دنبال کننده ها

۱۳۹۶ خرداد ۱۵, دوشنبه

پردرآمدترین مدیران تکنولوژی جهان | ITIRAN

[ad_1]




مترجم :‌ ندا لهردی:



منبع :‌ دنیای اقتصاد




نسخه چاپی





 شرکت‌های تکنولوژی معمولا به‌عنوان شرکت‌هایی پردرآمد و فعال در دنیا شناخته می‌شوند. این شرکت‌ها به خاطر ساختار نوآورانه و رو به رشدی که دارند در روزهای رکود اقتصادی هم کمترین آسیب را متحمل شده و شاید بتوان گفت کمی راحت تر از شرکت‌های فعال در عرصه‌های دیگر این روزها را پشت سر گذاشته‌اند. در این میان اما عملکرد مدیران این شرکت‌های مهم و تاثیرگذار در روندهای بین‌المللی، اهمیت زیادی در رشد یا سقوط آنها دارد. به همین دلیل هم هست که موسسه تحقیقاتی Equilar هر سال فهرستی شامل 200 نفر از پردرآمدترین مدیران دنیا منتشر می‌کند. در واقع این موسسه با بررسی بیشترین حقوق‌های پرداختی به مدیران شرکت‌های بزرگ جهان، پردرآمدترین‌های آنها را انتخاب و معرفی می‌کند. این بررسی مدیران ارشد در شرکت‌های بزرگ دنیا با سهامی عام که درآمدی بیش از یک میلیارد دلار در سال دارند، تا پیش از ماه مه‌سال جاری میلادی در نظر گرفته است.


 


درآمد بالای مدیران شرکت‌های رسانه‌ای


حالا یازده سال است که موسسه تحقیقاتی Equilar با همکاری نیویورک تایمز با تحلیل اطلاعات اولیه در این زمینه، فهرست پردرآمدترین مدیران دنیا را منتشر می‌کند. در حقیقت در فهرست امسال میزان حقوق دریافتی مدیران در سال 2016 مورد بررسی قرار گرفته و به این ترتیب فهرست پیش‌رو شامل پردرآمدترین مدیران جهان در سال گذشته میلادی است. به‌طور کلی متوسط درآمد مدیران این فهرست در سال مالی 2016 برابر با 9/ 16 میلیون دلار بوده که نسبت به سال 2015 رشد 9 درصدی را تجربه کرده است. متوسط درآمد مدیران در فهرست سال 2015 تنها 5 درصد بیشتر از سال 2014 بوده است.


جالب است بدانید که شرکت‌های فعال در بخش رسانه و سرگرمی حاکمیت این فهرست را در اختیار دارند. «تام روتلج» مدیر عامل شرکت مخابراتی Charter Communications که به خاطر ارائه خدمات در زمینه تلویزیون‌های کابلی شناخته می‌ شود، با درآمد سالانه 98 میلیون و 12 هزار و 344 پردرآمدترین مدیر عامل جهان شناخته و معرفی شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که میزان حقوق دریافتی روتلج در یک سال گذشته رشد 499 درصدی داشته است. با این همه در تمام این سال‌ها مدیران شرکت‌های بزرگ تکنولوژی سهم قابل توجهی از این فهرست را در اختیار خودشان داشته‌اند و به همین دلیل توجه تحلیلگران را جلب کرده‌اند.


 


پردرآمدترین مدیر زن جهان در اوراکل


در این میان اما مدیران زن هم در فهرست پردرآمدترین مدیران جهان جایگاه قابل قبولی دارند. در نهایت 16 مدیر زن در این فهرست 200 نفری حضور دارند که تعدادشان تنها یک نفر نسبت به فهرست سال گذشته رشد کرده است. این مدیران زن به‌طور متوسط درآمد سالانه 6/ 17میلیون دلاری دارند. این در حالی است که درآمد سالانه 15 مدیر زنی که در فهرست سال گذشته قرار داشتند به‌طور متوسط 6/ 18 میلیون دلار بوده است. در‌نهایت اگرچه تعداد مدیران زن این فهرست بسیار کمتر از مدیران مرد است، اما متوسط درآمد سالانه آنها بیشتر از مدیران مرد است. جالب است بدانید که «سافرا کتز» مدیر ارشد مالی شرکت اوراکل که از سال 2001 در هیات‌مدیره این شرکت حضور دارد و نقش مشاور رئیس را به عهده دارد، پردرآمدترین مدیر زن دنیاست. او با درآمد سالانه 9/ 40 میلیون دلاری، جایگاه هشتم را در فهرست پردرآمدترین مدیران دنیا به خودش اختصاص داده است. نکته جالب و مهم در این زمینه آن است که سافرا کتز تنها مدیر زنی است که برای دومین سال متوالی در میان 10 مدیر پردرآمد جهان قرار گرفته است.


