمینه‌ی مناسبی برای پرورش ارتباطات با مشتریان است.

۶) توجه به بازخوردها

توجه به آنچه که در مورد برند و صنعت شما در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود، بسیار مهم است. اگر به این بازخوردها توجه نکنید، فرصت‌های بسیاری را از دست خواهید داد. ممکن است شخصی از محصول شما ناراضی باشد و این نارضایتی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. اگر این بازخوردها را دنبال کنید، می‌توانید از فرصت استفاده کرده و مشکل او را حل کنید.

افراد بسیاری سوالات خود را در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌کنند. شما می‌توانید از این طریق، سوالات مربوط به کسب و کارتان را پاسخ دهید و به منبع قابل اطمینانی برای مشتریان احتمالی‌تان تبدیل شوید. هر چند ممکن است پاسخ دادن به سوال یک کاربر ممکن است برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد. اما از این طریق دیدگاه مثبتی در ذهن مخاطبان شما ایجاد می‌شود. در واقع این پاسخ دهی نشانگر توجه شما به مشتریان است.

۷) تقسیم بندی مشتریان

برقراری ارتباطات هدفمند در کمپین‌های بازاریابی بسیار موثرتر از روش‌های عمومی و فرستادن انبوهی از ایمیل‌های یکسان برای همه است. هر کس در لیست تماس مشتریان شما با دیگری متفاوت است. یک بازاریاب حرفه‌ای با پرسیدن سوالات درست، به تفاوت بین مخاطبانش پی می‌برد. شما بر اساس نوع کسب و کارتان باید انواع مشتریان خود را تقسیم بندی کنید. نحوه‌ی ارتباط و محتوای ایمیل ارسالی شما باید برای هر گروه از مشتریان متفاوت باشد.

۸) تست کردن

این مرحله، بهترین مرحله در بازاریابی است. به عبارت دیگر روش‌های مختلفی را امتحان کنید و روشی را که نتیجه‌ی بهتری دارد، انتخاب کنید. به عنوان مثال، طراحی وبسایت خود را تغییر دهید، نتیجه این تغییرات را مقایسه کنید و بهترین طراحی را برای وبسایت خود برگزینید.

بازاریاب حرفه‌ای

تست کردن بهترین مرحله در بازاریابی است. به عبارت دیگر روش‌های مختلفی را امتحان کنید و روشی را که نتیجه‌ی بهتری دارد، انتخاب کنید.

۹) اندازه گیری و آنالیز

همیشه به اعداد و ارقام توجه کنید و حساب همه چیز را داشته باشید. یک بازاریاب حرفه‌ای آمار کمپین‌ها، تعداد اعضای شبکه‌های اجتماعی و تعداد دانلودهای مرتبط با کسب و کارش را پیگیری می‌کند.

پس از محاسبه‌ی این اعداد، باید آن‌ها را تحلیل کنید. با تحلیل این داده‌ها باید بتوانید به سوالاتی از این قبیل نیز پاسخ دهید. چرا ما به اهداف کسب و کارمان نرسیده‌ایم؟ به کدام یک از اهداف موجود در چشم‌انداز خود  رسیده‌ایم؟ چرا این صفحه وبسایت بازدید بیشتری نسبت به بقیه صفحات داشته است؟ و…

۱۰) نوآوری

نوآوری و خلاقیت از ویژگی‌های مهم یک بازاریاب حرفه‌ای است. زیرا نوآوری شما را از رقبایتان متمایز می‌سازد. از این رو به عنوان یک بازاریاب موفق در کسب و کارتان خلاقیت به خرج دهید و ایده‌های جدید را امتحان کنید. مهمتر از همه این‌که از ریسک کردن نترسید.



[ad_2]

لینک منبع