 


30 مدیر پردرآمد دنیای تکنولوژی


به این ترتیب با اینکه حاکمیت فهرست پردرآمدترین مدیران جهان در اختیار مدیران شرکت‌های رسانه‌ای و سرگرمی است؛ اما رهبران شرکت‌های بزرگ تکنولوژی چندان هم از آنها دور نیفتاده و توانسته‌اند جایگاه قابل قبولی در این فهرست برای خودشان دست و پا کنند. بررسی‌های موسسه تحقیقاتی Equilar در این زمینه نشان می‌دهد که 30 مدیر برتر تکنولوژی که در این فهرست قرار دارند در مجموع 662 میلیون دلار در سال 2016 درآمد داشته‌اند. به این ترتیب در فهرست 200 نفره پردرآمدترین مدیران جهان، 30 مدیر برتر شرکت‌های بزرگ تکنولوژی از شرکت‌های فعال در حوزه پردازنده‌ها گرفته تا رایانش ابری قرار دارند. این بررسی‌ها نشان می‌دهد که یکی از مدیران عامل شرکت بزرگ اوراکل عنوان پردرآمدترین مدیر عامل صنعت تکنولوژی دنیا را به خودش اختصاص داده است. به این ترتیب «مارک هوارد» با درآمد سالانه 1/ 41 میلیون دلاری این جایگاه را در اختیار خودش گرفته است.



بعد از او همکارش «سافرا کتز» با درآمد سالانه 9/ 40میلیون دلاری قرار دارد. حالا سافرا کتز، مدیر ارشد مالی شرکت اوراکل عنوان پردرآمدترین مدیر زن دنیا را هم در اختیار دارد. «بابی کوتیک» مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت Activision Blizzard که در زمینه طراحی و توسعه بازی‌های ویدئویی فعالیت می‌کند، با درآمد سالانه 1/ 33 میلیون دلاری جایگاه سوم را در اختیار دارد. جایگاه چهارم به «مگ وایتمن» مدیر‌عامل شرکت Hewlett Packard Enterprise اختصاص دارد. او درآمد سالانه 9/ 32 میلیون دلاری دارد و توانسته در سال‌های اخیر تصمیمات و اقدامات مهمی مانند جداسازی شرکت بزرگ HP به دو شرکت را به خوبی انجام بدهد. نفر پنجم فهرست پردرآمدترین مدیران تکنولوژی جهان هم به یک مدیر زن اختصاص دارد. «جینی رومتی» مدیر عامل شرکت بزرگ و قدیمی IBM با درآمد سالانه 3/ 32 میلیون دلار در این جایگاه قرار دارد.


ششمین مدیر پردرآمد این حوزه هم از شرکت HP است. «دیون ویسلر» با درآمد سالانه 2/ 28 میلیون دلاری این جایگاه را به خودش اختصاص داده است. هفتمین نفر «جیمز پترسون» مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت Microsemi که در زمینه پردازنده‌های نیمه رسانه فعالیت می‌کند. درآمد سالانه او 28 میلیون دلار است. «ماریسا مایر» مدیر‌عامل محبوب شرکت یاهو هم با درآمد سالانه 7/ 25 میلیون دلار در جایگاه هشتم این فهرست قرار گرفته است. جایگاه نهم و دهم هم به ترتیب با درآمد سالانه 25 و 7/ 24 میلیون دلار در اختیار «راندال استفان» مدیر‌عامل شرکت مخابراتی AT&T و «هاک تان» مدیر‌عامل شرکت بزرگ Broadcom است.




[ad_2]

لینک منبع

Toyota and Tesla's unravelling relationship has finally ended

[ad_1]


Image: VCG via Getty Images



The partnership between Toyota and Tesla has finally wound to an end.


The Japanese car marker on Saturday announced that it had sold the last of its stake in Tesla, as it prepares to launch its own purely electric car.



According to former engineers, a culture clash had emerged between the two companies, with Toyota's conservative "safety first" style of engineering going up against Tesla's risk-taking approach. 


Toyota had bought about 3 percent of Tesla for $50 million in 2010.


The Japanese company had said, at the time, that it was impressed by "Tesla's start-up culture", with Tesla CEO, Elon Musk, calling the partnership "historic".


The companies went on to jointly develop the RAV4 electric vehicle, of which some 2,500 were sold.


But the gap between the two companies ultimately proved too wide to bridge.


"Incredibly dumb."


In 2014, Toyota sold part of its stake in Tesla.


Toyota formed its own unit to develop electric cars in November 2016, investing heavily in hydrogen fuel cells — a technology which Elon Musk has called "incredibly dumb."


Toyota's long-range electric vehicles are expected to launch around 2020. 


The Japanese company has been a pioneer in developing hybrid engines, with the introduction of the hybrid gasoline-electric Prius in 1997.





Https%3a%2f%2fblueprint api production.s3.amazonaws.com%2fuploads%2fvideo uploaders%2fdistribution thumb%2fimage%2f1813%2f6c850039 1598 4fc2 a748 7a4cf8992c68











[ad_2]

لینک منبع

۱۳۹۶ خرداد ۱۴, یکشنبه

۱۳ استراتژی کلیدی برای داشتن یک برند موفق در دنیای تجارت امروز

[ad_1]

برند همواره چیزی فراتر از یک لوگو یا المان‌های تصویری بوده است و اهمیت داشتن یک برند موفق کم‌تر از کیفیت خود محصول یا خدمات نمی‌باشد. ازدحام بازار، عدم تشخیص صحیح مشتریان و فاکتورهایی از این دست می‌تواند موفقیت کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار دهد. مخصوصا اگر این کسب و کار اولین تجربه شما باشد. موفقیت کار سختی نیست، به شرط آن که استراتژی‌های کلیدی را به دقت مطالعه کرده و توجه خود را بر روی داشتن یک برند موفق معطوف دارید.

۱۳ استراتژی کلیدی برای داشتن یک برند موفق در دنیای تجارت امروز

۱) کنترل اقتصاد شهودی

ما امروزه در دنیای اقتصاد شهودی زندگی می‌کنیم. در واقع ما به جای گوش دادن به دیگران و تعریف و تمجیدهایشان از محصول خود ترجیح می‌دهیم به صورت آنلاین به سراغ تجربیات افرادی برویم که از یک محصول یا سرویس استفاده کرده‌اند. با تاثیر گرفتن از نظرات سایر افراد، می‌توانیم نسبت به خرید خود تصمیم آگاهانه‌تری داشته باشیم. بنابراین برای داشتن یک برند موفق با تشکیل شبکه‌ای از مشتریان راضی که احساس خوشایند خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، کنترل دنیای اقتصاد شهودی را در دست بگیرید.

۲) ایجاد درخواست‌های احساسی و هیجانی در مشتریان

یک راه برای داشتن یک برند موفق، به وجود آوردن احساسات و هیجان در مشتری از طریق ایجاد ارتباط بین محصول یا سرویس خود با یک احساس خاص است. هنگامی که بتوانیم مشتریان نهایی خود و نیازهای آنان را به درستی تشخیص دهیم، خواهیم توانست محصول و برند خود را به گونه‌ای طراحی کنیم که به آن‌ها نشان دهد استفاده از این محصول چگونه نیاز آن‌ها را رفع کرده و برای آن‌ها احساس خوشایندی به همراه خواهد داشت. در اصل، بسیاری از تصمیم‌ گیری‌ها برای خرید یک محصول منشا احساسی دارد.

۳) تمرکز بر ارزش دادن به دیگران

مردم به ندرت به خاطر می‌آورند شما چه حرفی زده‌اید یا چگونه رفتار کرده‌اید، اما هیچوقت احساسی که هنگام برخورد با شما داشته‌اند را فراموش نمی‌کنند. در قرن ۲۱ میلادی، صداقت ارزشمندترین استراتژیست و افرادی که با شما برخورد دارند، باید صداقت را در رفتار شما احساس کنند. بنابراین بدون داشتن هیچ چشم داشتی برای دیگران ارزش آفرینی کنید. اگر سرویس یا محصول شما منحصر به فرد باشد، برند تجاری شما زبانزد خواهد شد.

۴) صحبت از زبان مشتریان خود

در مورد چشم‌اندازهای خود صحبت کنید. ممکن است تمایل داشته باشید از لغات بازاریابی برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. برای این منظور نیز معمولا از کلماتی مانند هم‎‌ترازی و تنظیم، همکاری و اشتغال و … استفاده می‌کنید. احتمالا در ملاقات با شریکان خود در مورد جدول‌های زمان بندی صحبت می‌کنید. اما آیا مشتریان شما نیز از این دایره لغات استفاده می‌کنند؟ باید بدانید که کاری که انجام می‌شود برای مشتریان مهم است، این که پشت صحنه چه اتفاقاتی می‌افتد برای آن‌ها مهم نیست! دانستن جداول زمانی نیز برای مشتریان هیچ جذابیتی ندارد. بنابراین هنگام معرفی برند خود از ادبیات مشتریان استفاده کنید.

برند موفق

جالب است بدانید که کاری که انجام می‌شود برای مشتریان مهم است، این که پشت صحنه چه اتفاقاتی می‌افتد برای آن‌ها مهم نیست!

۵) محدود کردن حوزه‌ی کاری

هنگم تببین چشم اندازهای خود، با بیان این که در بیشتر زمینه‌ها متخصص هستید، پیام خود را بی‌ارزش نکنید. برای مثال، احتمالا اگر خودتان را مشاور موفقی برای خانم‌ها و آقایان معرفی کنید، نسبت به حالتی که خود را به عنوان یک شخص موفق در مشاوره زنان بیش از ۴۰ سال معرفی کنید، تاثیر کم‌تری بر روی مخاطب خواهد داشت. محدود کردن حوزه کاری این امکان را فراهم می‌کند که بیش‌تر به خاطر سپرده شوید و برندتان برای حوزه کاری خودتان یک برند موفق شناخته شود.

۶) شناسایی مشتریان ایده‌آل و سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها

برای داشتن یک برند موفق و منسجم، باید به شناخت مشتریان هدف پرداخته، آن‌ها را دیده و در آن‌ها انگیزه ایجاد کنید. بهترین روش برای انجام این کار، آن است که جدولی از مشخصات مشتریان ایده‌آل خود را با جزییات شفاف و واضح ایجاد کنید. برای این کار فاکتورهایی مانند شرایط جغرافیایی منطقه، سن، وضعیت خانوادگی، برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه، اهداف، فعالیت‌های آنلاین، سطح تحصیلات، علایق و فاکتورهایی از این دست را در نظر بگیرید. زیرا هنگامی که بدانید مشتری ایده‌آل شما دقیقا کیست، به راحتی می‌توانید به صورت مستقیم با او صحبت کنید.

۷)  ثابت قدم بودن

یک برند موفق همواره به وعده‌ها و تجربه‌های خودش متکی است که این موارد نیز ارتباط مستقیمی با صداقت برند دارند. اگر می‌خواهید یک برند موفق داشته باشید، ابتدا شخصیت برند را به طور کامل مشخص نمایید. الفبای اساسی برای یک برند چیست؟ شهرت، رفتار و خصوصیات برند شما چیست؟ سپس اطمینان حاصل نمایید که هر گونه تعامل مشتری با برند شما در حوزه الفبای تعیین شده برندتان می‌گنجد. یه یاد داشته باشید که ثابت قدم بودن، صداقت را به ارمغان خواهد آورد و صداقت برند شما را منسجم و منحصر به فرد خواهد کرد.

۸) برند سازی چیزی فراتر از تصویرسازی

از این اعتقاد قدیمی که برند صرفا یک تصویر است، دست بکشید. برند شما مجموعه‌ای است از تجربیات دیگران نسبت به شما و تجربیات و احساس مشتریان چیزی فراتر از تصویرسازی یا یک پیام می‌باشد. به پیام‌هایتان توجه کنید، اما آن‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنید که مردم هنگام برخورد با این پیام‌ها شگفت زده شوند. هر نقطه اتصال را به منزله موقعیتی برای افزایش مشتریان خود قلمداد کنید و به آن‌ها اجازه بدهید نه فقط نسبت به برند شما بلکه نسبت به خودشان نیز حس بهتری داشته باشند.

برند موفق

از این اعتقاد قدیمی که برند صرفا یک تصویر است، دست بکشید. برند شما مجموعه‌ای است از تجربیات دیگران نسبت به شما و تجربیات و احساس مشتریان چیزی فراتر از تصویرسازی یا یک پیام می‌باشد.

۹) یافتن نقطه تقاطع

یک برند موفق، برندیست که بتواند بین علایق صاحب برند، برنامه های آتی وی و نیازهای مشتریان نقطه تقاطع مناسبی اتخاذ کند. اگر شما در تولید محصولات خود فقط به علایقتان توجه کنید و از نیازهای مشتری آگاه نباشید، فعالیت‌های شما صرفا یک سرگرمی خواهد بود. برای داشتن یک برند موفق، باید علاوه بر توجه به جذابیت، نیازهای مشتری را نیز عمیقا تحت نظر داشته باشید. این کار را دائما تکرار کنید و مطمئن باشید موفق خواهید بود.

۱۰) اشتراک‌گذاری ویژگی‌های مثبت برند از طریق کمپین‌های مختلف

راه دیگری برای داشتن یک برند موفق، استفاده از وبلاگ‌ها و کانال‌های مختلف برای معرفی و ترویج آن می‌باشد. امروزه Linkedin این بستر را برای شما فراهم کرده است. با استفاده از این شبکه اجتماعی، می‌توانید بدون بازاریابی مستقیم و شخصی، تدریجا برند خود را به دیگران معرفی کنید. برای جذب مخاطب بیش‌تر، سعی کنید مطالبی را به اشتراک بگذارید که برای دیگران مفید باشد و اصل صداقت را در مورد محتوای مطالب خود به دقت رعایت کنید.

۱۱) قابل اعتماد بودن

به چیزی که نیستید تظاهر نکنید. دیگران به راحتی پی به تظاهر شما می‌برند و این موضوع بر روی اعتبار و قابل اعتماد بودن شما تاثیر منفی خواهد داشت. خوب یا بد، چیزی را نشان بدهید که هستید و از این طریق دیگران را به خود جذب کنید. مطمئن باشید تبلیغات و ویژگی‌هایی که به صورت آنلاین ارائه می‌دهید با ویژگی‌ها و خصوصیاتی که افراد حضورا مشاهده می‌کنند، یکسان باشد. این مساله، باعث ایجاد اعتماد به نفس، توانایی و مهارت و در نهایت اعتبار برند شما خواهد شد.

۱۲) توجه به شعار تبلیغاتی

هنگام صحبت با مشتریان و افراد و در اختیار گذاشتن تجربیات خود با آن‌ها، باید جمله‌ای را به عنوان شعار تبلیغاتی در نظر بگیرید. برای این منظور توجه کنید که کدام جمله را چندین و چند بار تکرار می‌کنید و روی آن تاکید ویژه‌ای دارید؟ این جمله، همان پیام اصلی شماست. این جمله، همان محتوای اصلی تبلیغات شماست و باید از آن برای داشتن یک برند موفق استفاده کنید. پس همین اکنون، دست به کار شوید.

برند موفق

هنگام صحبت با مشتریان و افراد و در اختیار گذاشتن تجربیات خود با آن‌ها، باید جمله‌ای را به عنوان شعار تبلیغاتی در نظر بگیرید.

۱۳) مشخص کردن DNA برند

همان طور که می‌دانید منظور از DNA ویژگی‌ها و صفات اساسی و منحصر به فرد هر شی است که قابل تغییر نباشد. بنابراین در اولین فرصت و با کمک همکاران خود، DNA برندتان را مشخص کنید. لیستی از برندهای مشابه را تهیه کرده و ویژگی‌های آرمانی آن‌ها را بررسی کنید. سپس، با استفاده از نقاط مشترک برند خود با سایر برندها، خصوصیات و ویژگی‌های برندتان را مشخص کنید. خصوصیت منحصر به فرد برند شما هر چه می‌خواهد باشد، چه قیمت چه کیفیت و تخصص، آن را مشخص کرده و به آن پایبند بمانید.

 



[ad_2]

لینک منبع

مقایسه ظاهری آیفون 8 با دیگر پرچمداران

[ad_1]


مدت‌هاست که بسیاری از طرفداران منتظر رونمایی آیفون 8 هستند و برای لمس این پرچمدار جدید لحظه شماری میکنند. خبر خوب اینکه آیفون جدید نه تنها از لحاظ ظاهری تغییر کرده، بلکه طبق گزارشات اخیر از برخی تکنولوژی و ویژگی‌های پیشرفته جدید نیز بهره خواهد برد. با بهبود ظرفیت و دوام باتری و پشتیبانی از واقعیت افزودهه، هیچ جای تعجب ندارد که تحلیلگران آیفون جدید را تاثیرگذارترین آیفون در ده سال اخیر تلقی کنند و این اسمارت‌فون را وسیله‌ای برای بازگشت مجدد اپل به عرصه رقابت در بخش اسمارت‌فون‌های برتر بازار بدانند.


از انجایی که ظاهر آیفون از سال 2016 یعنی از آیفون 6 به بعد بدون تغییر مانده، حال تولید آیفون 8 بدون حاشیه در اطراف صفحه نمایشگر، بدون شک هیجان انگیزترین خبر برای طرفداران آیفون محسوب می‌شود. علاوه بر این، شایعات منتشر شده اخیر نشان می‌دهد که اپل موفق شده سنسور اثرانگشت را نیز در زیر صفحه نمایشگر جای دهد.


برای تصور نمای ظاهر نهایی آیفون 8، برخی شایعات در چند هفته اخیر اطلاعاتی را درباره ابعاد این پرچمدار جدید کمپانی اپل ارائه داده‌اند. نکته جالب اینجاست که طبق این گزارشات آیفون 8 از مدل قبلی خود یعنی آیفون 7 کمی بزرگتر خواهد بود. به‌طور تخصصی‌تر، ابعاد آیفون جدید 7.7 × 70.94 × 143.59 میلی‌متر خواهد بود و این در حالی است که ابعاد آیفون فعلی 7.1 × 67.1 × 138.3 میلی‌متر است.


خب با وجود این ارقام، باز هم تصور اینکه در دست گرفتن چنین اسمارت‌فونی چه حسی را به شخص القا می‌کند، کمی مشکل است. از این رو، OnLeaks کار را تا حدی برای علاقه‌مندان آسان‌تر کرده و آیفون 8 با ابعاد احتمالی را در کنار دیگر اسمارت‌فون‌های معروف از جمله آیفون 7، گوگل پیکسل، گلکسی اس 8، پیکسل XL، نکسوس 6P و دیگر اسمارت‌فون‌ها قرار داده است تا از این طریق آیفون جدید را با مقایسه ابعاد آن با دیگر پرچمداران به علاقه‌مندان نشان دهد.



طبق تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، آیفون 8 تقریبا هم اندازه‌ی پیکسل و هوآوی P10 خواهد بود. البته با این تفاوت که آیفون 8 به دلیل کاهش حاشیه در اطراف صفحه نمایش در مقایسه با این دو اسمارت‌فون که در قسمت بالا و پایین حاشیه زیادی دارند، از صفحه نمایش بزرگتری بهره می‌برد.


در ضمن اخیرا ادعا شده که تصاویر لو رفته که در زیر مشاهده می‌کنید، بدنه  آیفون 8 را نشان می‌دهد که در کنار آیفون 7 و 7 پلاس قرار داده شده است. نکته جالب اینکه احتمالا آیفون 8 نسبت به آیفون 7 پلاس کمی ضخیم‌تر خواهد بود.





[ad_2]

لینک منبع

موتو مدهای جدید معرفی شدند

[ad_1]


کمپانی موتورولا در کنار رونمایی از موتو Z2 Play، از ماژول‌های (Moto mod) جدید خود که قرار است به‌زودی در اختیار دارندگان موتو Z قرا بگیرند، رونمایی کرد. برخی از این موتو مدها در گذشته توسط مدیران شرکت مورد اشاره قرار گرفته بودند اما با رونمایی رسمی از آنها، می‌توان امید داشت که در آینده‌ای نه‌چندان دور می‌توان آنها را صاحب شد.


موتو مدهای جدید شامل: گیم پد، اسپیکر JBL جدید، پک TurboPower و پوسته‌ی مجهز به اتصال شارژر وایرلس می‌شوند. قرار است هرکدام از این موتومدها با قیمت‌های متفاوتی در طول تابستان معرفی شوند. در اینجا مشخصات و کارایی هریک از این موتو مدها را به‌طور جداگانه شرح داده‌ایم:


موتو گیم پد:


 همانطور که از اسم آن مشخص است، با قرار دادن گوشی بر روی این گیم پد، کاربران می‌توانند تجربه‌ هیجان انگیزی از بازی‌ها داشته باشند. این ماژول از یک دستگیره با دو لرزاننده مجزا و 4 دکمه‌ی مختلف برای انجام بازی‌ها تشکیل می‌شود که البته یک باتری 1035 میلی آمپری جداگانه را نیز به‌همراه خواهد داشت. قیمت این موتو مد 79.99 دلار خواهد بود.



اسپیکر JBL SoundBoost 2:


این ماژول نسخه‌ی جدید SoundBoost  محسوب می‌شود که در گذشته برای موتورولا معرفی شد. این اسپیکر قدرتمند قادر است تا ده ساعت برای کاربران موزیک را با صدای بلند و کیفیت بالا پخش کند. طراحی جدید و استفاده از مواد با کیفیت‌تر، حس راحتی بیشتری را هنگام در دست گرفتن به کاربر منتقل خواهد کرد. در ضمن جنس لایه بیرونی آن نیز کاملا ضد آب طراحی شده است. موتورولا یک اپلیکیشن مخصوص را نیز برای بهره‌مندی از تمامی امکانات این اسپیکر معرفی کرده است. قیمت این موتو مد 79.99 دلار خواهد بود.



پک TorboPower:


این موتو مد همان چیزی است که مدت‌ها منتظر آن بوده‌ایم. این موتومد به کاربران امکان شارژ گوشی در سریع‌ترین زمان ممکن را خواهد داد و از نظر طراحی نیز می‌توان گفت که شباهت کمی به مدل قبلی خود دارد. این موتو مد حاوی یک باتری با ظرفیت 3490 میلی آمپر است که البته سریعا شارژ می‌شود و قیمت آن نیز 79.99 دلار خواهد بود.



پوسته‌ی Moto Style با قابلیت شارژ وایرلس:


با استفاده از این موتو مدها، نه‌تنها از ظاهر جدید و زیبای گوشیتان لذت می‌برید، بلکه با استفاده از آن می‌توانید موتو Z خود را به صورت بی‌سیم نیز شارژ کنید. بنابراین اگر می‌هخواهید از ویژگی شارژ وایرلس بهره ببرید، کافیست یکی از این ماژول‌های زیبا را به گوشیتان متصل کرده و سپس آن را بر روی پد شارژر وایرلس قرار دهید. قیمت این موتو مد 39.99 دلار است.



در ضمن تمامی این موتو مدها با نسل اول موتو Z همخوانی کامل خواهند داشت. تاریخ عرضه‌ی این موتو مدها فعلا مشخص نشده است.




[ad_2]

لینک منبع

Oculus founder plots tech startup to help Trump build border wall

[ad_1]


Oculus co-founder Palmer Luckey
Oculus co-founder Palmer Luckey

Image: Bryan Steffy/Getty Images for Dell



If you thought the pioneering founder of virtual reality company Oculus, Palmer Luckey, was just going to fade into the shadows with his Facebook money, think again. 


While recent reports indicated that his second act might be a gaming company, it turns out that he's also working on a security company that has an ominously familiar mission: policing immigration border walls. 



Details about Luckey's new startup were revealed on Sunday night in a report from the New York Times that cites at least three "people familiar" with the VR expert's plans. 


The primary mission of the startup, which will be funded in part with cash from Peter Thiel's Founders Fund, will be to develop surveillance technology that uses lidar (which stands for Light Detection and Ranging, a technology common in self-driving cars), infrared sensors, and cameras to help border officials prevent illegal crossings. 


"We need a new kind of defense company, one that will save taxpayer dollars while creating superior technology to keep our troops and citizens safer." —Palmer Luckey


"We are spending more than ever on defense technology, yet the pace of innovation has been slowing for decades," Luckey said in a statement to the Times, confirming the existence of the startup. "We need a new kind of defense company, one that will save taxpayer dollars while creating superior technology to keep our troops and citizens safer."


Such a startup from most tech founders wouldn't raise many eyebrows. But the fact that Luckey has been previously identified as a Trump supporter — along with his backer, fellow Trump supporter Thiel — the collection of facts immediately raises the specter of Trump's frequently mentioned border wall with Mexico. Until now, it seemed as though the wall might have been just another campaign promise lost amid the chaos of Trump's White House. But it's possible that Luckey's sensor technology could make it much easier for Trump to deploy a "virtual" border wall between the U.S. and Mexico. 


In the report, we also learn that Luckey owns at least two properties in New York and California that house decommissioned missile silos, and owns several military vehicles, adding him to the list of eccentric tech founder preppers who appear to be spending millions to prepare for social collapse.   


And if those very obvious connecting dots aren't enough to bolster the notion of Luckey as Trump's border wall go-to guy, the report even claims that Luckey has already met with Trump official Steve Bannon to discuss using the technology on the wall. 


Following the 2016 revelations that he'd funded a pro-Trump, anti-Hillary Clinton internet effort, Luckey has tried to frame his politics in the vaguest of terms, but there's nothing vague about his new startup. If Trump's widely condemned border wall moves forward, it looks like Luckey is going to be one of the main operatives helping to make it a not-so-virtual reality.   





Https%3a%2f%2fvdist.aws.mashable.com%2fcms%2f2017%2f6%2f230272be 25ce 3c54%2fthumb%2f00001











[ad_2]

لینک منبع

اینفوگرافیک: تاثیر شبکه های اجتماعی بر نوجوانان نسل زد و فرصت های بازاریابی

[ad_1]












اینفوگرافیک: تاثیر شبکه های اجتماعی بر نوجوانان نسل زد و فرصت های بازاریابی


نسل زد، یعنی کودکان و نوجوانانی که تقریبا بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۰ متولد شدند، به قسمتی مجزا از مصرف کنندگان تبدیل شده‌اند. بر خلاف افراد نسل وای یا میلنال‌ها (millennial) که گفته می‌شود نسلشان از اواخر دهه ۱۹۷۰ شروع و در اوایل دهه ۲۰۰۰ خاتمه یافته و شاهد آغاز به کار اینترنت بوده‌اند، افراد نسل زد کاملا در دنیایی دیجیتالی بزرگ شده‌اند و چشم انداز جدیدی را ایجاد کردند که بازاریابان برای بدست آوردن آن‌ها در رقابت با یکدیگر به سر می‌برند.


برای اینکه نحوه عملکرد نسل زد را متوجه شوید، از ۱۵۰۰ نوجوان بین ۱۳ تا ۱۵ سال، سوال‌هایی درباره تفکراتشان درباره همه چیز، از استفاده و تاثیر شبکه های اجتماعی تا ویدیوهای دیجیتال و گونه‌های جدید سلبریتی آنلاین، پرسیده شد و در قالب یک اینفوگرافیک توسط ADWEEK گردآوری شد. با تکرا همراه باشید.


 تاثیر شبکه های اجتماعی بر نوجوانان و فرصت های بازاریابی




اینستاگرام اینفوگرافیک بازاریابی توییتر دیجیتال مارکتینگ شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی نسل زد یوتیوب




توجه:


برای هرگونه سوال در زمینه گوشی و تبلت و برنامه های موبایل، می‌توانید با همکاران ما در "موبایل‌کمک" تماس حاصل نمایید.


تماس از سراسر کشور: 9099071015 (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)


تماس از استان تهران: 9092305296 (بدون پیش شماره واز تلفن ثابت)



[ad_2]

لینک منبع